Quote (Provo2100 @ Aug 19 2012 11:30am)
Du sagde, at du var under 18. Hvad så med at spare op til kørekort, bil og hvis det allerede er sikret, hvad så med indskud til et hus/lejlighed? Møbler til din bolig, investere i noget, eller hvis du kan lide fart så meget, så evt. anskaf en knallert til baneræs eller en go-kart? De kan jo også rykke 100 km/t, men med langt mere sikkerhed, da det foregår på banen.
Man kan ALDRIG få for meget penge og hvis man føler det er tilfældet, så må man enten blive voksen, bruge mere end 2min til at finde ud af hvad sit næste køb/investere/opsparing skulle være eller give noget til velgørenhed.
Har en højere løn end mine forældre lige pt og det er jeg sikret de næste 2 år, jeg har planlagt at skal have motorcykel kørekort
sammen med bil, så der bliver der fyret noget af jo, men er stadig ikke på bar bund, hvis bare de satte hastighedsgrænsen op til 60 km/t og så smed alle knallerter/scootere op på vejene så der knap så mange der vil tune dem, 80% af alle tunede scootere
er bare begrænsningen taget og så kører de jo 55-65km/t så er der stadigvæk 15% som tuner dem til at køre endnu hurtigere
Selvom en bil kan køre 240+ km/t gør man det jo ikke.
Selvom en motorcykel kan køre 400km/t gør man det heller ikke.
Få da smidt knallerterne på vejene og så lad selv folk bestemme om de vil køre 30km/t eller om de vil 50-60km/t
Hvis bare vi går 20-30 år tilbage var der knap så mange ulykker med knallerter og dengang kunne de altså også godt køre
100km/t
Quote (LazyDazy @ Aug 19 2012 11:22am)
dafuq.. troede lidt du jokede til at starte med, men kan se du er helt seriøs

du er virkeligt typen der for dræbt sig selv i trafikken + tager et par uskyldige med.
Skriv til mig om 50 år ;-) Så må vi se om jeg er død i en trafikulykke
This post was edited by FasterA on Aug 19 2012 04:41am