Quote (Grandebedte @ Jan 10 2013 04:23pm)
Det lyder virkelig fedt. Personligt har jeg desværre ikke nogen mulighed for at garantere stabilitet i min gaming, så jeg springer over dit tilbud, men lækkert initiativ. PoE har fanget mig meget de få gange jeg har spillet det, og jeg skal da helt sikkert prøve det igen når betaen bliver åben.
Mht. dit Diablo 3 ban, så blev du så vidt jeg forstår banned pga. salg af ting mod tredjepartsvaluta - her fg - som jo ret tydeligt er mod deres forskellige agreements, så at kalde det for en "trolling" er måske at overdrive. Nok om det, though; jeg glæder mig til et PoE topic, hvor jeg kan få en masse ideer af de, der har spillet mere.
I deres mail stod der jeg blev banned pga. 3. partsprogrammer. De siger de kunne spore scripts i mine RAM. Ringede til dem, fik oplyst en mail, og skrev en mega lang mail. Der var dog intet at gøre, de var for at sige det lige ud fucking ligeglade.
Hvis jeg var blevet nailet for at bruge d2jsp var det en anden sag, men det nævnte de intet om, kun at de kunne se det script havde været online et par gange, og 3. gang faldte hammeren så. Ikke noget med at sende mig en warning først så jeg kunne finde ud af hvad fanden der skete.
Super dårlig behandling, super dårlig måde at reagere fra deres side af. Især når det er en Collector's Edition. Det giver ingen mening jeg ville sætte den over styr.
Så fuck dem!

Ja mangler også nogle at dele erfaringer med. Kunne sagtens gå på det officielle PoE forum eller det der er her på d2jsp, men vil helst spille med danskere hvis jeg kan komme til det.

EDIT: Man behøver ikke have super meget erfaring, bare man er sikker på man vil investere tid i spillet.
This post was edited by Zinaroth on Jan 10 2013 11:45am