d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > God Måde At Tjene Rigtige Penge På!! > Real Life!
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 246.11
Dec 29 2012 03:15pm
Quote (DealxcCz @ 29 Dec 2012 20:38)
Hej jeg, er lige blevet forhandler for AloeVera forever!

Super koncept!

Hvis man vil tjene mange penge, er det i marketings afdelingen :)

Det fungerer sådan, at man som sælger, skal bestille en hvis mængde produkter hjem, og derefter sælge dem :) på produkternes salg er der selvfølgelig en 30% profit!

Det vil altså sige at for hvert produkt man sælger får man 30% i lommen! og når vi snakker produkter, er det kosmetik og wellness/helse produkter, af en ordenlig kvalitet!- Noget man kan stå ved og noget som rent faktisk virker.

Men lad os sige der er solgt et produkt, og kunden ikke er tilfreds, så er der naturligvis 100% tilfredshedgaranti, så kunden kommer tilbage, med kvittering og evt. tomt produkt. Pengene bliver tilbagebetalt og derefter får du et nyt produkt af AloeVera forever.

Ingen har altså mistet noget. Men alle er glade!

Derudover skal man som sælger også "ansætte" eller sætte andre igang. Det gør man ved at hjælpe dem igang på samme måde.

Når man hjælper andre igang, får man procenter af deres salg, og dem de sætter igang. Dvs, at Jeg (x) sætter Dig (y) igang, får jeg procenter af y, men hvis y så sætter 5 andre igang, får jeg også procenter af dem, ligesom at y får procenter af de 5 han har sat igang,
og dem som de sætter igang! Jo flere man får sat igang des flere procenter får man, og jo hurtigere stiger du i løn!

Så hvis du går og har en ide om at tjene lidt flere penge, eller er træt af din chef, og gerne vil være din egen, så skriv en PM til mig :)

Lidt om:

Aloe forever er en profit sharing organisation, som deler overskuddet i virksomheden. Det vil sige at der ikke er nogen som tjener mere på det end hvad man fortjener! selv chefen!

Ud over det, eksisterer det i 150 lande, og stadig voksene. I Danmark er der lige nu 65.000 ansatte og igang med dette projekt! Giv det en chance! ;)

Egne erfaringer:

Produkterne er nemme at sælge, har selv været igang i 6 dage nu, og jeg har allerede solgt 11 produkter, altså allerede tjent 350 kr (pga. prisen på produktet med 30% fortjeneste)

Idag satte jeg en igang yderligere som nu også er meget interesseret!

Krav:

DU skal være 18 år

Minimum kunne købe produkter for 3.600.- - og i tilfælde af at du ikke kan sælge dem, eller komme igang. Kan du indsende dem til Aloe Forever og få returneret 90% af prisen på produkterne.

Spørgsmål:

PM mig :)

nice try xDDDD

Produkterne er nemme at sælge, har selv været igang i 6 dage nu, og jeg har allerede solgt 11 produkter, altså allerede tjent 350 kr (pga. prisen på produktet med 30% fortjeneste)

tror godt alle ved at man kun tjener penge på at få andre ind
Member
Gold: 253,169.00
Dec 29 2012 03:20pm
Hold kæft et fjols der tror han kan få andre med på vognen gennem d2jsp :ROFL:

6 dage til 350 kr. Er du gal en vild timeløn. Fuck uddannelse det er sku her pengene gror :O
Member
Gold: 75.00
Dec 29 2012 03:23pm
Quote (PoD_Clan @ 29 Dec 2012 23:06)
Sorry to dissapoint you but

træner du ?
Member
Gold: 7,525.26
Dec 29 2012 03:38pm
Beklager, men du bliver godt nok snydt så det basker hvis du tror at det er en god idé det der. Jesus, hvordan kan du overhovedet være seriøs omkring det?

Quote (DealxcCz @ 29 Dec 2012 20:38)
Når man hjælper andre igang, får man procenter af deres salg, og dem de sætter igang. Dvs, at Jeg (x) sætter Dig (y) igang, får jeg procenter af y, men hvis y så sætter 5 andre igang, får jeg også procenter af dem, ligesom at y får procenter af de 5 han har sat igang,
og dem som de sætter igang! Jo flere man får sat igang des flere procenter får man, og jo hurtigere stiger du i løn!

Fra deres egen hjemmeside:

Quote (Aleo Vera Forever)
Ubegrænsede karrieremuligheder
Der er tre metoder til at gå videre og tjene mere:
• Rekruttering og igangsætning af nye forhandlere
• Oprettelse af netværk
• Ledelse af netværk

Det lyder ikke som det du siger, men derimod som et pyramidespil.

Jeg har læst lidt mere på det, og jeg tror at jeg vil revidere min udtalelse lidt. Jeg tror ikke at de falder under kategorien pyramidespil af den grund at der ikke er noget reelt krav til hvor stor en sum man skal indskyde for at være med. Ser man deres opstartvideo og hvordan deres "rangsystem" virker er det imidlertid ret tydeligt at der skal indskydes betydelige beløb hvis det er den vej man ønsker at gå, og er det ikke det, tror jeg ikke der nogen fortjeneste der er værd at tale om.

Alt i alt er firma med en meget vævet struktur som sikkert ikke kan skydes igennem juridisk, men omvendt lugter det langt væk, og hvis jeg var dig ville jeg få dine penge retur minus 10 % og komme ud af det i en fart. Held og lykke.

This post was edited by Whyred on Dec 29 2012 04:07pm
Member
Gold: 0.00
Dec 29 2012 04:18pm
Quote (DealxcCz @ Dec 29 2012 09:38pm)

Lol dude 350 kr. på 6 dage, og hvad med skat? Du har sikkert allerede malket hele din omgangskreds på facebook og så er der ikke mere at komme efter :lol:

Det kan jo slet ikke betale sig i forhold til tiden du bruger på det?

- Hente/sende vare på posthuset
- Personlig levering (hvis nu det er dine venner eller w/e. - evt. penge på benzin/off. transport)
- Tid på at markedsføre det selv, hvor facebook og din omgangskreds måske udgør den bedste distributionskanal for dig, men hvad så når den er malket?
- Derudover kommer du til at ligne et fjols når du poster sådan noget på fjæsen, loller selv når der er nogle af mine bekendte der kommer op med sådan noget og andet gøgl.
- Høj risiko for slet ikke at tjene penge selvom du investerer tid på det, hvorimod en 3-4 timers arbejde på et hvilket som helst job ville kunne hive de 350 kr. hjem.

Du er selv et offer for marketing lol! Virksomheder som denne udnytter unge på det groveste med løfter om guld og grønne skove.. Hvis du gerne vil sælge produkter osv. og tjene penge på det, så forslår jeg da at du bliver selvstændig og laver din egen butik / eller webshop hvor du kan forhandle med produkter/brands som du køber igennem leverandører. Pt. er du jo låst fast i udelukkende at handle med enkelte produkter + alt din tid/penge investeret på markedsføring giver intet afkast i form af aktiver, og du tjener udelukkende håndøre?
Member
Dec 29 2012 04:49pm
Quote (DealxcCz @ 29 Dec 2012 21:38)
Hej jeg, er lige blevet forhandler for AloeVera forever!

Super koncept!

Hvis man vil tjene mange penge, er det i marketings afdelingen :)

Det fungerer sådan, at man som sælger, skal bestille en hvis mængde produkter hjem, og derefter sælge dem :) på produkternes salg er der selvfølgelig en 30% profit!

Det vil altså sige at for hvert produkt man sælger får man 30% i lommen! og når vi snakker produkter, er det kosmetik og wellness/helse produkter, af en ordenlig kvalitet!- Noget man kan stå ved og noget som rent faktisk virker.

Men lad os sige der er solgt et produkt, og kunden ikke er tilfreds, så er der naturligvis 100% tilfredshedgaranti, så kunden kommer tilbage, med kvittering og evt. tomt produkt. Pengene bliver tilbagebetalt og derefter får du et nyt produkt af AloeVera forever.

Ingen har altså mistet noget. Men alle er glade!

Derudover skal man som sælger også "ansætte" eller sætte andre igang. Det gør man ved at hjælpe dem igang på samme måde.

Så hvis du går og har en ide om at tjene lidt flere penge, eller er træt af din chef, og gerne vil være din egen, så skriv en PM til mig :)

Lidt om:

Aloe forever er en profit sharing organisation, som deler overskuddet i virksomheden. Det vil sige at der ikke er nogen som tjener mere på det end hvad man fortjener! selv chefen!

Ud over det, eksisterer det i 150 lande, og stadig voksene. I Danmark er der lige nu 65.000 ansatte og igang med dette projekt! Giv det en chance! ;)

Egne erfaringer:

Idag satte jeg en igang yderligere som nu også er meget interesseret!

Krav:

DU skal være 18 år

Minimum kunne købe produkter for 3.600.- - og i tilfælde af at du ikke kan sælge dem, eller komme igang. Kan du indsende dem til Aloe Forever og få returneret 90% af prisen på produkterne.

Spørgsmål:

PM mig :)

Vildt man kan være 18 + og stadig blive snydt så hårdt lol!

Member
Gold: 10.75
Dec 29 2012 05:05pm
Jeg er frisk. Skriv en PM til mig B)
Member
Dec 29 2012 05:06pm
Quote (Sunshines @ 30 Dec 2012 01:05)
Jeg er frisk. Skriv en PM til mig B)

B)
Member
Gold: 2,300.00
Dec 29 2012 06:12pm
Quote (IAcid @ Dec 29 2012 10:23pm)
træner du ?

xD
Member
Gold: 238,327.92
Dec 29 2012 07:00pm
Hvorfor er der ikke flere topics af denne slags? Super godnatlæsning! Tak for en god griner! :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll