Quote (eLmasten @ Mar 18 2013 03:27am)
Det vel cool nok at folk gør det. Det smart nok at spare penge når maden alligevel er der.
Jeg gør det ikke selv.
Men da jeg tilbage i tiden arbejde på 7/11. Så efter en lang nattevagt tog jeg da hver nat noget "gammelt" brød med hjem som jeg spiste til morgenmad.
Vi skulle smide alle basser og brød ud hver nat. Så det var kun ca 16 timer gammelt.
/e
så har han jo 9 æg han kan bruge til yderligere 9 bakker der kunne ske det samme med?
i stedet for at smide 90 æg ud, har du kun smidt en enkelt bakke ud.
*Facepalm*
Quote (Serria @ Mar 18 2013 01:45am)
<8 æg
da sherlock ville tage et æg fra en anden bakke med et andet ødelagt æg, og ikke en bakke med 10 gode æg.
/e: og nej det "<8" er ikke et eller andet hønsemor ikon, det er et udtryk for mindre end 8 æg - hvis du i værste fald skulle prøve at sherlock igen. :))
hvor tit tror i selv at æg går i stykker? prøv og lad vær at junglere med dem eller hva i ellers prøver på
hvis i har 10 pakker æg hvor der er 1 defekt æg i hver indenfor den samme tidsperiode (så de har samme holdbarhedsdato) tror jeg i skal passe lidt bedre på med at kaste rundt med kasserne når i får dem leveret
kan godt lide dit ''facepalm'' for man skal fandme være dum hvis man smadre 1 æg i 10 pakker indenfor den samme tids periode..
e/
SHERLOCK!This post was edited by valbyboy on Mar 17 2013 09:09pm