Quote (Monze @ Oct 14 2012 09:21pm)
Sæt din max fps til 24 og hvis du ikke kan se forskel så giver jeg sq en omgang til dig og alle de gutter du plejer at spille med som heller ikke kan mærke det. Måske er der forskel på det den skriver af fps og det den rent faktisk viser men at der er forskel det er 100% sikkert. Der har været mange bogriddere som dig der har linket til forskellige steder, men faktum er at der er KÆMPE forskel.
Prøv det. Det virker!
Du svarede jo ikke på mit spørgsmål?
Jeg ved godt der er forskel og jeg kan godt se forskel også.
Men 24 fps skulle være nok til at give en fornemmelse af at et spil er flydende, ihvertfald ifølge Illustreret Videnskab.
Quote (Monze @ Oct 13 2012 11:01pm)
Tror ikke du skal regne med at du kan få en bærbar der kan køre de spil til den pris. Eller det kommer jo an på hvad man mener med "køre". Nogen mennesker mener jo at deres cs kører flydende med kun 50 fps.
Selv kører jeg med minimum 60 fps selv i de mest krævende spil fordi min computer er helt ny, men mener du helt seriøst at 50 fps ikke er flydende nok?
Derfor jeg spurgte hvor du så mente det tal lå, vi kan jo godt blive enig om at der er forskel.
Jo højere FPS du har på skærmen når der ikke sker noget, jo højere vil den jo også være når den dropper ligesåsnart der er gang i den.