Quote (Grandebedte @ 4 Dec 2013 19:57)
Øøøøøøøøøøøøh. Når du arbejder sort udnytter du netop velfærdssystemet.
Igen, det bare min mening, mener bestemt man selv skulle kunne vælge om man vil betale skat eller ej (Self hvis du valgte nej så sku du selv betale for diverse ting som skatteydere ville få "gratis" )
Quote (Monze @ 4 Dec 2013 20:01)
Jeg vil meget hellere have at en pige som hende der kan få kontanthjælp og så sørge for at folk betaler skat af de penge som de skal. Jeg er imod sort arbejde og fusk med diverse ydelser.
HVIS vi havde strammet til på alle andre punkter og der kun var kontanthjælpen tilbage så var det jo en nødvendighed. Men skattekassen går glip af så mange penge hvert år at man skulle tro det var løgn.
At du har medlidenhed for en pige er der ikke noget at gøre ved, de kællinger snakker alligevel så meget om ligestiling og blablabla så at du ser en pige skal have mere hjælp end en mand er forkert.
Igen, er ikke imod så kaldt "sort" arbejde. det er arbejde en person udfører for at tjene penge, intet galt ved det.
Fusk med diverse ydelser, det kan der tales om, men når de laver sådan nogen regler som den her OP bringer, så er det ikke underligt at folk prøver at "snyde" .