Quote (MischaDK @ Aug 26 2013 11:45pm)
der har vi dig igen hva

kom nu ud og oplev verden din lille smartass
og hvad har du og indvende du er jo bare en nørd ikke andet

nu hvor du formulere dig så fandens godt så lad mig høre hvad har du haft og gøre med politiet ? og forklar mig det.. og har du intet haft med dem og gøre så hold venligst din nørdede kæft lukket
det ender jo altid med du kun kan rette på andre folk du kommer jo aldrig med din egen mening

og hvis du gør jamen så lad os da høre den du er jo så klog

min eksistens ? hvad bidrager du med til samfundet siden du føler dig hævet over mig ? jeg er fks murer men lad os da høre hvad du kan så

jeg vil væde med du er 30+ og tror du er smart fordi du kan formulere dig bedre end mig. nok har jeg ikke været den bedste i skolen men har klaret mig fint indtil videre.. du er bare en latterlig medløber
og hvis du intet har haft og gøre med politiet så luk venligst din røv i denne tråd eller mine kommentarer...
så lad os høre din mening osv istedet for du spiller don
du er der altid når du tror du kan score billige points

lad os høre

nå ikke ? det tænkte jeg nok

Jeg er 24 år og studerer til lærer. Skal senere studere videre indenfor interaktive multimedier.
Jeg behandler andre folk med respekt selvom de har andre meninger, det har intet med profession eller måden at formulere sig på at gøre.
Jeg har adskillige gange givet dig min velbegrundede mening og ligeledes argumenteret for den, men når jeg har bedt dig om at gøre det samme er du hver gang kommet til kort, og det har resulteret i personlige angreb.
Din tilgang til vores ordensmagt understøtter min antagelse.
Den eneste grundt til at du har negative erfaringer med politiet er højst sandsynligt fordi du har opført dig som en idiot i deres tilstedeværelse.
Jeg har kun snakket med politiet i én negativ sammenhæng og det var da jeg havde givet en på min alder en på hovedet fordi han forgreb sig på min kæreste.
Her var politiet meget forstående, bad mig om min udtalelse, og lod mig så tage hjem med en kæreste der var ked af det.
Hvis du omgåes folk med respekt og forståelse får du ligeledes igen, det er åbenbart ikke en evne du besidder, ellers ville du ikke have den mening du har.
Du stinker af intolerance og manglende solidaritet.