d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Har Lige Set Zeitgeist Addendum
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 3,440.83
Jun 1 2013 09:15am
Quote (LazyDazy @ Jun 1 2013 05:06pm)
jeg tror simpelthen ikke på landene tør lad ww3 ske, ikke når alle har atombomber osv.. Men, hvis det virkeligt skulle gå hen og ske og jeg overlever, har jeg muligheden for at genleve min ''drøm'' om at leve i et FallOut 3 univers, hvor jeg kan loot skrældespande og den slags.. overleve.. lol.

det er svært at sige, de er jo allerede godt igang med at bombe hinanden, holdene er jo lagt som du kan se i "ww 3 has allrdy begun". det er bare et spørgsmål om hvornår bægret flyder over

kina er på vej væk fra dollaren, og hvis de gør det så følger flere lande med, og så kolapser dollaren og det vil usa og israel meget nødigt have. tør slet ik tænke på hvad det udvikler sig til

og tjah, man må håbe det nogle små bomber de smider. deres lort bliver ført hele kloden rundt af vores atmosfære, så hvis de bare losser nukes afsted så denne planet færdig

http://www.youtube.com/watch?v=8ZK5gRLJ9h0

This post was edited by lulzz on Jun 1 2013 09:25am
Member
Gold: 253,169.00
Jun 1 2013 09:27am
Hvis det var nogle troværdige kilder ville jeg måske overveje at sætte mig ind i hvad det handler om, men når det blot er youtube så virker det simpelthen for useriøst.
Member
Gold: 578.20
Jun 1 2013 09:31am
Quote (Monze @ 1 Jun 2013 16:27)
Hvis det var nogle troværdige kilder ville jeg måske overveje at sætte mig ind i hvad det handler om, men når det blot er youtube så virker det simpelthen for useriøst.

de har da os en dokumentar på netflix.. :D
Member
Jun 1 2013 09:33am
Quote (Monze @ Jun 1 2013 05:27pm)

ja, for dem som faktisk fortæller sandheden de låner da lige et mainstream medie til at fortælle deres ting ? hvor skulle de ellers vise det ? -.-

du skal lytte til det de siger og se på deres beviser og danne dig dit eget billed af sagen, lave din egen research og se om det faktisk er sandt eller ej, du skal ik bare stole blindt på noget. det gør jeg heller ikke

noget giver måske mere mening for mig fordi jeg har studeret det her i 4-5 år snart, men det er ikke svært at overskue, i "ww3 has allrdy begun" følger der links med til det meste han snakker om så man kan lave sin egen research

hvor for du din info fra nu hvor youtube ikke er godt nok... tv nyderne ? -.-
Member
Jun 1 2013 09:40am
Quote (lulzz @ 1 Jun 2013 17:33)
ja, for dem som faktisk fortæller sandheden de låner da lige et mainstream medie til at fortælle deres ting ? hvor skulle de ellers vise det ? -.-

du skal lytte til det de siger og se på deres beviser og danne dig dit eget billed af sagen, lave din egen research og se om det faktisk er sandt eller ej, du skal ik bare stole blindt på noget. det gør jeg heller ikke

noget giver måske mere mening for mig fordi jeg har studeret det her i 4-5 år snart, men det er ikke svært at overskue, i "ww3 has allrdy begun" følger der links med til det meste han snakker om så man kan lave sin egen research

hvor for du din info fra nu hvor youtube ikke er godt nok... tv nyderne ? -.-

Ved du hvad lulzz jeg gider faktisk ikke starte en diskution med dig om hvorvidt det er korrekt eller ej. Jeg har bare set nok tinfoil videoer fra konspirationsteoretikere på youtube til at vælge dette medie fra.

Noget af det er sandt og noget af det er fejlinformationer/overdrivelser. Størstedelen af dem der forsøger at lave noget opfølgende reserach på emnet finder det simpelthen (måske ubevist) for forvirrende/komplekst så de vælger de kilder der passer med deres forudindtage holdning til emnet.

This post was edited by Monze on Jun 1 2013 09:42am
Member
Gold: 238,327.92
Jun 1 2013 09:42am
Quote (Monze @ Jun 1 2013 04:40pm)
Noget af det er sandt og noget af det er fejlinformationer/overdrivelser. Størstedelen af dem der forsøger at lave noget opfølgende reserach på emnet er det simpelthen for forvirrende/komplekst så de vælger de kilder der passer med deres forudindtage holdning til emnet.

:thumbsup:

Member
Gold: 578.20
Jun 1 2013 09:44am
Quote (Monze @ 1 Jun 2013 16:27)

tv og nyhederne kommer ofte med deres egne subjektive holdninger til en sag. Se f.eks på krigen i Syrien lige pt. De fleste støtter disse oprører som kæmper for ''frihed'', og de bliver stillet i et godt lys så hr og fru Danmark for medlidenhed med dem.
Det vi ikke rigtigt for at vide er, at største delen af disse oprører består af folk uden fra Syrien fra muslimske terror organisationer.. Folk som har interesser i at Syrien skal have Sharia lovgivning osv + at de forfølger kristne og andre etniske grupper ii landet allerede nu.
Det er nu besluttet at man vil støtte oprørene med våben og hjælpe til med at vælte styret i landet.
Efter denne krig engang er sluttet har Vesten stor interesse i at bygge landet op igen.
Det tjener vi en helvedes masse penge på, og jeg er sikker på at man bare har ventet og ventet indtil landet er så sønderbombet at det nu kan betale sig og ''hjælpe''.
Jeg er ikke så god til at forklare mine dybe tanker, men du skal kræftædme ikke lytte til at hvad medierne prøver at hjernevaske folk med. :D
Jeg synes et medie som YouTube, hvor folk går uden om de store medier og belyser emner uden indflydelse fra korrupte stater er meget troværdige. Men selvfølgelig skal man passe på og bruge sin fornuft og den slags..

(Kan godt være jeg bare er forvirret.)

This post was edited by LazyDazy on Jun 1 2013 09:44am
Member
Jun 1 2013 09:45am
Quote (Monze @ Jun 1 2013 05:40pm)
Ved du hvad lulzz jeg gider faktisk ikke starte en diskution med dig om hvorvidt det er korrekt eller ej. Jeg har bare set nok tinfoil videoer fra konspirationsteoretikere på youtube til at vælge dette medie fra.

Noget af det er sandt og noget af det er fejlinformationer/overdrivelser. Størstedelen af dem der forsøger at lave noget opfølgende reserach på emnet finder det simpelthen (måske ubevist) for forvirrende/komplekst så de vælger de kilder der passer med deres forudindtage holdning til emnet.

det er pga folk som dig denne verden er fucking hjernedød, tak skal du ha

gå du ind og se noget mere tv -.-

lazy bare glem det :D i told you, ignorante fjolser herinde, og btw, du er ik forvirret du har fuldstændig ret i det du siger. det skal du ik lade nogen gøre dig i tvivl om

This post was edited by lulzz on Jun 1 2013 09:48am
Member
Jun 1 2013 10:02am
Quote (LazyDazy @ 1 Jun 2013 17:44)
tv og nyhederne kommer ofte med deres egne subjektive holdninger til en sag. Se f.eks på krigen i Syrien lige pt. De fleste støtter disse oprører som kæmper for ''frihed'', og de bliver stillet i et godt lys så hr og fru Danmark for medlidenhed med dem.
Det vi ikke rigtigt for at vide er, at største delen af disse oprører består af folk uden fra Syrien fra muslimske terror organisationer.. Folk som har interesser i at Syrien skal have Sharia lovgivning osv + at de forfølger kristne og andre etniske grupper ii landet allerede nu.
Det er nu besluttet at man vil støtte oprørene med våben og hjælpe til med at vælte styret i landet.
Efter denne krig engang er sluttet har Vesten stor interesse i at bygge landet op igen.
Det tjener vi en helvedes masse penge på, og jeg er sikker på at man bare har ventet og ventet indtil landet er så sønderbombet at det nu kan betale sig og ''hjælpe''.
Jeg er ikke så god til at forklare mine dybe tanker, men du skal kræftædme ikke lytte til at hvad medierne prøver at hjernevaske folk med. :D
Jeg synes et medie som YouTube, hvor folk går uden om de store medier og belyser emner uden indflydelse fra korrupte stater er meget troværdige. Men selvfølgelig skal man passe på og bruge sin fornuft og den slags..

(Kan godt være jeg bare er forvirret.)

Youtube KAN være et fint nok medie det er bare ofte det bliver misbrugt. Du kan komme med påstand på påstand uden egentlige beviser. Jeg tager ikke mine holdninger fra TV og nyhederne som Lulzz forsøger at få mig til at fremstå som. Tak for at svare seriøst imodsætning til ham.

Quote (lulzz @ 1 Jun 2013 17:45)
det er pga folk som dig denne verden er fucking hjernedød, tak skal du ha

gå du ind og se noget mere tv -.-

lazy bare glem det :D i told you, ignorante fjolser herinde, og btw, du er ik forvirret du har fuldstændig ret i det du siger. det skal du ik lade nogen gøre dig i tvivl om

Og lulzz du er simpelthen helt tabt blandt mængden af selvfrelste fjolser. Du er ikke værd at bruge tid på, men det er jo ikke første gang du sætter dig selv i dette lys.
Member
Jun 1 2013 10:19am
Quote (Monze @ Jun 1 2013 06:02pm)
Youtube KAN være et fint nok medie det er bare ofte det bliver misbrugt. Du kan komme med påstand på påstand uden egentlige beviser. Jeg tager ikke mine holdninger fra TV og nyhederne som Lulzz forsøger at få mig til at fremstå som. Tak for at svare seriøst imodsætning til ham.

så hvis du ikke ser tv eller læser aviser, og ej heller youtube. hvor for du så din viden fra ?

der findes tonsvis af videoer med intelligente folk som bakker deres påstande op med beviser på youtube, du har åbenbart bare et problem med at finde dem. det er måske fordi emnet ikke interessere dig, ellers havde du lavet bedre research
Go Back To Dansk Topic List
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll