d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dedikeret Til Min Farmor
Prev191011121321Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 2.00
Aug 26 2013 11:00pm
Quote (Tigerss @ Aug 27 2013 06:41am)
Vi er tættere på Østeuropa.

Tror jeg gerne på. Pointen var bare at det virkelig går ned af bakke for politiet, men igen hvad havde man regnet med når man bruger 90 % af styrken for at tjekke lommer rundt omkring ved christianshavn.
Member
Gold: 253,169.00
Aug 26 2013 11:27pm
Jeg synes faktisk at politiet er ret large i mange situationer især i nattelivet. Det har de i hvert fald været de gange jeg har mødt dem.

Men jaja jeg har nok bare ikke oplevet verden, jeg en er fed nørd der aldrig kommer ud, jeg er naiv og jeg er også pisse dum.

Faktum er at når folk bruger smiley i hver eneste sætning de skriver i en diskussion så er de inderst inde pisse sure, men forsøger at virke glade.

TL:DR: Butthurt!!!!
Member
Gold: 238,327.92
Aug 26 2013 11:45pm
Quote (MischaDK @ Aug 26 2013 11:45pm)
der har vi dig igen hva :) kom nu ud og oplev verden din lille smartass

og hvad har du og indvende du er jo bare en nørd ikke andet :)

nu hvor du formulere dig så fandens godt så lad mig høre hvad har du haft og gøre med politiet ? og forklar mig det.. og har du intet haft med dem og gøre så hold venligst din nørdede kæft lukket

det ender jo altid med du kun kan rette på andre folk du kommer jo aldrig med din egen mening :) og hvis du gør jamen så lad os da høre den du er jo så klog :)

min eksistens ? hvad bidrager du med til samfundet siden du føler dig hævet over mig ? jeg er fks murer men lad os da høre hvad du kan så :)

jeg vil væde med du er 30+ og tror du er smart fordi du kan formulere dig bedre end mig. nok har jeg ikke været den bedste i skolen men har klaret mig fint indtil videre.. du er bare en latterlig medløber

og hvis du intet har haft og gøre med politiet så luk venligst din røv i denne tråd eller mine kommentarer...

så lad os høre din mening osv istedet for du spiller don

du er der altid når du tror du kan score billige points :)

lad os høre :) nå ikke ? det tænkte jeg nok ;)

Jeg er 24 år og studerer til lærer. Skal senere studere videre indenfor interaktive multimedier.
Jeg behandler andre folk med respekt selvom de har andre meninger, det har intet med profession eller måden at formulere sig på at gøre.
Jeg har adskillige gange givet dig min velbegrundede mening og ligeledes argumenteret for den, men når jeg har bedt dig om at gøre det samme er du hver gang kommet til kort, og det har resulteret i personlige angreb.
Din tilgang til vores ordensmagt understøtter min antagelse.
Den eneste grundt til at du har negative erfaringer med politiet er højst sandsynligt fordi du har opført dig som en idiot i deres tilstedeværelse.
Jeg har kun snakket med politiet i én negativ sammenhæng og det var da jeg havde givet en på min alder en på hovedet fordi han forgreb sig på min kæreste.
Her var politiet meget forstående, bad mig om min udtalelse, og lod mig så tage hjem med en kæreste der var ked af det.
Hvis du omgåes folk med respekt og forståelse får du ligeledes igen, det er åbenbart ikke en evne du besidder, ellers ville du ikke have den mening du har.
Du stinker af intolerance og manglende solidaritet.
Member
Aug 26 2013 11:52pm
Quote (Monze @ Aug 27 2013 07:27am)
Jeg synes faktisk at politiet er ret large i mange situationer især i nattelivet. Det har de i hvert fald været de gange jeg har mødt dem.

Men jaja jeg har nok bare ikke oplevet verden, jeg en er fed nørd der aldrig kommer ud, jeg er naiv og jeg er også pisse dum.

Faktum er at når folk bruger smiley i hver eneste sætning de skriver i en diskussion så er de inderst inde pisse sure, men forsøger at virke glade.

Igen kommer det jo an på hvilken betjent du møder. Størstedelen er fornuftige, men der er godt nok nogen der ikke burde været bestået den psykologiske evaluering.
Member
Gold: 253,169.00
Aug 27 2013 12:21am
Quote (dawnofdead @ 27 Aug 2013 07:52)
Igen kommer det jo an på hvilken betjent du møder. Størstedelen er fornuftige, men der er godt nok nogen der ikke burde været bestået den psykologiske evaluering.

Hvis du har rent mel i posen så kan de ikke klandre dig for noget.
Member
Gold: 4,234.00
Aug 27 2013 03:13am
ITT: Misha går fuldstændig i selvsving

Jeg fik dog et smil på læben af det faktum at han konstaterer at du blot tilsviner alle der modargumenterer dig, hvorpå du sviner ham til. :rofl:
Member
Aug 27 2013 04:08am
Quote (Monze @ Aug 27 2013 08:21am)
Hvis du har rent mel i posen så kan de ikke klandre dig for noget.

Nu er jeg sat rimelig godt ind i lovgiving pga mit arbejde. Sidste måned blev jeg stoppet af den samme betjent 3 gange og visiteret alle gangene samt fik tjekket min bil fordi han påstod jeg var påvirket af stoffer. Havde ikke røde øjne. Så han havde intet grundlag men igen misbruger de bare reglerne.
Member
Gold: 51.50
Warn: 30%
Aug 27 2013 04:13am
Quote (Zinaroth @ Aug 27 2013 06:45am)
Jeg er 24 år og studerer til lærer. Skal senere studere videre indenfor interaktive multimedier.
Jeg behandler andre folk med respekt selvom de har andre meninger, det har intet med profession eller måden at formulere sig på at gøre.
Jeg har adskillige gange givet dig min velbegrundede mening og ligeledes argumenteret for den, men når jeg har bedt dig om at gøre det samme er du hver gang kommet til kort, og det har resulteret i personlige angreb.
Din tilgang til vores ordensmagt understøtter min antagelse.
Den eneste grundt til at du har negative erfaringer med politiet er højst sandsynligt fordi du har opført dig som en idiot i deres tilstedeværelse.
Jeg har kun snakket med politiet i én negativ sammenhæng og det var da jeg havde givet en på min alder en på hovedet fordi han forgreb sig på min kæreste.
Her var politiet meget forstående, bad mig om min udtalelse, og lod mig så tage hjem med en kæreste der var ked af det.
Hvis du omgåes folk med respekt og forståelse får du ligeledes igen, det er åbenbart ikke en evne du besidder, ellers ville du ikke have den mening du har.
Du stinker af intolerance og manglende solidaritet.

Okay tak for info.. hvad spiser du til morgenmad ? og det skulle ikke undre mig du ved at blive lærer. du skal nok blive rigtig behagelig en af slagsen :)

men for satan hvor er du latterligt naiv at du ikke tror poltiet kan være træls uden grund :)

This post was edited by MischaDK on Aug 27 2013 04:30am
Member
Gold: 51.50
Warn: 30%
Aug 27 2013 04:16am
Quote (Monze @ Aug 27 2013 06:27am)

du er da så klog du kunne undvære hovedet :)

skal du ikke ud og finde en kur mod cancer eller et eller andet ?

This post was edited by MischaDK on Aug 27 2013 04:20am
Member
Gold: 12,213.40
Aug 27 2013 06:33am
Haha den her tråd er virkelig fuld af win :thumbsup:
Go Back To Dansk Topic List
Prev191011121321Next
Closed New Topic New Poll