d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dårligt Nyt Fra Lægen > Efter Operation
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 18 2013 12:39pm
av :(
Member
Gold: 238,327.92
Mar 18 2013 01:24pm
Ej hvor røv! Bevar modet! Man skal aldrig sige aldrig.
Member
Gold: Locked
Mar 18 2013 01:52pm
donate
Member
Gold: 7,898.96
Mar 18 2013 02:23pm
Quote (Monze @ 18 Mar 2013 16:26)
Har lige være inde og blive opereret i knæet her i morgen og er netop kommet hjem. Det skulle have været et rutineoperation hvor de ville fjerne en smule af min menisk da de mente der var en skade på den... MEN...

Da jeg vågner op og kirurgen kommer og snakker med mig siger han at det ikke var menisken og at den så fin ud. Istedet var det brusken i mit knæ som var revnet og derfor var han nødt til at fjerne det. Da der nu ikke er nogen brusk tilbage borede han nogle små huller op i lårbensknoglen så noget af marven kunne trænge ned og forhåbentlig danne noget arvæv der kunne absorbere en smule i knæet ligesom brusken gjorde.

Det betyder at jeg nu skal ligge med benet hævet i 6 uger og derefter holde det i ro i 12 måneder. Sport som løb, fodbold, badminton/tennis og lignende kommer jeg formentlig aldrig til at dyrke igen.

Tror roligt man kan sige at jeg har det af helvede til lige pt. :(

stakkels dig :/
Member
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Mar 18 2013 03:40pm
fuck noget lort :(
Member
Gold: 20,797.00
Mar 18 2013 06:40pm
Quote (Monze @ Mar 18 2013 04:26pm)
Har lige være inde og blive opereret i knæet her i morgen og er netop kommet hjem. Det skulle have været et rutineoperation hvor de ville fjerne en smule af min menisk da de mente der var en skade på den... MEN...

Da jeg vågner op og kirurgen kommer og snakker med mig siger han at det ikke var menisken og at den så fin ud. Istedet var det brusken i mit knæ som var revnet og derfor var han nødt til at fjerne det. Da der nu ikke er nogen brusk tilbage borede han nogle små huller op i lårbensknoglen så noget af marven kunne trænge ned og forhåbentlig danne noget arvæv der kunne absorbere en smule i knæet ligesom brusken gjorde.

Det betyder at jeg nu skal ligge med benet hævet i 6 uger og derefter holde det i ro i 12 måneder. Sport som løb, fodbold, badminton/tennis og lignende kommer jeg formentlig aldrig til at dyrke igen.

Tror roligt man kan sige at jeg har det af helvede til lige pt. :(

Du har min medfølelse.

Når en dør lukkes åbnes der som bekendt en ny, der er stadigvæk mange muligheder som træner og frivillig hjælper. Sport som svømning og vandpolo, dart og billard.

Der er mange muligheder for at have et aktivt fritidsliv når man har fuld brug af sin overkrop, handicapidræt har sport som kørestolsbasket og kørestolsfodbold, kørestolsbadminton,
ikke at jeg trore at det bliver nød ventig i din situation.

Går udfra at du skal have en eller anden form for genoptræning af knæet, så spørge din fys om hvad de ville foreslå i din situation.

Jeg er rimelig sikker på at du kommer til at have et aktivt sportsliv igen, når du først har fordøjet omvæltningen i dit liv
Member
Gold: 407.01
Mar 19 2013 05:19am
det er godt nok noget lort. håber det går iorden :)
Member
Gold: 2,589.10
Mar 19 2013 06:05am
Gg ingen squats eller dødløft :( føler med dig
Member
Gold: 253,169.00
Mar 29 2013 04:14pm
Fibersprængning i højre side af rykken som gør det næsten umuligt at trække vejret og HELT umuligt at ligge ned. Nu kan jeg kun sidde op ellers kan jeg ikke trække vejret og jeg skal undgå at sidde for meget op iflg. lægen.

Sygeplejersken der var her i aftes sagde jeg skulle ringe til vagtlægen og få lagt en blokade i ryggen.

Og jeg som ellers havde det så skide skægt lige nu :wallbash:

Hvordan er det muligt at få en fibersprængning ved at lave absolut ingenting?
Member
Gold: Locked
Mar 29 2013 06:18pm
Quote (Monze @ Mar 29 2013 11:14pm)
Fibersprængning i højre side af rykken som gør det næsten umuligt at trække vejret og HELT umuligt at ligge ned. Nu kan jeg kun sidde op ellers kan jeg ikke trække vejret og jeg skal undgå at sidde for meget op iflg. lægen.

Sygeplejersken der var her i aftes sagde jeg skulle ringe til vagtlægen og få lagt en blokade i ryggen.

Og jeg som ellers havde det så skide skægt lige nu  :wallbash:

Hvordan er det muligt at få en fibersprængning ved at lave absolut ingenting?

Har du drejet dig forkert eller hostet voldsomt?

har oplevet det samme, bare jeg satte mig lidt hurtigt i sofaen, mistede jeg alt luft og skulle gispe efter vejret. kunne knapt nok gå, og havde konstante smerter i 3 uger >_<
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll