d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger En En God Guild (evt. Dansk)
Prev191011121314Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 03:54pm
6 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Haj, Froziph, IAcid, JVL, Kakaomanden, Historyx


Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 03:56pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 6 2012 04:00pm
Quote (Grandebedte @ 22 Feb 2012 19:00)
Er du retarderet?


Well?
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 6 2012 04:00pm
nu har du brugt 2 timer på at kopier billeder fra et andet fora og hertil - syntes du det er go underholdning?
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 04:01pm
Quote (Grandebedte @ 7 May 2012 00:00)
Well?


det er jeg alti alti også i bil

made?
Quote (Slave @ 7 May 2012 00:00)
nu har du brugt 2 timer på at kopier billeder fra et andet fora og hertil - syntes du det er go underholdning?


jeg har det for vildt med at læse alle hans posts haha :D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 6 2012 04:05pm
Quote (IAcid @ 7 May 2012 00:01)
det er jeg alti alti også i bil

made?


jeg har det for vildt med at læse alle hans posts haha :D


Ja, der skal tydeligvis ikke meget til. Fortsæt du bare den gode stil.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 04:06pm
Quote (Grandebedte @ 7 May 2012 00:05)
Ja, der skal tydeligvis ikke meget til. Fortsæt du bare den gode stil.


jeg syntes du er sød

Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 6 2012 04:06pm
Quote (IAcid @ 7 May 2012 00:06)
jeg syntes du er sød
http://i29.tinypic.com/2h3bdko.jpg


Men ikke længere, eller hvad?

e: faktisk gav det ingen mening. Nice!

This post was edited by Grandebedte on May 6 2012 04:07pm
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
May 6 2012 04:29pm
Quote (Grandebedte @ May 7 2012 12:06am)
Men ikke længere, eller hvad?

e: faktisk gav det ingen mening. Nice!


Det er nok det der gør dig sød at du ikke har bedre ting at tage dig til end at rette folk på et diablo forum

Jag syntes ovså du er sød
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 7 2012 12:37am
3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): IAcid, LOLouis, LazyDazy

velkommen tilbage starter runde 2 nu?
Go Back To Dansk Topic List
Prev191011121314Next
Closed New Topic New Poll