Quote (VoteForPedro @ 1 Jan 2013 21:15)
Stram aften....
Ved klokken 21 i går aftes blev mig og en ven røvet på vej tilbage til vores opvarmning (vi havde lige været på tanken). Vi kommer gående på samme vej som vores ven bor, da der kommer 3 indvandrerdrenge (20-års alderen) hen til mig og spørger om jeg har en cigaret, derefter giver jeg en til ham hvorefter hans ven siger "giv også mig en". Så siger den største af dem at han lige skal låne min mobil hvorefter jeg siger at jeg ikke er særlig glad for at låne den ud til fremmede. Her er det så at de to andre griber min ven om halsen og siger at de skal have vores ting, og før vi ved det har de trukket knive og holder dem for vores struber og begynder at lede i vores jakker og lægger vores ting ned i deres lommer. Derefter løber de tilbage til en bil som holder ud mod en større vej og så kører de væk.
Er stadig ikke kommet mig over chokket.. Jeg savner Danmark. Jeg er ked af at det er blevet til mellemøsten..
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
"Jeg savner Danmark" <-- Du mener den gang vi var vikinger og røvet alle andre lande for alt det de havde der var noget værd?
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
fuck hvor du sjov

"Jeg savner Danmark" <-- Du mener den gang en dansker ville forsvar sig selv, lige meget om han var mod 3 fremmede, ja det gør jeg sku os, du en skændsel.
fucking skam dig
edit : I VAR ENDA 2 MOD 3
This post was edited by TheyCallMeWild on Jan 1 2013 05:28pm