d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Så Blev Man Lige Overfaldet
Prev123413Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 27 2013 05:49pm
Quote (valbyboy @ 28 Feb 2013 00:47)
nej siger ikk jeg havde gjordt det da han stak kniven i maven på mig? var det da det eneste tidspunkt dine hænder var fri?

1. hvis de stod og gloede dumt på mig havde jeg nok spurgt hva fuck deres problem var, bedt dem skride og taget den derfra
2. hvis de bare havde truet mig ''randdom'' havde jeg gjort som de sagde til de ikk havde en kniv i brystet på mig mere OG SÅ havde jeg smasket dem BAGEFTER .. ikk så svært
3. du locked fordi du ikk kan følge reglerne newb.

Det er svært når de er 2 dreng og jeg er en dreng og begge to nok havde en kniv, Kæft du dum man, tror du jeg vil riscikere at der sker min Veninde noget?
Member
Warn: 50%
Feb 27 2013 05:52pm
Quote (PoD_Clan @ Feb 28 2013 12:49am)
Det er svært når de er 2 dreng og jeg er en dreng og begge to nok havde en kniv, Kæft du dum man, tror du jeg vil riscikere at der sker min Veninde noget?

har du ingen nosser man? om de så var 5 så gør man da et eller andet..

og som regel når de er flere så kan de ikk en skid det er derfor de skal være flere så slår du den ene løber den anden altså..
og hold nu kæft med de knive man det er sku da ingen ting altså det ville svare til du tog en sten eller en flaske?

kan slet ikk se hvordan du bare kan finde dig i det..
Member
Feb 27 2013 05:54pm
Quote (valbyboy @ 28 Feb 2013 00:52)
har du ingen nosser man? om de så var 5 så gør man da et eller andet..

og som regel når de er flere så kan de ikk en skid det er derfor de skal være flere så slår du den ene løber den anden altså..
og hold nu kæft med de knive man det er sku da ingen ting altså det ville svare til du tog en sten eller en flaske?

kan slet ikk se  hvordan du bare kan finde dig i det..

Det jo så din mening, Hvorfor fuck skulle jeg gøre det samme mod dem som de gjorde mod mig, Hvor meget bedre er jeg så selv?
Member
Gold: 2.00
Feb 27 2013 05:55pm
Næææh, endnu en badass. Dem har vi ellers slet ikke nok af her. Og ham her tror oven i købet at man bare kan være ligeglad med at folk har en kniv, han må være ekstra hardcore.
Member
Feb 27 2013 05:56pm
Smutter sgu i seng Cya
Member
Feb 27 2013 05:58pm
Quote (PoD_Clan @ Feb 28 2013 12:54am)
Det jo så din mening, Hvorfor fuck skulle jeg gøre det samme mod dem som de gjorde mod mig, Hvor meget bedre er jeg så selv?

lol mener du selv du er bedre? for jeg havde haft det pænt nederen hvis jeg bare havde ladet det ske.. virkelig hvordan kunne du?

Quote (Molle_fkk @ Feb 28 2013 12:55am)
Næææh, endnu en badass. Dem har vi ellers slet ikke nok af her. Og ham her tror oven i købet at man bare kan være ligeglad med at folk har en kniv, han må være ekstra hardcore.

og hvorfor skulle jeg være sådan en ''badass''? siger jeg ikk jeg havde klasket dem mens de stak en kniv i brystet på mig, siger jeg havde gjordt som alle andre jeg kender os havde gjordt, ikk fundet mig i det.. altså bare det de starter med og stå og glo dumt på ham i 2 min, hvorfor finde sig i det? spørg dem hvad de vil, bed dem skride det skal man sku ikk være hardcore for at gøre?

er i bare nogle pussies?
Member
Gold: 640.00
Feb 27 2013 06:19pm
Først havde de DNA ved den bænk de sad på, nu havde de DNA på din bluse.

Kan du bestemme dig?

.. Kan desuden fortælle dig at politiet ikke tager hensyn til DNA på offentlige steder i sådanne situationer, så medmindre DNA'en er fundet på dig, så bruger de det ikke til noget, eftersom at et sådant bevis altid kan betvivles, da det kun beviser at personen har været på stedet inden for x antal timer, ikke at de var til stede da der skete noget.

Pas nu på at der ikke går for meget CSI i din historie ;)
Member
Feb 27 2013 06:20pm
Quote (Geeky @ Feb 28 2013 01:19am)
Først havde de DNA ved den bænk de sad på, nu havde de DNA på din bluse.

Kan du bestemme dig?

.. Kan desuden fortælle dig at politiet ikke tager hensyn til DNA på offentlige steder i sådanne situationer, så medmindre DNA'en er fundet på dig, så bruger de det ikke til noget, eftersom at et sådant bevis altid kan betvivles, da det kun beviser at personen har været på stedet inden for x antal timer, ikke at de var til stede da der skete noget.

Pas nu på at der ikke går for meget CSI i din historie ;)

:rofl: :thumbsup: :hail: :rofl:
Retired Moderator
Gold: 145,410.00
Trader: Trusted
Feb 28 2013 12:05am
Desperate mennesker gør desperate ting. Du gjorde det rigtige ved ikke at gøre modstand, man kan ikke vide hvad sådan nogle mennesker kan finde på.

En iPhone er bare en materiel ting som kan erstattes, men det kan du jo sjovt nok ikke. Ærgerligt at dette bliver mere og mere almindeligt at høre om.
Member
Gold: 10,563.40
Feb 28 2013 12:39am
Now you know the feeling of being scammed B)
Bare på en lidt anden måde :unsure:
Go Back To Dansk Topic List
Prev123413Next
Closed New Topic New Poll