d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvis Der Var Valg I Morgen...
Prev123413Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 51.50
Warn: 30%
Apr 8 2013 03:29pm
Quote (Zinaroth @ Apr 8 2013 10:24pm)
Der er ikke langt fra patriotisme til fascisme, bare se på Amerika.

I hvilke lande bliver det set som et symbol på nazisme og hvad har vi gjort for at hjælpe i disse lande, og med hvad? Nogle eksempler ville være fint.

Nu har vi jo heller ikke ligefrem været særlig åben og imødekommende overfor deres opfattelse af situationen.

Jeg synes det er utroligt hvordan du kan lave en snak om hvem man vil stemme på om til en prædiken om at vi skal fremmedgøre andre religioner med tryk på Mellemøsten.
Hvis du ikke er racist så skal du måske skrue ned for dit budskab for du fremstår som en, både her og alle andre steder på forummet hvor du har snakket om blandt andet perkere, fucking tyrkere og invandrere, bare lige ud af min friske erindring.

Jeg ville stemme blankt ligesom Grandebedte. Ikke fordi jeg hader politik eller ikke følger med. Men jeg føler ikke der er nogle partier der står inde for eller praktiserer et menneskesyn jeg kan støtte op om.

dig gider jeg ikke engang diskutere med! men siger heller ikke der ikke findes perkere det gør der skam :) se blot i alberslund 100 brande på et halvt år pga de vil have en ungdoms klub

vi skal bare ikke have flere flygtninge ind da det skaber ghettoer og ghettoer skaber pis og ballade som ikke er nødvendigt i dette land

og kald det hvad du vil hader ikke deres hudfarve eller noget men elsker min egen kultur og land og det skal der ikke laves om på!

du rykker sq da heller ikke om i stuen fordi din gæst synes det skal stå på en anden måde!

og der har lige været program på tv2 om det hvor udlændinge sagde at det var udlændinge som rendte og futtede børnehaver a

This post was edited by MischaDK on Apr 8 2013 03:30pm
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 8 2013 03:35pm
Godt at se, at I tør stå inde for jeres valg, på trods af at det ikke er et populært et at bringe op. DF er dog (jf. seneste meningsmåling) Danmarks næststørste parti (http://www.dr.dk/nyheder/politik/meningsmaalinger), så jeg tror ikke, at I behøver bekymre jer. Jeg er selv uhyggeligt kritisk overfor DFs retorik og generelle tone, og det eneste, jeg er enig med dem i, er deres EU-politik. Se bare på den seneste sag med Marie Krarup ang. New Zealand, hvor hun drager direkte forkerte konklusioner og generelt er upassende som embedsmand på offentligt besøg i et andet land. Jeg er utroligt uenig i deres hetz mod alle, der ikke er etniske danske og måske endda lidt brune i huden, og hader decideret deres evne til at sno sig uden om al kritik.

Angående Muhammedtegningerne er jeg lidt delt. Jeg står fuldstændig bag den første optryk og er enig i ideen bag det, men det andet optryk var et tåbeligt træk i mine øjne. Ytringsfriheden er i mine øjne intet værd, hvis vi bruger den til at træde på andre mennesker som ved genoptrykket.

Jeg gad godt, at vi havde et ordentligt liberalt parti, som ikke blev batshit insane på ingen tid *host* LA *host*.
Member
Apr 8 2013 03:39pm
Quote (Grandebedte @ Apr 8 2013 10:35pm)
Godt at se, at I tør stå inde for jeres valg, på trods af at det ikke er et populært et at bringe op. DF er dog (jf. seneste meningsmåling) Danmarks næststørste parti (http://www.dr.dk/nyheder/politik/meningsmaalinger), så jeg tror ikke, at I behøver bekymre jer. Jeg er selv uhyggeligt kritisk overfor DFs retorik og generelle tone, og det eneste, jeg er enig med dem i, er deres EU-politik. Se bare på den seneste sag med Marie Krarup ang. New Zealand, hvor hun drager direkte forkerte konklusioner og generelt er upassende som embedsmand på offentligt besøg i et andet land. Jeg er utroligt uenig i deres hetz mod alle, der ikke er etniske danske og måske endda lidt brune i huden, og hader decideret deres evne til at sno sig uden om al kritik.

Angående Muhammedtegningerne er jeg lidt delt. Jeg står fuldstændig bag den første optryk og er enig i ideen bag det, men det andet optryk var et tåbeligt træk i mine øjne. Ytringsfriheden er i mine øjne intet værd, hvis vi bruger den til at træde på andre mennesker som ved genoptrykket.

Jeg gad godt, at vi havde et ordentligt liberalt parti, som ikke blev batshit insane på ingen tid *host* LA *host*.

hvor er det de har udtrykt at de ikke kan li andre farver ? de siger at vesten og de andre lande er ligeså forskellige som nat og dag.. og vi høre ikke hjemme der og de høre ikke hjemme her! og det passer

sådan er det bare om man viil det eller ej

pia kjærsgårds datter er gift med en udlænding ? de har altså fået i hat og briller her men kræver mere.

hvordan tror i det vil være hvis det en dag blev den anden vej :) ? vi skulle da konventeres og alt muligt pis!

ja de siger de ikke skal have alle de arabiske kanaler via paraboler og hvorfor ? pga alt det propeganda pis
det forhindre dem i og lære sproget og integrere sig! man skal da være snot dum for ikke og kunne se det ?

nogen passer ind her og andre gør bare ikke basta! og vi er et lille land der skal fandme ikke meget til

behøver jeg sige mere ?

alle de andre partier fedter sig ind ved de andre for og skulle have noget og sige

DF der ved du fandme hvad du stemmer på

This post was edited by MischaDK on Apr 8 2013 03:42pm
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 8 2013 03:43pm
Quote (MischaDK @ 8 Apr 2013 23:39)
hvor er det de har udtrykt at de ikke kan li andre farver ? de siger at vesten og de andre lande er ligeså forskellige som nat og dag.. og vi høre ikke hjemme der og de høre ikke hjemme her! og det passer

pia kjærsgårds datter er gift med en udlænding ?  de har altså fået i hat og briller her men kræver mere.

hvordan tror i det vil være hvis det en dag blev den anden vej :) ? vi skulle da konventeres og alt muligt pis!

Det er det der, jeg taler om. "Os og dem"-mentaliteten. Hvorfor dælen tror du, at nogen føler sig udstødt? Desuden taler du om, ikke at skære alle over en kam, og det synes jeg da ellers, at du gør meget godt. De har mere eller mindre udtrykt, at deres holdning er "Danmark #1" ved hver eneste offentlige udtalelse - det benægter du forhåbentligt ikke.

Jeg kender ikke til Pia Kjærsgaards datter, men med mindre hun er MF for DF, kan jeg ikke se relevansen.

Jeg ved ikke, hvordan det ville foregå den anden vej, og det gør du heller ikke.
Member
Gold: 238,327.92
Apr 8 2013 03:47pm
Quote (MischaDK @ Apr 8 2013 10:29pm)
dig gider jeg ikke engang diskutere med! men siger heller ikke der ikke findes perkere det gør der skam :) se blot i alberslund 100 brande på et halvt år pga de vil have en ungdoms klub

vi skal bare ikke have flere flygtninge ind da det skaber ghettoer og ghettoer skaber pis og ballade som ikke er nødvendigt i dette land

og kald det hvad du vil hader ikke deres hudfarve eller noget men elsker min egen kultur og land og det skal der ikke laves om på!

du rykker sq da heller ikke om i stuen fordi din gæst synes det skal stå på en anden måde!

og der har lige været program på tv2 om det hvor udlændinge sagde at det var udlændinge som rendte og futtede børnehaver a

Det gad du så godt alligevel. ;)
Du gad til gengæld ikke svare på mine spørgsmål.
En påstand efter den anden. Jeg gider ikke udveksle påstande med dig.

Personligt ville jeg ikke have noget imod at rykke om på stuen hvis jeg vidste det betød alverden for gæsten og ikke havde nogen betydning for mig. Så ville gæsten jo nok også bøje sig når det galdt noget andet der var vigtigt for mig.

Ah okay så fordi det program har kørt på TV2 så er det sådan det er. :)

Dansk Folkeparti spiller på den indre svinehund. De spiller på hadet for det er en stærk motivator. De er fælles om at afsky alt der ikke er dansk.
Jeg kunne undre mig hvad de vil give sig til når først vi har fået oprettet en perfect fascistisk minimalstat. Ville de så begynde systematisk at udrydde alle der ikke passer ind i deres syn på samfundet?
Men det bliver kun ved undren for partiet kommer til dø ud indenfor de næste 20-30 år når størstedelen af deres vælgere har stillet træskoene.
De kommer til at få meget svært ved at manipulere med unge der faktisk kommer ud i samfundet med et kritisk syn til hvad de ser og hører.
Så er det nemmere med de ældre der tror alt de ser og hører i fjernsynet.
De repræsenterer en døende verdensanskuelse, og er glad for jeg lever i et samfund hvor der er så mange unge der er tolerante overfor alle religioner og overbevisninger.
Member
Apr 8 2013 03:47pm
Quote (Grandebedte @ Apr 8 2013 10:43pm)
Det er det der, jeg taler om. "Os og dem"-mentaliteten. Hvorfor dælen tror du, at nogen føler sig udstødt? Desuden taler du om, ikke at skære alle over en kam, og det synes jeg da ellers, at du gør meget godt. De har mere eller mindre udtrykt, at deres holdning er "Danmark #1" ved hver eneste offentlige udtalelse - det benægter du forhåbentligt ikke.

Jeg kender ikke til Pia Kjærsgaards datter, men med mindre hun er MF for DF, kan jeg ikke se relevansen.

Jeg ved ikke, hvordan det ville foregå den anden vej, og det gør du heller ikke.

føler sig udstødt ? nu må du holde der er nogen der passer ind her og andre der ikke gør! jeg siger lige man skal integrere sig for og være her ellers passer man ikke ind hvis man har den mentalitet der nede fra!

og jeg skære ikke alle over en kam :) for det kan du vel forfanden da se ved jeg skriver dem der kan integrere sig er velkomne! ?

om man skal da være snot dum hvis man ikke kan se hvordan det ville gå hvis det var den anden vej rundt!

kan da nævne sharia zoner i københavn ?

og det med ytringsfriheden den misbruger de fandme selv! den dag vi hylder de danske soldater stillede mange sig op og råbte: at alle danske soldater skulle dø og at det var godt dem der var døde

så nu skal du ikke sige de ikke udnytter ytringsfriheden for det gør de!

http://www.youtube.com/watch?v=ScEjtsULCT8

kald mig blot racist ønsker ikke nogen skal dø ønsker fred og ro i mit land men det skal ikke laves om på bekostning af andre. nu har jeg skåret det ud i pap for dig! elsker og komme på ferie i tyrkiet grækenland osv!

du er en af dem jeg snakkede om der prøver og pege folk ud som racist
Member
Apr 8 2013 03:49pm
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (Zinaroth @ Apr 8 2013 10:47pm)
Det gad du så godt alligevel. ;)
Du gad til gengæld ikke svare på mine spørgsmål.
En påstand efter den anden. Jeg gider ikke udveksle påstande med dig.

Personligt ville jeg ikke have noget imod at rykke om på stuen hvis jeg vidste det betød alverden for gæsten og ikke havde nogen betydning for mig. Så ville gæsten jo nok også bøje sig når det galdt noget andet der var vigtigt for mig.

Ah okay så fordi det program har kørt på TV2 så er det sådan det er. :)

Dansk Folkeparti spiller på den indre svinehund. De spiller på hadet for det er en stærk motivator. De er fælles om at afsky alt der ikke er dansk.
Jeg kunne undre mig hvad de vil give sig til når først vi har fået oprettet en perfect fascistisk minimalstat. Ville de så begynde systematisk at udrydde alle der ikke passer ind i deres syn på samfundet?
Men det bliver kun ved undren for partiet kommer til dø ud indenfor de næste 20-30 år når størstedelen af deres vælgere har stillet træskoene.
De kommer til at få meget svært ved at manipulere med unge der faktisk kommer ud i samfundet med et kritisk syn til hvad de ser og hører.
Så er det nemmere med de ældre der tror alt de ser og hører i fjernsynet.
De repræsenterer en døende verdensanskuelse, og er glad for jeg lever i et samfund hvor der er så mange unge der er tolerante overfor alle religioner og overbevisninger.

smut ud og køb nogen flere pig halsbånd og rend rundt i dit hullede tøj din autonome klaphat
Member
Apr 8 2013 03:50pm
Quote (MischaDK @ Apr 8 2013 10:39pm)

pia kjærsgårds datter er gift med en udlænding ?  de har altså fået i hat og briller her men kræver mere.

ja de siger de ikke skal have alle de arabiske kanaler via paraboler og hvorfor ? pga alt det propeganda pis
det forhindre dem i og lære sproget og integrere sig! man skal da være snot dum for ikke og kunne se det ?

nogen passer ind her og andre gør bare ikke basta! og vi er et lille land der skal fandme ikke meget til

behøver jeg sige mere ?

alle de andre partier fedter sig ind ved de andre for og skulle have noget og sige

DF der ved du fandme hvad du stemmer på

DENNE VAR TIL DIG ZINAROTH
Member
Apr 8 2013 03:52pm
http://www.youtube.com/watch?v=MlX7k8BY1KI

DF valgvideo! :) siger meget godt budskabet ;)

This post was edited by MischaDK on Apr 8 2013 03:52pm
Member
Gold: 155.00
Apr 8 2013 03:54pm
Quote (MischaDK @ 8 Apr 2013 23:03)
Dansk folkeparti.

1 de tager sig af Danskerne og kan se vi står i en lorte situation pt og ikke kan hjælpe andre når vi selv er på røven
2 de har den perfekte holdning til EU ! = det skal vi ikke være med i
3 de har fat i den lange ende hva angår udlændinge politiken

og som mange sikkert siger/tror nu så nej jeg hader ikke muslimer og er ikke racist

er patriot!

man bliver vel ikke racist fordi man hader muslimer?
Go Back To Dansk Topic List
Prev123413Next
Closed New Topic New Poll