d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skoleprojekt > Lidt Hjælp, Gode Idéer
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 75.00
Jan 9 2013 04:02am
Quote (Zinaroth @ 9 Jan 2013 10:44)
Er det bedre at være i skab et end skab to?

efter en længere periode i skabet er jeg kommet frem til at det er bedre at være kommet ud
B)
Member
Gold: 238,327.92
Jan 9 2013 05:33am
Quote (IAcid @ Jan 9 2013 12:02pm)
efter en længere periode i skabet er jeg kommet frem til at det er bedre at være kommet ud
B)

Jeg kender følelsen!
Member
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jan 9 2013 01:14pm
1: hamp det er vel ungdom ? mange unger ryger hash som unge (og holder når de bliver ældre)
2: hash vil blive lovligt på et tidspunkt 100% ligesom prostitution osv... så det kan blive mere kontrolleret + staten får alle de penge de går glip af nu som den kriminelle verden får istedet = bedre velfærd..
3: hamp er kreativitet mange kunstnere osv ryger en fed for og få inspiration... folk bliver generalt mere kreative når de ryger sig en bønne... + hamp kan bruges til en MASSE ting som brændstof papir reb tøj osv osv ja listen stopper ikke :) bio brændsel osv osv som da vidst nok er fremtiden :)

og det er en plante som ikke tager 10 år om at gro sig store og brugbare som træer fks er, og har ikke engang nævnt de medicinske egenskaber den har og den kan have :)

og sådan som det køre pt med industri osv vil jeg væde 100% med hamp planten kommer til og blive brugt i stor stil igen engang nu hvor de hele tiden snakker om vi skal være mere milijø venlige

og fremtid for kort ? naaaeh hellere ryge en fed hver weekend end og drikke sig stiv hver weekend... røgen skader langt mindre..

men tjoeh se kampen om hampen, du høre blandt andet hvorfor hash blev ulovligt pga den skod politikker i usa der lavede alkohol ulovligt skulle have noget andet og hakke på da alkoholen ikke lykkedes... :)

og folk der drikker øl hver dag ser 100 gange værre ud og får 10x flerre sygdomme osv end folk der ryger hash hver dag.. og det er sådan om man vil det eller ej ;) Bum

så hvis det ikke er fremtid og håb og ungdom så ved jeg ikke hvad det er ;)

held og lykke med projektet ;)

This post was edited by MischaDK on Jan 9 2013 01:27pm
Member
Jan 9 2013 02:13pm
Quote (MischaDK @ 9 Jan 2013 21:14)
1: hamp det er vel ungdom ? mange unger ryger hash som unge (og holder når de bliver ældre)
2: hash vil blive lovligt på et tidspunkt 100% ligesom prostitution osv... så det kan blive mere kontrolleret + staten får alle de penge de går glip af nu som den kriminelle verden får istedet = bedre velfærd..
3: hamp er kreativitet mange kunstnere osv ryger en fed for og få inspiration... folk bliver generalt mere kreative når de ryger sig en bønne... + hamp kan bruges til en MASSE ting som brændstof papir reb tøj osv osv ja listen stopper ikke :) bio brændsel osv osv som da vidst nok er fremtiden :)

og det er en plante som ikke tager 10 år om at gro sig store og brugbare som træer fks er, og har ikke engang nævnt de medicinske egenskaber den har og den kan have :)

og sådan som det køre pt med industri osv vil jeg væde 100% med hamp planten kommer til og blive brugt i stor stil igen engang nu hvor de hele tiden snakker om vi skal være mere milijø venlige

og fremtid for kort ? naaaeh hellere ryge en fed hver weekend end og drikke sig stiv hver weekend... røgen skader langt mindre..

men tjoeh se kampen om hampen, du høre blandt andet hvorfor hash blev ulovligt pga den skod politikker i usa der lavede alkohol ulovligt skulle have noget andet og hakke på da alkoholen ikke lykkedes... :)

http://www.youtube.com/watch?v=CypGGL8BBBc

og folk der drikker øl hver dag ser 100 gange værre ud og får 10x flerre sygdomme osv end folk der ryger hash hver dag.. og det er sådan om man vil det eller ej ;) Bum

så hvis det ikke er fremtid og håb og ungdom så ved jeg ikke hvad det er ;)

held og lykke med projektet ;)

godt nok et dårligt argument

Hash gør dig stadig dum i hovedet, samt det nedsætter din indlærings evne det holder ikke i længden selvom det er fedt!

This post was edited by IAcid on Jan 9 2013 02:13pm
Member
Jan 9 2013 02:16pm
Quote (IAcid @ Jan 9 2013 09:13pm)
godt nok et dårligt argument

Hash gør dig stadig dum i hovedet, samt det nedsætter din indlærings evne det holder ikke i længden selvom det er fedt!

tjaaaeh man bliver både dum og syg og klam og se på af og drikke alkohol hver dag... tror du selv man bliver dum af og ryge en joint hver weekend ? tror man mister flere hjerneseller af og drikke hver weekend + det er et fact at alkohol skader mere!

This post was edited by MischaDK on Jan 9 2013 02:16pm
Member
Jan 9 2013 02:20pm
Quote (MischaDK @ 9 Jan 2013 22:16)
tjaaaeh man bliver både dum og syg og klam og se på af og drikke alkohol hver dag... tror du selv man bliver dum af og ryge en joint hver weekend ? tror man mister flere hjerneseller af og drikke hver weekend..

det er ikke noget jeg tror det er noget jeg ved i modsætning til dig

det med at alkohol skader mere er sådan en standard hasher replik for ikke at fremstå som totalt udskud

This post was edited by IAcid on Jan 9 2013 02:21pm
Member
Jan 9 2013 02:21pm
Quote (IAcid @ Jan 9 2013 09:20pm)
det er ikke noget jeg tror det er noget jeg ved i modsætning til dig

uha seje så du godt nok bare sej og klog hva ? må jeg trygge din hånd ? :wallbash:

This post was edited by MischaDK on Jan 9 2013 02:28pm
Member
Jan 9 2013 02:22pm
Quote (MischaDK @ 9 Jan 2013 22:21)
uha seje så du godt nok bare sej og klog hva ? må jeg trygge din hånd ?

man kan jo ikke have en fornuftig diskussion med dig
Jeg er også selv fan af hash men har erfaret at det ikke holder når man samtidig læser men du er jo nok ikke den boglige type kan jeg forstå
Member
Jan 9 2013 02:28pm
Quote (IAcid @ Jan 9 2013 09:22pm)
man kan jo ikke have en fornuftig diskussion med dig
Jeg er også selv fan af hash men har erfaret at det ikke holder når man samtidig læser men du er jo nok ikke den boglige type kan jeg forstå

og har du ikke noget liv eller et arbejde siden du sidder herinde hver dag fra kl 9 til ud på natten... og ja kan jeg se på dine posts få dig dog et liv

self kan man ikke have en fornuftig diskusion når du starter med og skrive det er noget DU ved i modsætning til mig.. det er da flabet ? eller måske ikke i din cyber space verden hvor alt snak foregår over pc hvor tingene ingen konsekvenser får så man bare kan snakke som det passer en
Member
Jan 9 2013 02:54pm
Quote (MischaDK @ 9 Jan 2013 22:28)
og har du ikke noget liv eller et arbejde siden du sidder herinde hver dag fra kl 9 til ud på natten... og ja kan jeg se på dine posts få dig dog et liv

self kan man ikke have en fornuftig diskusion når du starter med og skrive det er noget DU ved i modsætning til mig.. det er da flabet ? eller måske ikke i din cyber space verden hvor alt snak foregår over pc hvor tingene ingen konsekvenser får så man bare kan snakke som det passer en

Eller også er min skole bare så moderne at have internetadgang
Læs dog dine posts igen du skriver flere gange du tror
Viden > at tro
Hvis du stadig ikke vælger at tro på mig så kan du læse om det i fysologibogen (biologi bog)

Kan du ikke uddybe din sidste sætning?
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll