d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Skulle Jo Ske...
Prev191011121316Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Aug 20 2012 11:37pm
Guys please. Når bankrøvere og lignende flygter gennem byen i høj fart er det politiets skyld. De kan bare lade være med at jagte dem og udsætte alle andre for fare.. :ROFL:

Kan kun være en troll!
Member
Posts: 12,329
Joined: Aug 6 2005
Gold: 11.00
Aug 21 2012 02:03am
Quote (Monze @ Aug 21 2012 06:37am)
Guys please. Når bankrøvere og lignende flygter gennem byen i høj fart er det politiets skyld. De kan bare lade være med at jagte dem og udsætte alle andre for fare.. :ROFL:

Kan kun være en troll!


Kan kun være stupiditet.
Member
Posts: 1,209
Joined: Apr 13 2009
Gold: 2.00
Aug 21 2012 05:00am
Quote (Slave @ Aug 21 2012 12:29am)
underligt at nogle af os så aldrig har haft problemer med poilitiet hvordan kan det mon være?


så fordi du aldrig har prøvet det, sker det ikke ?.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Aug 21 2012 05:26am
Quote (Monze @ Aug 21 2012 06:37am)
Guys please. Når bankrøvere og lignende flygter gennem byen i høj fart er det politiets skyld. De kan bare lade være med at jagte dem og udsætte alle andre for fare.. :ROFL:

Kan kun være en troll!


Hvis ikke han er en troll så har jeg næsten ondt af ham
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Aug 21 2012 05:54am
Quote
Så hvis røveren flygter på en scooter, burde politiet ikke forfølge dem?



du flygtede fra politiet?

Synes det er ret sjov at dem som har problemer med politiets færd, ofte er dem som laver lort.


ja mens jeg flygtede.. ved ik om du misforstod hva jeg mente

det fint nok de jagter mig. ved ik om det er fint nok de får mig til at køre frontalt ind i noget massivt så jeg går fra 60 til 0 på 0.01 sec. hvilket de på ingen måde må når jeg ik har hjelm på. fuck os det, er delvist min egen skyld også

men når jeg så ligger helt smadret på jorden og de kommer farende hen og river mig rundt mens de råber mig ind i hovedet om JEG er sindsyg efter de lige har slået mig ½ ihjel. ikke 1 gang spurgte de om jeg var okey eller om der var sket noget. og hvis jeg havde brækket ryggen eller nakken så det nok ik det smarteste at rive i mig når jeg ligger på jorden helt roligt og er kommet til skade

nu kan i spille nok så meget dingse osv.. men i alle herinde har 100 % lavet (eller laver i fremtiden) nogle drengestreger som har sat andre folks helbred i fare.. men derfor skal i jo ik dræbes.. eller hvad ? nogle bliver jo heldigvis klogere med årene

alle de fuckt up ting jeg lavede dengang var da pisse sejt da jeg stod i det. i dag kan jeg godt se det var ren idioti det meste

Quote (Slave @ Aug 21 2012 12begin_of_the_skype_highlighting GRATIS21 2012 12:29am)
underligt at nogle af os så aldrig har haft problemer med poilitiet hvordan kan det mon være?


måske fordi du ik kommer de steder hvor de kunne finde på at dukke op

nogle af dem inde i indre by hvor jeg bor er hjernedøde. og det er os overfor folk som ik har gjordt en skid. de er så magtliderlige at det er til at brække sig over. nu snakker jeg ik om allesammen men nogle få stykker


This post was edited by lulzz on Aug 21 2012 06:23am
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 21 2012 06:04am
Quote (dawnofdead @ 21 Aug 2012 12:00)
så fordi du aldrig har prøvet det, sker det ikke ?.


Er skam blevet stoppet flere gange, 1 gang på cykel, 1 gang på knallert og 3 gange i bil

aldrig fået en bøde, så længe man snakker pænt til dem, stopper når de giver tegn til det og adlyder havd de gerne vil ha en til uden at svare igen så er chancen for bøde exteamt lille

på cykel havde jeg ikke lys på, de bad mig trække, og så var det det.

på knallert, blev jeg stoppet da min maskine larmede en del da der var noget galt med udstødningen, alt han ville var at sigde jeg skulle få set på det, han spurgte ikke om den var ulovlig eller om jeg havde papir, jeg havde på det tidspunkt 60 kubik tun på den, og godtnok havde jeg forsikring men havde ikke papirene med mig.

alle 3 gange i bil har været rutine check, hvor tonen var helt normal tale, hvor de bare ville se kørekort og sprøge om jeg havde drukket hvor jeg havde været og hvor jeg var på vej hen.

Men ja er man retaderet og løber så er det da klart de tager ved, man stoppede jo ikke da men blev bedt om det så hvordan skulle de ellers for dig til at stoppe ?
Member
Posts: 1,209
Joined: Apr 13 2009
Gold: 2.00
Aug 21 2012 06:10am
Quote (Slave @ Aug 21 2012 02:04pm)
Er skam blevet stoppet flere gange, 1 gang på cykel, 1 gang på knallert og 3 gange i bil

aldrig fået en bøde, så længe man snakker pænt til dem, stopper når de giver tegn til det og adlyder havd de gerne vil ha en til uden at svare igen så er chancen for bøde exteamt lille

på cykel havde jeg ikke lys på, de bad mig trække, og så var det det.

på knallert, blev jeg stoppet da min maskine larmede en del da der var noget galt med udstødningen, alt han ville var at sigde jeg skulle få set på det, han spurgte ikke om den var ulovlig eller om jeg havde papir, jeg havde på det tidspunkt 60 kubik tun på den, og godtnok havde jeg forsikring men havde ikke papirene med mig.

alle 3 gange i bil har været rutine check, hvor tonen var helt normal tale, hvor de bare ville se kørekort og sprøge om jeg havde drukket hvor jeg havde været og hvor jeg var på vej hen.

Men ja er man retaderet og løber så er det da klart de tager ved, man stoppede jo ikke da men blev bedt om det så hvordan skulle de ellers for dig til at stoppe ?


er 100% enig det er dumt og løbe osv. men meningen med politiet er vel de skal stoppe folk der gør noget ulovligt og ikke afpresse folk som intet har gjort. der findes massere af flinke betjente men en del af er bare nogen magtliderlige svin der vil gøre alt for at kunne give dig en bøde.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 21 2012 06:14am
Quote (dawnofdead @ Aug 21 2012 01:10pm)
er 100% enig det er dumt og løbe osv. men meningen med politiet er vel de skal stoppe folk der gør noget ulovligt og ikke afpresse folk som intet har gjort. der findes massere af flinke betjente men en del af er bare nogen magtliderlige svin der vil gøre alt for at kunne give dig en bøde.


Ved ikke hvor du har det fra med at løbe fra dem :-) Jeg kørte og da jeg vidste løbet var kørt standsede jeg også, jeg kunne have vendt om sat den i 2 gear og trillet lidt
Ville have samme effekt som at løbe den igang ;)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 21 2012 06:17am
Quote (FasterA @ 21 Aug 2012 13:14)
Ved ikke hvor du har det fra med at løbe fra dem :-) Jeg kørte og da jeg vidste løbet var kørt standsede jeg også, jeg kunne have vendt om sat den i 2 gear og trillet lidt
Ville have samme effekt som at løbe den igang ;)


..... :rofl:

This post was edited by Slave on Aug 21 2012 06:17am
Member
Posts: 1,209
Joined: Apr 13 2009
Gold: 2.00
Aug 21 2012 06:20am
Quote (FasterA @ Aug 21 2012 02:14pm)
Ved ikke hvor du har det fra med at løbe fra dem :-) Jeg kørte og da jeg vidste løbet var kørt standsede jeg også, jeg kunne have vendt om sat den i 2 gear og trillet lidt
Ville have samme effekt som at løbe den igang ;)


det var også til det slave skrev.

er selv blevet taget før fik 2 K i bøde for 0, 01 gram hash skal lige siges det var lang tid efter den episode Jeg skrev længere oppe.
Go Back To Dansk Topic List
Prev191011121316Next
Add Reply New Topic New Poll