Quote (Sweek1e @ Dec 12 2012 07:04pm)
Hej drenge!
Jeg er begyndt at gå meget op i min træning, og træner rimelig seriøst, men jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe af kosttilskud.
Lige pt. spiser jeg bare hvad jeg vil, og spiser ikke overdrevet sundt, men det begynder jeg på efter jul!
Så derfor vil jeg også prøve noget nyt og anderledes, end jeg før har prøvet, her snakker jeg nemlig om denne pakke:
http://www.gymnordic.com/product/show/478-muskelmarkeringspakkenJeg har brugt den i omkring en måned, men har fået af vide af en mate, at jeg bare skal nøjes med proteinpulver, kreatin og BCAA.
nogen der har noget at tilføje til det, eller kan komme med nogle tips?
Jeg vil gerne have bygget min sixpack op, og ja, selvfølgelig få en utrolig god krop.
Derfor tænker jeg på at starte med at blive markeret, og så derfor nok gå efter at blive større.
Hej du.
Jeg er heldigvis for dig, uddannet fitness instruktør

Når det handler om sixpack, er der ikke et specielt behov for brug af proteinpuler, proteinbarer osv.
Sixpack, er udelukkende din fedtprocent der skal ned.
Det får du selvfølgelig ved Cardio træning.
Altså, er den bedste form for cardio + andre styrketræninger -> Motionsboksning eller lignende.
Når du sår har opnået det mål, og du senere hen vil blive 'større' som du siger, kan du måske begynde at overveje proteiner.
Der kan jeg stærkt anbefale dig PRO50's.
Dem finder du på dette link ->
http://www.fitnessnord.com/peak-body-pro50-21-stk.htmlNår du tager PRO50's, skal du huske på, at der er 50 gram protein i hver eneste bar, hvilket er et rigtigt højt indhold.
Derfor er det vigtigt du ikke spiser mere end 1-2 barer om dagen.
Alt afhængig af hvor hårdt du træner, jo mere kan du spise af de barer.
Personligt, spiser jeg en halv bar mens jeg træner, og en halv bar mens jeg restituerer.
Hvis du spiser for mange af de barer, får de den modsatte virkning, altså du tager forkert på af dem, men ved rigtig brug af dem, går de direkte i musklerne.
Håber du kan bruge det jeg har nævnt

ellers er du velkommen til at spørge yderligere.