Quote (Monze @ Mar 18 2013 04:26pm)
Har lige være inde og blive opereret i knæet her i morgen og er netop kommet hjem. Det skulle have været et rutineoperation hvor de ville fjerne en smule af min menisk da de mente der var en skade på den... MEN...
Da jeg vågner op og kirurgen kommer og snakker med mig siger han at det ikke var menisken og at den så fin ud. Istedet var det brusken i mit knæ som var revnet og derfor var han nødt til at fjerne det. Da der nu ikke er nogen brusk tilbage borede han nogle små huller op i lårbensknoglen så noget af marven kunne trænge ned og forhåbentlig danne noget arvæv der kunne absorbere en smule i knæet ligesom brusken gjorde.
Det betyder at jeg nu skal ligge med benet hævet i 6 uger og derefter holde det i ro i 12 måneder.
Sport som løb, fodbold, badminton/tennis og lignende kommer jeg formentlig aldrig til at dyrke igen.Tror roligt man kan sige at jeg har det af helvede til lige pt.

Du har min medfølelse.
Når en dør lukkes åbnes der som bekendt en ny, der er stadigvæk mange muligheder som træner og frivillig hjælper. Sport som svømning og vandpolo, dart og billard.
Der er mange muligheder for at have et aktivt fritidsliv når man har fuld brug af sin overkrop, handicapidræt har sport som kørestolsbasket og kørestolsfodbold, kørestolsbadminton,
ikke at jeg trore at det bliver nød ventig i din situation.
Går udfra at du skal have en eller anden form for genoptræning af knæet, så spørge din fys om hvad de ville foreslå i din situation.
Jeg er rimelig sikker på at du kommer til at have et aktivt sportsliv igen, når du først har fordøjet omvæltningen i dit liv