Quote (Zinaroth @ Mar 3 2013 08:46pm)
Hvor gammel er det lige du er når du angriber en bruger her på forummet for at være kritisk og tackle sagen fra begge sider?
Vi får jo ligesom ikke udleveret hendes side af historien her.
Det lyder fucking nederen, men tag dig lige sammen og så lad være med det der "vælge side"-pis.
Der er ingen her der er op din side og der er ingen der er imod dig.
Hun var fuld, så man kunne ikke rigtigt diskuterer med hende, uden at hun gik i forsvars-mode (hvordan kan det være at hun kan tillade sig at være fuld når hun skal administrerer vores arbejdsvilkår). Måske lyder det som om at jeg overreagerer, men når vi aldrig nogensinde har haft noget med hinanden at gøre, kunne hun godt lade være med at love guld og grønne skove og så svigte os totalt. Hendes argument var "at sådan blev hun også behandlet sidste år, så sådan er det bare", hvor mit argument er "Jeg har opfyldt min del af kontrakten, så giv mig de 100kr og lade mig gå, i stedet for at hente dine venner og prøve at tvinge mig til at blive".
Quote (Monze @ Mar 3 2013 08:45pm)
Nej men der er sku mange jobs hvor alt ikke er så firkantet som du giver udtryk for.
Gjorde præcis som jeg havde fået besked på, så forventede hun mere af os, og ville ikke give os vores elendige løn, hvis vi ikke arbejdede 3-4 timer over os (stadigvæk tale om et en-dags job). Kan stadigvæk ikke finde den fair side i det.
Til jer begge: Vi kan ikke få hendes side af historien, da hun var virkelig fuld, og derfor ikke kan huske noget af hvad der er blevet sagt.
Quote (Lot2 @ Mar 3 2013 09:11pm)
... få et job?
Det er lidt off-topic, men prøver

(dog kun til 65 i timen)
This post was edited by SmiterNerd on Mar 3 2013 01:24pm