Quote (Grandebedte @ Apr 8 2013 10:35pm)
Godt at se, at I tør stå inde for jeres valg, på trods af at det ikke er et populært et at bringe op. DF er dog (jf. seneste meningsmåling) Danmarks næststørste parti (http://www.dr.dk/nyheder/politik/meningsmaalinger), så jeg tror ikke, at I behøver bekymre jer. Jeg er selv uhyggeligt kritisk overfor DFs retorik og generelle tone, og det eneste, jeg er enig med dem i, er deres EU-politik. Se bare på den seneste sag med Marie Krarup ang. New Zealand, hvor hun drager direkte forkerte konklusioner og generelt er upassende som embedsmand på offentligt besøg i et andet land. Jeg er utroligt uenig i deres hetz mod alle, der ikke er etniske danske og måske endda lidt brune i huden, og hader decideret deres evne til at sno sig uden om al kritik.
Angående Muhammedtegningerne er jeg lidt delt. Jeg står fuldstændig bag den første optryk og er enig i ideen bag det, men det andet optryk var et tåbeligt træk i mine øjne. Ytringsfriheden er i mine øjne intet værd, hvis vi bruger den til at træde på andre mennesker som ved genoptrykket.
Jeg gad godt, at vi havde et ordentligt liberalt parti, som ikke blev batshit insane på ingen tid *host* LA *host*.
hvor er det de har udtrykt at de ikke kan li andre farver ? de siger at vesten og de andre lande er ligeså forskellige som nat og dag.. og vi høre ikke hjemme der og de høre ikke hjemme her! og det passer
sådan er det bare om man viil det eller ej
pia kjærsgårds datter er gift med en udlænding ? de har altså fået i hat og briller her men kræver mere.
hvordan tror i det vil være hvis det en dag blev den anden vej

? vi skulle da konventeres og alt muligt pis!
ja de siger de ikke skal have alle de arabiske kanaler via paraboler og hvorfor ? pga alt det propeganda pis
det forhindre dem i og lære sproget og integrere sig! man skal da være snot dum for ikke og kunne se det ?
nogen passer ind her og andre gør bare ikke basta! og vi er et lille land der skal fandme ikke meget til
behøver jeg sige mere ?
alle de andre partier fedter sig ind ved de andre for og skulle have noget og sige
DF der ved du fandme hvad du stemmer på
This post was edited by MischaDK on Apr 8 2013 03:42pm