Quote (Samir_Slayer @ 26 Aug 2012 10:18)
De hedder 'fixies'. Har set et par stykker kører på sådan nogle cykler, jeg forstår godt, at folk godt kan lide det meget simple look, men jeg synes det er skrup tosset når de vælger at køre uden bremser pga. det ser bedre ud.
kommer jo an på om du kører SS eller med fixed gear
med fixed gear kan du bremse med pedalerne kræver dog lidt træning før jeg ville pille bremserne af