d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Samsung Vs Apple
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 2 2013 03:27am
Quote (Hore_to_the_t @ Aug 2 2013 12:56am)
Samsung

Like it :D
Jr Admin
Gold: 28,341.07
Trader: Mediator
Aug 2 2013 03:41am
Jeg er ikke en stor fan af Apple's måde at køre en forretning på, slet ikke når det kommer til deres forsøg på at monopolisere apps og idéer igennem patent.
Og jeg bryder mig heller ikke om udelukkelse af Java og Flash på iPhones, det dræber, efter min mening, konceptet at mobilsurfe.

Derudover kører Samsung's Galaxy serie hurtigere grafiske applikationer, så jeg hælder klart over til Samsung hvad telefoner angår.
Det eneste minus ved Samsung's telefoner er det plastik de bruger som cover, der synes jeg generelt iPhone føles bedre at holde på.
Member
Aug 2 2013 04:22am
Quote (Arkhen @ Aug 2 2013 11:41am)
Jeg er ikke en stor fan af Apple's måde at køre en forretning på, slet ikke når det kommer til deres forsøg på at monopolisere apps og idéer igennem patent.
Og jeg bryder mig heller ikke om udelukkelse af Java og Flash på iPhones, det dræber, efter min mening, konceptet at mobilsurfe.

Derudover kører Samsung's Galaxy serie hurtigere grafiske applikationer, så jeg hælder klart over til Samsung hvad telefoner angår.
Det eneste minus ved Samsung's telefoner er det plastik de bruger som cover, der synes jeg generelt iPhone føles bedre at holde på.

Jaer rigtig..
Når apple udkommer med et nyt produkt så betaler de flere mio'ere for at vise at Iphone eller Ipad er de mest købte ting ever.
Når man høre Radio.. efter hver reklame siger de købe købes / fårs i app stor til Iphone og Ipad..
Apple Bruger også mange penge på at finde ud af hvem der bliver set mest avisen og tv i de forskellige lande.. for hvis du er kendt får du en gratis Iphone eller Ipad hvis de vagler at bruge den osv...
Apple har da lavet et super godt design men det holder desvære ikke da det er lavet af glas. min morfar pakkede kun sin ud og derefter ville sende den tilbage.. men de sagde at der var flere riser i den.. men man kan bare ikke ser dem med det blotte øje
Member
Gold: 238,327.92
Aug 2 2013 04:50am
Hvad er formålet med denne tråd når du er så partial?
Ligner bare endnu en "lad os snakke lort om Apple"-tråd.
Member
Aug 2 2013 05:03am
Quote (Zinaroth @ Aug 2 2013 12:50pm)
Hvad er formålet med denne tråd når du er så partial?
Ligner bare endnu en "lad os snakke lort om Apple"-tråd.

Sorry for dette.. Formålet med denne tråd er et skole project om at starte ejen virsomhed op og på at åben en ny website :D
Member
Gold: 7,525.26
Aug 2 2013 05:17am
Quote (Soyc @ 2 Aug 2013 12:03)
Sorry for dette.. Formålet med denne tråd er et skole project om at starte ejen virsomhed op og på at åben en ny website :D

I så fald var det helvedes godt camoufleret.

Jeg har ikke megen erfaring med Samsung men vælger at tro at deres produkter specifikationsmæssigt er helt på højde med Apples hvis ikke bedre. Jeg bruger Apple fordi jeg er glad for deres brugerflade og enkle design. At det kører upåklageligt og virker meget holdbart er kun et plus. Dette kunne jeg sikkert også sige om Samsung hvis jeg gav det en chance, det vil jeg ikke afvise overhovedet.
Har dog et problem efter at være skiftet til iPhone 5, jeg er ikke tilfreds med batteritiden, men jeg kan ikke vurdere om det er et generelt problem eller mig der har et dårligt batteri. Når jeg siger det er dårligt så sammenligner jeg med iPhone 4 som jeg havde før hvor det holdt betydeligt længere.
Member
Aug 2 2013 05:37am
Quote (Whyred @ Aug 2 2013 01:17pm)
I så fald var det helvedes godt camoufleret.

Jeg har ikke megen erfaring med Samsung men vælger at tro at deres produkter specifikationsmæssigt er helt på højde med Apples hvis ikke bedre. Jeg bruger Apple fordi jeg er glad for deres brugerflade og enkle design. At det kører upåklageligt og virker meget holdbart er kun et plus. Dette kunne jeg sikkert også sige om Samsung hvis jeg gav det en chance, det vil jeg ikke afvise overhovedet.
Har dog et problem efter at være skiftet til iPhone 5, jeg er ikke tilfreds med batteritiden, men jeg kan ikke vurdere om det er et generelt problem eller mig der har et dårligt batteri. Når jeg siger det er dårligt så sammenligner jeg med iPhone 4 som jeg havde før hvor det holdt betydeligt længere.

Jeg undskylder for at det var Camoufleret..
Men det jo kun sådan at man får det bedste ud af det :D

Super info.. overvejer at købe samsung til mit firma men vi er lidt uenige :D
Member
Gold: 253,169.00
Aug 2 2013 09:31am
Quote (dawnofdead @ 2 Aug 2013 08:25)
overhovedet ikke, man har vel hver sin mening.

Havde egentlig håbet at min wannabe apple fanatiker comment ville have avlet mere rage, men nu må jeg vel krybe til korset.

Jeg er Samsung mand 100%. Kunne ikke drømme om at købe en apple på baggrund af deres nuværede udvalg/markedssituation.
Member
Gold: 2.00
Aug 2 2013 10:14am
Quote (Monze @ Aug 2 2013 05:31pm)
Havde egentlig håbet at min wannabe apple fanatiker comment ville have avlet mere rage, men nu må jeg vel krybe til korset.

Jeg er Samsung mand 100%. Kunne ikke drømme om at købe en apple på baggrund af deres nuværede udvalg/markedssituation.

Haha :D
Member
Aug 2 2013 10:19am
Quote (Monze @ Aug 2 2013 05:31pm)

Nice :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll