Quote (eLmasten @ Jun 18 2013 08:51pm)
okay - det lyder sku trist.
mine venner og jeg har i hvert fald været glade for vores computere, og min står også tændt i maaaaaaaaange timer hver dag og har været til mange lan uden der har været noget.

jeg har nok bare været extra uheldig, men energon er generalt bare crap deres system deler watts op til hvert enkelt enhed, så hvis dit grafik kort er tildelt 50w, og det kun bruger 30, så går der 20 til spilde, hvis det bruger 65 så mangler du 15. på de fleste nye psu'er køre de alle på 1 kilde, så der hverken bliver spildt eller send for lidt strøm til de forskellige enheder, det er værd at kigge efter når man skal købe psu
Quote (Gerner @ Jun 18 2013 06:59pm)
Dette giver jeg helt ret i for, hvis der er noget man bare IKKE spare på, så er det strømforsyningen.. En energon er noget af det værste lort du kan finde, tror du kan få noget 1000watts energon til 400kr..
Kan sige så meget, at min er på 1000watt og har kostet godt 1500kr. hvilket er en stor forskel..
Hilsen
Gerner
præcis, og det samme siger butikken, men så aligevel sætter de en af de dårligste psu'er i.. jeg fatter det ikke
This post was edited by lulzz on Jun 19 2013 09:55am