d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Gode Anti-virus Programmer > Søger Lidt Hjælp
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Aug 28 2012 07:15am
Jeg bruger selv ESET NOD32 og Kasperski (begge betalte versioner) på mine computere, ikke på den samme. Du bør ikke køre mere end ét antiviru-sprogram per computer.
Og Jonas har helt ret, Avast er blandt de allerbedste antivirusser når det kommer til freeware.

Personligt ville jeg holde mig langt fra Norton, da de bygger meget af deres brugergrænseflade op omkring selvreklamation og dybe installationer, som er svære at få afinstalleret 100%.
Derudover, som nævnt ovenfor er det også meget tungt af et antivirus-program at være.

Ellers ville jeg køre Spybot Search & Destroy ved siden af, for at rense ud i spyware og andet snavs.
Malwarebytes er også helt i top.

Quote (ZwiX @ 28 Aug 2012 13:19)
CCleaner til at få fjernet cookies og alt andet crap.
Malware-bytes for anti-virus beskyttelse.

De 2 ting klare jobbet for mig.

Malwarebytes kan ikke bruges som antivirus, så der er du gået grueligt galt i byen. CCleaner retter kun registry fejl, renser din %temp% folder og sletter andet internethistorik såsom cookies, ja.
Det har intet med antivira at gøre.
Malwarebytes Anti-Malware is not meant to be a replacement for antivirus software. Malwarebytes Anti-Malware is a complementary but essential program which detects and removes zero-day malware and "Malware in the Wild". This includes malicious programs and files, such as viruses, worms, trojans, rootkits, dialers, spyware, and rogue applications that many antivirus programs do not detect or cannot fully remove. It is important to note that Malwarebytes Anti-Malware works well and should run alongside antivirus software without conflicts. In some rare instances, exclusions may need to be set for your specific antivirus product to achieve the best possible system performance.
Member
Gold: 20.00
Aug 28 2012 11:09am
Tusinde tak for hjælpen alle sammen!

:hug:
Member
Gold: 253,169.00
Aug 28 2012 11:21am
Avira antivirus fungerer rigtig godt for mig.

Kun gode ting at sige om den herfra. Og den er gratis.
Member
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Aug 29 2012 02:11pm
Quote (GnaWz @ Aug 28 2012 03:15pm)
Jeg bruger selv ESET NOD32 og Kasperski (begge betalte versioner) på mine computere, ikke på den samme. Du bør ikke køre mere end ét antiviru-sprogram per computer.
Og Jonas har helt ret, Avast er blandt de allerbedste antivirusser når det kommer til freeware.

Personligt ville jeg holde mig langt fra Norton, da de bygger meget af deres brugergrænseflade op omkring selvreklamation og dybe installationer, som er svære at få afinstalleret 100%.
Derudover, som nævnt ovenfor er det også meget tungt af et antivirus-program at være.

Ellers ville jeg køre Spybot Search & Destroy ved siden af, for at rense ud i spyware og andet snavs.
Malwarebytes er også helt i top.

Malwarebytes kan ikke bruges som antivirus, så der er du gået grueligt galt i byen. CCleaner retter kun registry fejl, renser din %temp% folder og sletter andet internethistorik såsom cookies, ja.
Det har intet med antivira at gøre.

tungt? må være nogle skod computere i har hvis i menr at norton er tungt :lol: det var det i gamle dage ja og har selv været "modstander" af det men det er faktisk et af de bedste på marked nu
bla pc mag's tech fyr har vurderet det samt mange andre. bruger selv 360 6.0 og kører perfect. eset får slet ikke så gode review som norton gør hvis du søger lidt rundt på nettet ;) og kan sige efter jeg har testet mange anti-virus/security suites at det skam er et af de bedste samme med nogle andre suites.

kaspersky er et tungt, men godt anti-vira - bitdefender er også i toppen.
men ja som free er avast! kanon - nogle siger AVG med har dog ikke prøvet deres free version
ikke at det ikke er godt self er det det har også selv brugt det og bruger mine bærbare med.

this! @ bolded. jeg ville ihvertfald ikke føle mig sikker hvis jeg brugte Malwarebytes som anti-virus
Member
Gold: 2,300.00
Aug 29 2012 03:01pm
Quote (sunden @ Aug 29 2012 09:11pm)
tungt? må være nogle skod computere i har hvis i menr at norton er tungt :lol: det var det i gamle dage ja og har selv været "modstander" af det men det er faktisk et af de bedste på marked nu
bla pc mag's tech fyr har vurderet det samt mange andre. bruger selv 360 6.0 og kører perfect. eset får slet ikke så gode review som norton gør hvis du søger lidt rundt på nettet ;) og kan sige efter jeg har testet mange anti-virus/security suites at det skam er et af de bedste samme med nogle andre suites.

kaspersky er et tungt, men godt anti-vira - bitdefender er også i toppen.
men ja som free er avast! kanon - nogle siger AVG med har dog ikke prøvet deres free version
ikke at det ikke er godt self er det det har også selv brugt det og bruger mine bærbare med.

this! @ bolded. jeg ville ihvertfald ikke føle mig sikker hvis jeg brugte Malwarebytes som anti-virus

Det er heller ikke mening man skal. Det er bare en ekstra sikkerhedsforanstaltning ;-) Desuden er sidder din gratis og bedste anti-virus program oppe i dit hoved :-)
Member
Gold: 41.70
Oct 28 2012 06:38pm
Avast! :)
Member
Gold: 38,592.50
Nov 8 2012 03:28pm
bruger avast, har ikke haft problemer med det endnu, før hen brugte jeg AVG, det virkede også fint :P
Member
Gold: 12,213.40
Nov 8 2012 04:11pm
Quote (eLmasten @ Aug 28 2012 09:31am)
Hey alle sammen.

Quote (Kej @ Nov 8 2012 11:28pm)
bruger avast, har ikke haft problemer med det endnu, før hen brugte jeg AVG, det virkede også fint :P

Du uppede simpelthen et topic der er flere måneder gammelt? Post hunter maybe?
Gå til trophy room, der kan du lave hundrede vis af posts på ingen tid.
Member
Gold: 355.00
Nov 9 2012 05:15am
esset
Member
Gold: 18,282.74
Nov 10 2012 04:17am
Quote (eLmasten @ Aug 28 2012 08:31am)
Hey alle sammen.

Jeg står og mangler et godt anti-virus program så jeg kan få fjernet en helvedes masse cockies og måske viruser.

nogen som har nogen gode råd?

http://www.makeuseof.com/tag/free-antivirus-comparison-popular-choices-toetotoe/
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll