Quote (KFU @ Sep 15 2012 09:05pm)
jeg vil ikke sige at alle holder med USA nødvendigvis men jo udadtil bliver man nød til det da de ligesom har den største hær

men kan ikke undgå at undre mig over hvorfor der altid er krig steder vor der er olie???? når de har tømt det ene land dukker der på mystisk vis en terrorgruppe op i næste olieholdige land

terror=CIA=USA´s stat=Illuminati

Wrong wrong wrong...
Du finder ikke en klat Olie i Afghanistan, og indtil videre har der været 2 krige fornylig som USA satte i gang, ja så er jeg klar over at rygtet går på at USA gik ind i Afghanistan af grunde for at kunne lægge olierør langs hele landet, hvor dumt det end lyder...
Jeg tror ikke et sekund på Illuminati, der dukker altid de samme teori teknikker op, som ikke har noget til at "backe" den op, ser man f.eks mørkets lakajer oplever man igen og igen at det bare er en halv kendt person eller en person med en fin grad af akademiker som pøser ud af sine må teorier uden at kunne fremlægge nogen facts.
Måske er det mig der er naiv, men jeg er overbevist om at tingene her i verden er styret af et demokrati og det er det som USA (desværre) forsøger at sprede til resten af verden.