Quote (lulzz @ Apr 14 2013 06:06pm)
gaming industrien er helt kneppet, specielt bf3/cod/moh og alt det fis.. det er samme firma der står får hele lortet de hiver bare penge ind alle steder fra..
700 kr sammenlignet med hva det koster at spille wow over 1-2 år eller en simpel tur i byen med at par gram coke og nogle flasker sprut så det småpenge
Det kan jeg kun give dig ret i.

Quote (lulzz @ Apr 14 2013 06:06pm)
well, normale spil på stadie med bf3 der lige er udgivet koster omkring 400-500 kr right ?
Jeg ved ikke hvilket stadie det er du taler om, men synes næsten kun det er de her populære skydespil der kommer op i den prisklasse, og så AAA releases af andre genrer.
Hvor forskellen er at skydespillet tager cirka et år at producere, mens de andre tager alt fra 3 og op til 6 eller 7 år.
De eneste spil af min interesse som har kostet så meget over de seneste år har været Diablo III og Skyrim.
Jeg synes ikke skydespil er lige så meget værd som en full immersion RPG-oplevelse. Diablo III derimod var det slet ikke værd. xD
Hvad jeg ser er at prisen på spil dropper mere og mere. De dyreste spil på Steam er 50 euro, hvilket er 350 kroner, cirka.
This post was edited by Zinaroth on Apr 14 2013 11:54am