d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fedt, Fandt Et En-dags Arbejde Og Blev Snydt > Ikke For Meget Men Det Er En Princip Sag
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 4,234.00
Mar 3 2013 11:58am
I. Om afslutning af aftaler

§ 1. Tilbud og svar på tilbud er bindende for afgiveren.

Anyway, hvorfor arbejder du en aften for hvad jeg får i timen på et studiejob?
Member
Gold: 253,169.00
Mar 3 2013 12:16pm
Tag et billede af kontrakten. Jeg tvivler på at det har stået så specifikt som det du giver udtryk for.

Jeg går ud fra at "det gider du da ikke bruge tid på" så derfor kan vi vist godt lukke dette topic for der er ikke noget at komme efter ud over du får afløb for lidt brok.
Member
Gold: 7,651.00
Mar 3 2013 12:39pm
Quote (Monze @ Mar 3 2013 08:16pm)
Tag et billede af kontrakten. Jeg tvivler på at det har stået så specifikt som det du giver udtryk for.

Jeg går ud fra at "det gider du da ikke bruge tid på" så derfor kan vi vist godt lukke dette topic for der er ikke noget at komme efter ud over du får afløb for lidt brok.

Jeg ville nok ikke have brugt 6 timer der ovre hvis jeg ikke fik noget for det. Kontrakten skulle afleveres underskrevet, jeg kan tage et billede af den hvis hun finder den frem i morgen. Det virker som om du er på hendes side, ved du hvad det handler om, eller fatter du bare ikke hvad der foregår?

Quote (Lot2 @ Mar 3 2013 07:58pm)
I. Om afslutning af aftaler

§ 1. Tilbud og svar på tilbud er bindende for afgiveren.

Anyway, hvorfor arbejder du en aften for hvad jeg får i timen på et studiejob?

Fordi jeg er fattig og hjælpsom, men giver dig ret i at vi nok skulle have 400-500 kroner for at arbejde der, vi blev udsat for arbejdsvilkår og trusler som jeg håber at i ikke kommer ud for.
Member
Mar 3 2013 12:45pm
Quote (SmiterNerd @ 3 Mar 2013 19:39)
Jeg ville nok ikke have brugt 6 timer der ovre hvis jeg ikke fik noget for det. Kontrakten skulle afleveres underskrevet, jeg kan tage et billede af den hvis hun finder den frem i morgen. Det virker som om du er på hendes side, ved du hvad det handler om, eller fatter du bare ikke hvad der foregår?

Fordi jeg er fattig og hjælpsom, men giver dig ret i at vi nok skulle have 400-500 kroner for at arbejde der, vi blev udsat for arbejdsvilkår og trusler som jeg håber at i ikke kommer ud for.

Nej men der er sku mange jobs hvor alt ikke er så firkantet som du giver udtryk for.
Member
Gold: 238,327.92
Mar 3 2013 12:46pm
Quote (SmiterNerd @ Mar 3 2013 07:39pm)
Det virker som om du er på hendes side, ved du hvad det handler om, eller fatter du bare ikke hvad der foregår?

Hvor gammel er det lige du er når du angriber en bruger her på forummet for at være kritisk og tackle sagen fra begge sider?
Vi får jo ligesom ikke udleveret hendes side af historien her.
Det lyder fucking nederen, men tag dig lige sammen og så lad være med det der "vælge side"-pis.
Der er ingen her der er op din side og der er ingen der er imod dig.

Member
Mar 3 2013 01:11pm
Quote (SmiterNerd @ Mar 3 2013 06:39pm)

... få et job?

Member
Gold: 7,651.00
Mar 3 2013 01:20pm
Quote (Zinaroth @ Mar 3 2013 08:46pm)
Hvor gammel er det lige du er når du angriber en bruger her på forummet for at være kritisk og tackle sagen fra begge sider?
Vi får jo ligesom ikke udleveret hendes side af historien her.
Det lyder fucking nederen, men tag dig lige sammen og så lad være med det der "vælge side"-pis.
Der er ingen her der er op din side og der er ingen der er imod dig.

Hun var fuld, så man kunne ikke rigtigt diskuterer med hende, uden at hun gik i forsvars-mode (hvordan kan det være at hun kan tillade sig at være fuld når hun skal administrerer vores arbejdsvilkår). Måske lyder det som om at jeg overreagerer, men når vi aldrig nogensinde har haft noget med hinanden at gøre, kunne hun godt lade være med at love guld og grønne skove og så svigte os totalt. Hendes argument var "at sådan blev hun også behandlet sidste år, så sådan er det bare", hvor mit argument er "Jeg har opfyldt min del af kontrakten, så giv mig de 100kr og lade mig gå, i stedet for at hente dine venner og prøve at tvinge mig til at blive".

Quote (Monze @ Mar 3 2013 08:45pm)
Nej men der er sku mange jobs hvor alt ikke er så firkantet som du giver udtryk for.

Gjorde præcis som jeg havde fået besked på, så forventede hun mere af os, og ville ikke give os vores elendige løn, hvis vi ikke arbejdede 3-4 timer over os (stadigvæk tale om et en-dags job). Kan stadigvæk ikke finde den fair side i det.

Til jer begge: Vi kan ikke få hendes side af historien, da hun var virkelig fuld, og derfor ikke kan huske noget af hvad der er blevet sagt.

Quote (Lot2 @ Mar 3 2013 09:11pm)
... få et job?

Det er lidt off-topic, men prøver :P (dog kun til 65 i timen)

This post was edited by SmiterNerd on Mar 3 2013 01:24pm
Member
Mar 3 2013 01:32pm
Quote (SmiterNerd @ Mar 3 2013 07:20pm)
Hun var fuld, så man kunne ikke rigtigt diskuterer med hende, uden at hun gik i forsvars-mode (hvordan kan det være at hun kan tillade sig at være fuld når hun skal administrerer vores arbejdsvilkår). Måske lyder det som om at jeg overreagerer, men når vi aldrig nogensinde har haft noget med hinanden at gøre, kunne hun godt lade være med at love guld og grønne skove og så svigte os totalt. Hendes argument var "at sådan blev hun også behandlet sidste år, så sådan er det bare", hvor mit argument er "Jeg har opfyldt min del af kontrakten, så giv mig de 100kr og lade mig gå, i stedet for at hente dine venner og prøve at tvinge mig til at blive".

Gjorde præcis som jeg havde fået besked på, så forventede hun mere af os, og ville ikke give os vores elendige løn, hvis vi ikke arbejdede 3-4 timer over os (stadigvæk tale om et en-dags job). Kan stadigvæk ikke finde den fair side i det.

Til jer begge: Vi kan ikke få hendes side af historien, da hun var virkelig fuld, og derfor ikke kan huske noget af hvad der er blevet sagt.

Det er lidt off-topic, men prøver :P (dog kun til 65 i timen)

Bare et tip: Få et job som telefonsælger. Med en 18-års løn kan du sagtens tjene 150 kroner i timen. Min startsløn er 140, og så får jeg over 1000 kr på måned i bonus (afhængigt af hvor godt jeg har klaret det)
Member
Gold: Locked
Mar 3 2013 01:42pm
Haha græder du virkelig så meget over en pizza og 100kr.. du smuttede jo uden at gøre det færdigt.

Whine mere loooool!
Member
Mar 3 2013 02:13pm
Tror jeg trækker mig fra den her diskution. Brug bare din energi på din principsag, men du får ingenting ud af det.

/cu i et andet topic..
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll