Quote (Grandebedte @ 10 Dec 2013 17:32)
Jamen min erfaring er, at ens vejleder har bedst erfaring og indsigt i, hvad der måtte være en god og en dårlig idé.
Fair nok, kender bare mine lærer/vejleder ret godt, og hun er en meget ældre konservativ-type VØ lærer så det er 100% sikkert hvilket svar jeg får af hende, da hun højst sandsynlig ikke kan forholde sig til det
Quote (EnTeK @ 10 Dec 2013 18:34)
Her er min erfaring.
Dem der går mest op i fester og ferie er dem der får det dårligste udbytte af en ungdomsuddannelse. Men de får oftest en plads forrest i kontanthjælps køen.
Da du allerede har besluttede dig for at tage på ferie, er der kun tilbage at sige god ferie :)
:love:

Sødt nok, heldigvis er der plads til både skole og fritid i mit liv. Det handler trods alt om prioritering og hvis man kan blande det med en god selvdisciplin så skal du nok se det fungere fint for nogen uanset hvad dine fordomme er.
Gymnasiet er trods alt ikke særligt svært.. Ihvertfald ikke hvis man har en nogenlunde fugerende hjerne
Tak til jer andre for svaret, det hjælper lidt til at vurdere, havde tænkt mig at undersøge kilder og så videre inden ferien og bruge turen derned og hjem samt sætte dage af dernede til at skrive hvis det går for langsomt fremad så jeg ikke står helt på bar bund når jeg kommer hjem. Har selvfølgelig også hele tiden mulighed for at skrive til min vejleder da jeg bare kan kontakte hende via email, og i værste fald lave aftaler med hende i uge 6.
Ferien ville heller ikke være en druk ferie, men sammen med mine søskende så ville være hygge hygge