Quote (pedemannen @ Jun 22 2013 03:21pm)
i mener ikke det her er at ødelægge et topic? virkelig? kig op
dobbeltmoralsk? nej måske lidt arogant yea. prøv at ligge hovedet i blød i tænk over hvorfor.
ja jeg ser ratios på guld ryge ned:) det ødelægger måske økonomien i d3, men ikke d2jsp.
btw jeg går ud fra mennesker har nok hjelm til at se jeg har brugt fg på det, og at de så viser noget respekt og smider en pm vis det er.
topic bliver da helt sikkert lukket nu:) anyways tak for hjælpen tøser. !! så fedt man
Jo mere guld der er i Diablo 3, jo mere flurerer rundt på d2jsp. Det vil sige masser af guld men færre og færre købere. De to markeder hænger unægteligt sammen.
Lad være med at starte en diskussion i dit eget topic hvis du ikke vil have at folk kommenterer, det er såre simpelt.
Det bliver lukket, da du søger om hjælp til en bot og opfører dig urimeligt overfor Whyred, der reelt bare besvarer dine spørgsmål.
Om folk skriver det her i topic så andre også ser det, og derved ikke laver sådanne topics igen, eller smider en PM til dig er vel ligemeget.
Den eneste forskel er vel bare at du bliver hængt ud, hvilket du efterhånden også fortjener.
/topic
This post was edited by Zinaroth on Jun 22 2013 09:21am