d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jsp, Jeg Har Brug For Jeres Ekspertise.
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 355.00
Dec 27 2012 02:12pm
Jeg har en S2, den er jeg glad for. intet cover / invisible shield , utallige gange den er røget på gulvet, ned af trapperne, end i vaske maskinen.
Den liver stadig optimalt! der ingen ridser, det er fanme smartphones svar på en nokia!
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 27 2012 05:37pm
Quote (crazysmoker92 @ 27 Dec 2012 22:12)
Jeg har en S2, den er jeg glad for. intet cover / invisible shield , utallige gange den er røget på gulvet, ned af trapperne, end i vaske maskinen.
Den liver stadig optimalt! der ingen ridser, det er fanme smartphones svar på en nokia!

Jeg har den samme telefon og kan nikke kende til det her. Dertil kan det tilføjes, at jeg ikke har fundet noget den ikke kan trække endnu. Rygtet lyder, at S3'eren er noget mere skrøbelig end S2'eren, men det er selvfølgelig ikke sikkert at det er relevant, hvis man er forsigtig med sine telefoner; personligt har mine telefoner haft en tendens til at komme ud på nogle ufrivillige flyveture i ny og næ, og så er det lækkert, at man ikke står med flere dele efter landing end man havde før. Elsker i øvrigt dit avatar og signature, crazysmoker. :)

Also, Molle 0% warn. Så blev det alligevel jul.
Member
Gold: 2.00
Dec 28 2012 06:51am
Quote (crazysmoker92 @ Dec 27 2012 10:12pm)

Jeg satser kraftigt på at Samsung har husket at inkludere den kvalitet i de nye telefoner. Det er svært at holde telefonen fra en kollision med jorden i ny og næ.

Quote (Grandebedte @ Dec 28 2012 01:37am)
Jeg har den samme telefon og kan nikke kende til det her. Dertil kan det tilføjes, at jeg ikke har fundet noget den ikke kan trække endnu. Rygtet lyder, at S3'eren er noget mere skrøbelig end S2'eren, men det er selvfølgelig ikke sikkert at det er relevant, hvis man er forsigtig med sine telefoner; personligt har mine telefoner haft en tendens til at komme ud på nogle ufrivillige flyveture i ny og næ, og så er det lækkert, at man ikke står med flere dele efter landing end man havde før. Elsker i øvrigt dit avatar og signature, crazysmoker. :)

Also, Molle 0% warn. Så blev det alligevel jul.

Jeg prøver at være forsigtig, men ting sker :(

Har haft 0% i flere måneder, du er her for lidt.
Member
Gold: 3,440.83
Jan 2 2013 12:29pm
har selv s3'en og den er nice, helt sikkert at foretrække

med dit dataforbrug kommer det an på hva du skal bruge det til

jeg har 2 mb og jeg bruger nettet meget hvad dag til youtube / netaviser osv. og jeg løber aldrig tør.. man skal bare ik downloade nogle store ting ned fra telefonens net, man kan sætte den til at fortælle dig når der er større updateringer så man kan sætte den på forbindelsen derhjemme inden den går igang med download

og jo, s3 er rimelig skrøbelig, den er jo næsten os tynd som papir og vejer ingenting. husk at købe forsikring til og et godt beskyttelses cover
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll