Quote
Så hvis røveren flygter på en scooter, burde politiet ikke forfølge dem?
du flygtede fra politiet?
Synes det er ret sjov at dem som har problemer med politiets færd, ofte er dem som laver lort.
ja
mens jeg flygtede.. ved ik om du misforstod hva jeg mente
det fint nok de jagter mig. ved ik om det er fint nok de får mig til at køre frontalt ind i noget massivt så jeg går fra 60 til 0 på 0.01 sec. hvilket de på ingen måde må når jeg ik har hjelm på. fuck os det, er delvist min
egen skyld også
men når jeg så ligger helt smadret på jorden og de kommer farende hen og river mig rundt
mens de råber mig ind i hovedet om JEG er sindsyg efter de lige har slået mig ½ ihjel. ikke 1
gang spurgte de om jeg var okey eller om der var sket noget. og hvis jeg havde brækket ryggen eller nakken så det nok ik det smarteste at rive i mig når jeg ligger på jorden helt roligt og er kommet til skade
nu kan i spille nok så meget dingse osv.. men i alle herinde har 100 % lavet (eller laver i fremtiden) nogle drengestreger som har sat andre folks helbred i fare.. men derfor skal i jo ik dræbes.. eller hvad ? nogle bliver jo heldigvis klogere med årene
alle de fuckt up ting jeg lavede dengang var da pisse sejt da jeg stod i det. i dag kan jeg godt se det var ren idioti det meste
Quote (Slave @ Aug 21 2012 12begin_of_the_skype_highlighting GRATIS21 2012 12:29am)
underligt at nogle af os så aldrig har haft problemer med poilitiet hvordan kan det mon være?
måske fordi du ik kommer de steder hvor de kunne finde på at dukke op
nogle af dem inde i indre by hvor jeg bor er hjernedøde. og det er os overfor folk som ik har gjordt en skid. de er så magtliderlige at det er til at brække sig over. nu snakker jeg ik om allesammen men nogle få stykker
This post was edited by lulzz on Aug 21 2012 06:23am