Hvis det var mig ville jeg spørge ku's studievejleder fra nano eller astrofysik, eller prøve at tag ind og spørge de studierne på Ku's nano eller astrofysik linje.
Og hvis der ikke hjalp ville jeg tage hen i den nærmeste fagforening der organiserer de færdiguddannet indenfor nano / astrofysik.
De kan med sikkerhed besvare dine spørgsmål, eller sætte dig i forbindelse med nogen der for nyligt har taget uddannelsen.
Begrundelse : Har aldrig hørt om nogen fagforening der afviser at hjælpe unge der møder personligt op og stiller relevante spørgsmål om en uddannelse inden for fagforeningens fagområde.
Under alle om stendigheder ønsker jeg dig held og lykke med studiet Frederik
Quote (Grandebedte @ Nov 21 2013 02:57pm)
Jeg taler selvfølgelig om studievejledere på universitetet. Dem i ungdomsuddannelserne og folkeskolen var lige til at lukke op og skide i - det vil jeg give jer ret i.
Hvis du stadigvæk hellere vil have respons fra en tilfældig gut end en studievejleder fra nano eller astrofysik, så spørg på reddit (/r/copenhagen eller /r/denmark); der er nok et noget højere uddannelsesniveau derinde, end der er på den danske jsp.
Et glimrende råd.