Quote (snenny @ Feb 12 2014 01:10am)
jeg har aldrig sagt at HoN ikke var døende.. det jeg prøvede at pointere, og som skulle stå som værende min mening og ikke "bashe" dota 2. Jeg synes det er en skam, at HoN er døende eftersom det er MIN mening at det helt klart har den bedste engine. Derudover skal det også siges at op til flere "pro" players fra dota 2 originalt spillede HoN, også efter dota 2 var udkommet. Der skift var primært grundet, at HoN ikke kunne levere pengemæssigt, men også at "meta spillet" var baseret omkring en meget lille mængde af helte.
Desuden tror jeg også HoN er sværere at lære end for eksempel LoL, og deres F2P model kom alt for sent.
/E jeg er selv stoppet med HoN, og er skiftet til LoL eftersom jeg har en del venner der spiller det. HoN vil dog altid have en plads i mit hjerte

Her er jeg meget uenig.
Jeg har selv spillet meget hon ( 500+ games ) og har været 1800-1850 mmr efter rework.. Hon er rigtig sjovt indeed og jeg flamede også LOL meget fordi det gør man bare når man spiller et andet moba spil..
nu jeg så kommet over i lol hvor jeg PT ligger platin 2... og hold da op... der er sååååå mange flere mechanics osv end i hon....
jeg synes at LoL er sværere end HoN... men LoL er lettere for noobs at lære... hvis det giver mening.
Hvis LoL skill kan gå fra 1 til 100 så går HoN måske fra 30-80 ...
men hvis du spiller på Eu West... så add mig lige: eLmasten