Quote (Monze @ 1 Jun 2013 16:27)
Hvis det var nogle troværdige kilder ville jeg måske overveje at sætte mig ind i hvad det handler om, men når det blot er youtube så virker det simpelthen for useriøst.
tv og nyhederne kommer ofte med deres egne subjektive holdninger til en sag. Se f.eks på krigen i Syrien lige pt. De fleste støtter disse oprører som kæmper for ''frihed'', og de bliver stillet i et godt lys så hr og fru Danmark for medlidenhed med dem.
Det vi ikke rigtigt for at vide er, at største delen af disse oprører består af folk uden fra Syrien fra muslimske terror organisationer.. Folk som har interesser i at Syrien skal have Sharia lovgivning osv + at de forfølger kristne og andre etniske grupper ii landet allerede nu.
Det er nu besluttet at man vil støtte oprørene med våben og hjælpe til med at vælte styret i landet.
Efter denne krig engang er sluttet har Vesten stor interesse i at bygge landet op igen.
Det tjener vi en helvedes masse penge på, og jeg er sikker på at man bare har ventet og ventet indtil landet er så sønderbombet at det nu kan betale sig og ''hjælpe''.
Jeg er ikke så god til at forklare mine dybe tanker, men du skal kræftædme ikke lytte til at hvad medierne prøver at hjernevaske folk med.

Jeg synes et medie som YouTube, hvor folk går uden om de store medier og belyser emner uden indflydelse fra korrupte stater er meget troværdige. Men selvfølgelig skal man passe på og bruge sin fornuft og den slags..
(Kan godt være jeg bare er forvirret.)
This post was edited by LazyDazy on Jun 1 2013 09:44am