Quote (Zinaroth @ 12 Jul 2013 15:40)
Det refererer til 'fejl' tidligere i samme sætning.
Men nu går jeg generelt ikke og retter folks grammatiske fejl da man hurtigt kommer til at virke nedladende, og kan ikke se nogen idé i det.
Jeg tog mig dog friheden til at gøre det her da jeg mente han skulle have tilbage af samme skuffe.
Mener jeg har forklaret mig så godt som jeg kan nu, og synes diskussionen skal stoppe her.
Det er trods alt ikke dette tråden handler om og det er ikke min mening at blive ved med at spamme den med diskussion om retning af grammatik.
Jeg håber du finder en løsning Juegos, held og lykke med det.

Jeg mente fra din tidligere post. Det er ikke off-topic, hvis vi også hjælper trådstarter med sit problem! Desuden skal rettelse af de her fejl jo ske et sted, hvis vi skal komme af med den epidemi af nutid-r-, særskrivnings-, "hans/hendes vs sin/sit"- og andre grammatikfejl i den almene befolknings sætningkonstruktioner.
Quote (Juegos @ 12 Jul 2013 23:07)
Kan fortælle at je har fundet ud af. At den kun gør det
Når der sidder lader i den.

Er du helt sikker på det? Crasher den på nogle bestemte tidpunkter - fx hvis du ser videoer på youtube, spiller (et bestemt?) spil eller lignende? Hvad er det desuden for en pc, du har? Hvis ikke du ved det, kan du gå ind i Start, starte Kør, skrive dxdiag og trykke enter. Der skulle gerne være et punkt, hvor der står Systemmodel eller lignende. Det er meget lettere at udelukke hardwarefejl, hvis vi kender den præcise model.
Rebelsk grammatikstil, btw.