d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Skulle Jo Ske...
Prev123416Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Aug 19 2012 04:14am
Quote (FasterA @ Aug 19 2012 12:10pm)
Er da godt klar over at det ikke nødvendigvis behøves at være mig der kører galt, kunne så vel også være en der kørte ind i mig
Jeg kan godt køre galt selvfølgelig kan jeg det, har kørt i 6 år og er aldrig kørt galt på cross maskiner endnu

Alle kører galt en dag, eller laver en fejl, men hvis ikke vi havde de regler eller satte dem op, så ville vi heller ikke have
være i den situation at skulle "flygte" hvor man er meget mindre opmærksom hvis ikke man er vant til at køre i de hastigheder og i
et lettere skævt, humpet osv. terræn




Har allerede for mange penge, har ikke noget at spare op til, ellers ville jeg ikke fyre mine
penge af på ting som renovering, kan godt lide mine ting ser ordentlige ud :-)


hvis du har så mange penge hva laver du så med en skod knallert?

Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 19 2012 04:15am
Quote (lulzz @ Aug 19 2012 11:14am)
hvis du har så mange penge hva laver du så med en skod knallert?


Hæhæ :D Den er aldeles ikke skod, den kører super godt og er af god kvalitet :D
Du vil måske hellere køre på en RCR ? :)
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Aug 19 2012 04:18am
Quote (FasterA @ Aug 19 2012 12:15pm)
Hæhæ :D Den er aldeles ikke skod, den kører super godt og er af god kvalitet :D
Du vil måske hellere køre på en RCR ?  :)


nah vil sku hellere køre min bil
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Aug 19 2012 04:22am
dafuq.. troede lidt du jokede til at starte med, men kan se du er helt seriøs :D
du er virkeligt typen der for dræbt sig selv i trafikken + tager et par uskyldige med.
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Aug 19 2012 04:25am
Quote (LazyDazy @ Aug 19 2012 12:22pm)
dafuq.. troede lidt du jokede til at starte med, men kan se du er helt seriøs :D
du er virkeligt typen der for dræbt sig selv i trafikken + tager et par uskyldige med.


der er skam folk der kan styre det, både med tun og med at stikke af på en ordenlig måde

men må dog indrømme hans umodne tilgang til det får det til at lyde rimeligt farligt
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold: 0.00
Aug 19 2012 04:29am
Quote (FasterA @ Aug 19 2012 11:20am)
Knallerten kører med motorcykel dæk, 17/21" fuldt ud, det er en kopi af motorcykel Suzuki SMX 400 SM
I ALLE andre EU lande er den godkendt til de farter, jeg kører som regel på vejene, fordi jeg selv har bedømt
at den er for stor til at køre på cykelstier

Jeg er fuldt ud ansvarsbevidst og bevidst om mine omgivelser, som betjentene selv udtalte så var jeg på intet
tidspunkt i nærheden af andre, og jeg kørte meget solidt uden kvaler.

Hvordan ville du køre 30 km/t på noget med 6 gear?

Lad os rykke det op til en bil, 45 km/t på 5 gear, det er umuligt det samme gælder knallert, motorcykler, supermotards, scootere osv.
Det eneste der er hjernedødt er Danmarks fart reglement på knallerter/scootere


Hvis der ikke var begrænsninger på knallerter, ville aldersgrænsen sikkert blive sat op.. Vær du bare glad for at du kan køre rundt ;) Men der er altså en grund til at der er begrænsninger på knallerter samt en højere aldersbegrænsning på biler/motorcykler.
Det er netop fordi de fleste unge knægte ligger og racer rundt, påstår de har styr på shittet og alt det, men alligevel går det ofte galt. Du indser nok også en dag at du måske burde have haft hjelm på når du ligger og racer med 100+ km/t :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Aug 19 2012 04:30am
Quote (FasterA @ Aug 19 2012 11:10am)
Er da godt klar over at det ikke nødvendigvis behøves at være mig der kører galt, kunne så vel også være en der kørte ind i mig
Jeg kan godt køre galt selvfølgelig kan jeg det, har kørt i 6 år og er aldrig kørt galt på cross maskiner endnu

Alle kører galt en dag, eller laver en fejl, men hvis ikke vi havde de regler eller satte dem op, så ville vi heller ikke have
være i den situation at skulle "flygte" hvor man er meget mindre opmærksom hvis ikke man er vant til at køre i de hastigheder og i
et lettere skævt, humpet osv. terræn




Har allerede for mange penge, har ikke noget at spare op til, ellers ville jeg ikke fyre mine
penge af på ting som renovering, kan godt lide mine ting ser ordentlige ud :-)


Du sagde, at du var under 18. Hvad så med at spare op til kørekort, bil og hvis det allerede er sikret, hvad så med indskud til et hus/lejlighed? Møbler til din bolig, investere i noget, eller hvis du kan lide fart så meget, så evt. anskaf en knallert til baneræs eller en go-kart? De kan jo også rykke 100 km/t, men med langt mere sikkerhed, da det foregår på banen.

Man kan ALDRIG få for meget penge og hvis man føler det er tilfældet, så må man enten blive voksen, bruge mere end 2min til at finde ud af hvad sit næste køb/investere/opsparing skulle være eller give noget til velgørenhed.
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Aug 19 2012 04:36am
Quote (BackInBusiness @ Aug 19 2012 12:29pm)
Hvis der ikke var begrænsninger på knallerter, ville aldersgrænsen sikkert blive sat op.. Vær du bare glad for at du kan køre rundt ;) Men der er altså en grund til at der er begrænsninger på knallerter samt en højere aldersbegrænsning på biler/motorcykler.
Det er netop fordi de fleste unge knægte ligger og racer rundt, påstår de har styr på shittet og alt det, men alligevel går det ofte galt. Du indser nok også en dag at du måske burde have haft hjelm på når du ligger og racer med 100+ km/t :)


yeah, men har bare et dumt og umodent syn på tingene i den alder. havde jeg skam osse selv

har selv været helt idiotisk på knallerter og det er ik noget jeg er stolt af idag. det er først noget man indser når man bliver lidt ældre

er glad for at de unge nu til dags ik bare kan tune deres knallerter og brage rundt, så ville vi se +1 dødsfald eller mere om dagen det helt sikkert

jeg plejede aldrig at køre med hjelm, lige indtil 1 dag hvor jeg var træt at af holde hjelmen i hånden så jeg tog den på. 500 meter nede af vejen var der en suv der syntes han skulle køre ræs rundt på de små veje og bragede mig ned så jeg røg hen af asfalten med 60-70 i timen, kan intet huske andet end 2 lygter lige i mit fjæs og så bang. vågnede op næste dag i min seng med en bule på 2 cm i min tinding selvom jeg havde hjelm på, og havde siddet og snakket sort hele aftenen uden at vide hvor jeg var. havde helt sikkert været død eller tæt på uden hjelm, efter den dag tænkte jeg på at bruge den
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 19 2012 04:39am
Quote (Provo2100 @ Aug 19 2012 11:30am)
Du sagde, at du var under 18. Hvad så med at spare op til kørekort, bil og hvis det allerede er sikret, hvad så med indskud til et hus/lejlighed? Møbler til din bolig, investere i noget, eller hvis du kan lide fart så meget, så evt. anskaf en knallert til baneræs eller en go-kart? De kan jo også rykke 100 km/t, men med langt mere sikkerhed, da det foregår på banen.

Man kan ALDRIG få for meget penge og hvis man føler det er tilfældet, så må man enten blive voksen, bruge mere end 2min til at finde ud af hvad sit næste køb/investere/opsparing skulle være eller give noget til velgørenhed.


Har en højere løn end mine forældre lige pt og det er jeg sikret de næste 2 år, jeg har planlagt at skal have motorcykel kørekort
sammen med bil, så der bliver der fyret noget af jo, men er stadig ikke på bar bund, hvis bare de satte hastighedsgrænsen op til 60 km/t og så smed alle knallerter/scootere op på vejene så der knap så mange der vil tune dem, 80% af alle tunede scootere
er bare begrænsningen taget og så kører de jo 55-65km/t så er der stadigvæk 15% som tuner dem til at køre endnu hurtigere

Selvom en bil kan køre 240+ km/t gør man det jo ikke.
Selvom en motorcykel kan køre 400km/t gør man det heller ikke.

Få da smidt knallerterne på vejene og så lad selv folk bestemme om de vil køre 30km/t eller om de vil 50-60km/t
Hvis bare vi går 20-30 år tilbage var der knap så mange ulykker med knallerter og dengang kunne de altså også godt køre
100km/t


Quote (LazyDazy @ Aug 19 2012 11:22am)
dafuq.. troede lidt du jokede til at starte med, men kan se du er helt seriøs :D
du er virkeligt typen der for dræbt sig selv i trafikken + tager et par uskyldige med.


Skriv til mig om 50 år ;-) Så må vi se om jeg er død i en trafikulykke

This post was edited by FasterA on Aug 19 2012 04:41am
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Aug 19 2012 04:46am
hahahahahahaha
Go Back To Dansk Topic List
Prev123416Next
Add Reply New Topic New Poll