Quote (equipment @ 9 Dec 2010 14:30)
Jeg tror skam ikke det mindste på gud, men jeg tror der er mere mellem himmel og jord end som så.
Grunden til jeg ikke tror på ham, har nok noget at gøre med at alt det der skete engang, ikke sker i vores tid?
Jeg vil gerne hører nogle argumenter for hvorfor folk tror på gud, og hvad der har fået dem til at være troende?
e* PS næsten alle herinde er formegentlig kristen, selvom de ikke er troende pga af konfirmation?
- men ja, syntes da folk skal leve efter hvad de vil.
har repekt for folk som går op i skolen og gør hvad de får besked på.
men ja, syntes bare de får set og prøve for lidt. (min mening)
Altså du tror ikk på Gud fordi ting som skete i det gamle og nye testamente ikk sker i vore dage?
Min vurdering er, at vi mennesker har fucket så meget op at Gud nærmest har forladt os til vores egen skæbne.
Tror på Gud fordi jeg syntes dte at være kristen også er med til at gøre en til et bere menneske, man kan sagtens være et godt menneske uden at være kristen osv, men der står en masse ting i biblen som jeg godt kan lig

Så for mig er det ikk så meget om Gud er til eller ej, mere leve måden, hvis han så virkelig ER til, og jeg har gjordt det godt og kommer i himelen osv er det jo bare en extra bonus