d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skal Købe Cykel
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 25 2012 05:21am
Quote (umade @ 24 Aug 2012 23:18)
Jag fixar åt dig, åk till mig Nicklas ;)


go back to BnP :lol:
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 25 2012 05:36am
Jeg ville købe mig sådan en fætter hvis jeg skulle ha en cykel igen




men de er lidt over det der 5000kr budget, hvis du skal ha sådan en fra ny iværtfald :)

This post was edited by Slave on Aug 25 2012 05:37am
Member
Posts: 1,995
Joined: Aug 3 2008
Gold: 3,380.00
Aug 25 2012 06:31am
Prøv at søg efter nogle af de lidt ældre modeller af avenue cykler.

This post was edited by Samir_Slayer on Aug 25 2012 06:31am
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Aug 26 2012 01:26am
Køb sådan en cykel der skal køre forlæns og baglæns. Ved ikke hvad de hedder men de er monster cool og jeg skal selv have sådan en :D
Member
Posts: 1,995
Joined: Aug 3 2008
Gold: 3,380.00
Aug 26 2012 02:18am
Quote (Monze @ Aug 26 2012 07:26am)
Køb sådan en cykel der skal køre forlæns og baglæns. Ved ikke hvad de hedder men de er monster cool og jeg skal selv have sådan en :D


De hedder 'fixies'. Har set et par stykker kører på sådan nogle cykler, jeg forstår godt, at folk godt kan lide det meget simple look, men jeg synes det er skrup tosset når de vælger at køre uden bremser pga. det ser bedre ud.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Aug 26 2012 02:54am
Quote (Samir_Slayer @ 26 Aug 2012 10:18)
De hedder 'fixies'. Har set et par stykker kører på sådan nogle cykler, jeg forstår godt, at folk godt kan lide det meget simple look, men jeg synes det er skrup tosset når de vælger at køre uden bremser pga. det ser bedre ud.


Du sætter da bare bremser på. Det har jeg da i hvert fald tænkt mig.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 26 2012 03:07am
Quote (Samir_Slayer @ 26 Aug 2012 10:18)
De hedder 'fixies'. Har set et par stykker kører på sådan nogle cykler, jeg forstår godt, at folk godt kan lide det meget simple look, men jeg synes det er skrup tosset når de vælger at køre uden bremser pga. det ser bedre ud.


kommer jo an på om du kører SS eller med fixed gear

med fixed gear kan du bremse med pedalerne kræver dog lidt træning før jeg ville pille bremserne af
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Aug 26 2012 03:21am
Slayer har du nogle link til en side der sælger nogle af disse cykler. Nu skal jeg sq have en tror jeg :D
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 26 2012 03:42am
Quote (Monze @ 26 Aug 2012 11:21)
Slayer har du nogle link til en side der sælger nogle af disse cykler. Nu skal jeg sq have en tror jeg :D


http://www.cykelbanditten.dk/72-racer--fixie?gclid=COCTlKmAhbICFYZ3cAodqQMA7A

http://fixiecykler.dk/

This post was edited by IAcid on Aug 26 2012 03:42am
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Aug 27 2012 10:10am
Har kørt med fastnav i to år (fixie) og vil klart sige at det aldrig har været sjovere at køre på cykel. Og aldrig har jeg haft en bremse eller nogle problemmer i trafikken.
Dog er fastnav til banecykelløb og ikke bykørsel, hvilket resultere i knæ og ankel skader. Bare drop det. Kør SS eller gear hvis du vil køre i byen.
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll