Quote (Lot2 @ Mar 21 2013 10:47am)
Forstod det som om du mente at skyrim og ES online var forskellige producenter.
Du blamerede ham for ikke at have spillet andre spil end Skyrim, men realiteten er jo at de er forholdsvist sammenlignelige på mange måder, og man sagtens kan udtale sig baseret udelukkende på basis af Skyrim. Tvivler ikke på at du ved meget om spillet, kan bare ikke se pointen i at trække det faktum frem at han ikke har spillet andet end Skyrim.
Jeg er uenig. Jeg mener ikke man kan tale om ESO med Skyrim som sin reference og så fremstille det man siger som fakta.
Jeg konkluderede heller ikke at han kun havde spillet Skyrim, bare at det lød som om han kun havde spillet det i serien, og nu prøvede at lave generelle konklusioner om både serien og ESO, fremstillet som fakta.
Alle er i sin ret til at komme med gisninger ud fra egne erfaringsrammer, måske bare knap så relevant som hvis man faktisk har undersøgt nærmere, i det her tilfælde om f.eks. ESO.
Jeg kan ikke konkludere hvad han har spillet og ikke har spillet, kun hvad jeg selv oplever.
Du har ret i at jeg hader at blive pointeret i noget jeg selv er 100% inde i, så kommer stoltheden op, og den burde jeg måske så bare sluge.
Det var på ingen måde ment som en fornærmelse hverken overfor dig eller Mischa, vi glæder os jo forhåbentligt alle tre til ESO, så vi er i samme båd og håber vi kan bibeholde en god stemning omkring det.

Jeg ville dog gerne at hvis vi skal diskutere ESO at man så kunne følge med i alt det nye der sker, selvom der sker meget lige nu, og hvis man vil indgå i en sammenligning af de andre spil i Elder Scrolls universet at man så er sikker på sine facts, og at ens referenceramme ikke blot er ét spil, hvis dette er tilfældet.
TL;DR: Jeg ved at jeg har ret i alt det jeg har skrevet her, men undskyld hvis jeg har været en idiot og troll omkring det, jeg håber vi fremadrettet kan få en mere faglig og saglig samt konstruktiv diskussion om spillet.