Quote (Arkhen @ Aug 2 2013 11:41am)
Jeg er ikke en stor fan af Apple's måde at køre en forretning på, slet ikke når det kommer til deres forsøg på at monopolisere apps og idéer igennem patent.
Og jeg bryder mig heller ikke om udelukkelse af Java og Flash på iPhones, det dræber, efter min mening, konceptet at mobilsurfe.
Derudover kører Samsung's Galaxy serie hurtigere grafiske applikationer, så jeg hælder klart over til Samsung hvad telefoner angår.
Det eneste minus ved Samsung's telefoner er det plastik de bruger som cover, der synes jeg generelt iPhone føles bedre at holde på.
Jaer rigtig..
Når apple udkommer med et nyt produkt så betaler de flere mio'ere for at vise at Iphone eller Ipad er de mest købte ting ever.
Når man høre Radio.. efter hver reklame siger de købe købes / fårs i app stor til Iphone og Ipad..
Apple Bruger også mange penge på at finde ud af hvem der bliver set mest avisen og tv i de forskellige lande.. for hvis du er kendt får du en gratis Iphone eller Ipad hvis de vagler at bruge den osv...
Apple har da lavet et super godt design men det holder desvære ikke da det er lavet af glas. min morfar pakkede kun sin ud og derefter ville sende den tilbage.. men de sagde at der var flere riser i den.. men man kan bare ikke ser dem med det blotte øje