d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Illuminati > Tror I På Det? :)
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 493.00
Sep 15 2012 02:16pm
Quote (eLmasten @ Sep 15 2012 02:07pm)
tænker mere medierne :b
det jo ikk fordi man høre så meget fra andres sider :b

og vi kæmper ikke ligefrem side om side med andre lande :b

selvfølgelig er medierne med USA... verdens største tv station er eget af Illuminati og der er dem der styrer 90% af medierne verden over
Member
Gold: 2,399,220.50
Sep 15 2012 05:23pm
Det er lige så rigtigt som scientology...
Member
Gold: 20.00
Sep 16 2012 12:51am
Quote (ZwiX @ Sep 16 2012 01:23am)
Det er lige så rigtigt som scientology...

men tom cruise er med i det, så det må jo være sandt
Member
Gold: 760.00
Sep 16 2012 02:17am
Quote (KFU @ Sep 15 2012 10:05pm)
jeg vil ikke sige at alle holder med USA nødvendigvis men jo udadtil bliver man nød til det da de ligesom har den største hær :p men kan ikke undgå at undre mig over hvorfor der altid er krig steder vor der er olie???? når de har tømt det ene land dukker der på mystisk vis en terrorgruppe op i næste olieholdige land  :wacko: terror=CIA=USA´s stat=Illuminati  :bonk:

what??
hvis du hentyder til irak er det ikke pga olie men pga irak muligvis havde atom våben
Member
Gold: 1,969.07
Sep 16 2012 02:59am
Quote (KFU @ Sep 15 2012 09:05pm)
jeg vil ikke sige at alle holder med USA nødvendigvis men jo udadtil bliver man nød til det da de ligesom har den største hær :p men kan ikke undgå at undre mig over hvorfor der altid er krig steder vor der er olie???? når de har tømt det ene land dukker der på mystisk vis en terrorgruppe op i næste olieholdige land  :wacko: terror=CIA=USA´s stat=Illuminati  :bonk:

Wrong wrong wrong...
Du finder ikke en klat Olie i Afghanistan, og indtil videre har der været 2 krige fornylig som USA satte i gang, ja så er jeg klar over at rygtet går på at USA gik ind i Afghanistan af grunde for at kunne lægge olierør langs hele landet, hvor dumt det end lyder...
Jeg tror ikke et sekund på Illuminati, der dukker altid de samme teori teknikker op, som ikke har noget til at "backe" den op, ser man f.eks mørkets lakajer oplever man igen og igen at det bare er en halv kendt person eller en person med en fin grad af akademiker som pøser ud af sine må teorier uden at kunne fremlægge nogen facts.
Måske er det mig der er naiv, men jeg er overbevist om at tingene her i verden er styret af et demokrati og det er det som USA (desværre) forsøger at sprede til resten af verden.
Member
Gold: 155.00
Sep 16 2012 03:06am
Quote (Organized @ 16 Sep 2012 10:59)
Wrong wrong wrong...
Du finder ikke en klat Olie i Afghanistan, og indtil videre har der været 2 krige fornylig som USA satte i gang, ja så er jeg klar over at rygtet går på at USA gik ind i Afghanistan af grunde for at kunne lægge olierør langs hele landet, hvor dumt det end lyder...
Jeg tror ikke et sekund på Illuminati, der dukker altid de samme teori teknikker op, som ikke har noget til at "backe" den op, ser man f.eks mørkets lakajer oplever man igen og igen at det bare er en halv kendt person eller en person med en fin grad af akademiker som pøser ud af sine må teorier uden at kunne fremlægge nogen facts.
Måske er det mig der er naiv, men jeg er overbevist om at tingene her i verden er styret af et demokrati og det er det som USA (desværre) forsøger at sprede til resten af verden.

jeg troede det var Grækenland som spredte demokrati til resten af verden efter som démos kommer fra græsk og betyder folkestyre

This post was edited by IAcid on Sep 16 2012 03:06am
Member
Sep 16 2012 03:15am
Quote (Historyx @ Sep 16 2012 09:17am)
what??
hvis du hentyder til irak er det ikke pga olie men pga irak muligvis havde atom våben

hvem har ikke atom våben? :b rusland, nord korea?

og nu siger de at Iran har? de tømmer jo bare alle mellem østens lande for olie ;)

osama og sadam er væk, men krigen fortsætter..
terrorisme kommer aldrig til at stoppe
Member
Gold: 155.00
Sep 16 2012 03:24am
Quote (eLmasten @ 16 Sep 2012 11:15)
hvem har ikke atom våben? :b rusland, nord korea?

og nu siger de at Iran har? de tømmer jo bare alle mellem østens lande for olie ;)

osama og sadam er væk, men krigen fortsætter..
terrorisme kommer aldrig til at stoppe

Det er Saddams skyld
efter Saddams nederlag i golfkrigen sende FN våben inspektører ind i Irak for at undersøge mulige a våben FNs våbeninspektører blev nægtet adgang til flere steder så må man gå ud fra at Irak har noget at skjule
Atom våben i et land som Irak som var ledet af Saddam er fuldstændig vanvittigt da saddam er en mand man ikke ved hvor man har og kan finde på de mest sindsyge ting
den officielle grund til krigen var atom våben og har intet med olie at gøre

This post was edited by IAcid on Sep 16 2012 03:25am
Member
Sep 16 2012 03:42am
Quote (IAcid @ Sep 16 2012 10:24am)
Det er Saddams skyld
efter Saddams nederlag i golfkrigen sende FN våben inspektører ind i Irak for at undersøge mulige a våben FNs våbeninspektører blev nægtet adgang til flere steder så må man gå ud fra at Irak har noget at skjule
Atom våben i et land som Irak som var ledet af Saddam er fuldstændig vanvittigt da saddam er en mand man ikke ved hvor man har og kan finde på de mest sindsyge ting
den officielle grund til krigen var atom våben og har intet med olie at gøre

men krigen fortsætter og mange uskyldige dør hver eneste dag. Jeg synes ikke om krigen.

Anyways - denne topic skulle være om illuminati og ikke om krigen var om olie eller atom våben.
Member
Gold: 5,858.00
Sep 16 2012 04:57am
Har læst lidt på det, har dog ikke smidt den store tid i det så har ikke helt styr på det.

jeg synes til gengæld at det er virkelig spændende at læse om - og jeg kan da sige at jeg allerede delvist tror på det :) der er jo så meget læsestof
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll