d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Rap
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Aug 19 2012 07:22am
Hvilken form for rap vil du lave? vil du lave "nutidens" skod rap som er lil wayne osv osv..

eller vil du lave old school ordenlig rap som Nas, Rakim, KRS-one osv.
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 19 2012 12:20pm
Quote (eLmasten @ 19 Aug 2012 14:22)
Hvilken form for rap vil du lave? vil du lave "nutidens" skod rap som er lil wayne osv osv..

eller vil du lave old school ordenlig rap som Nas, Rakim, KRS-one osv.


Kan virkelig ikke give dig mere ret, i at Lil Wayne er den værste rapper!
Nas, 2pac, Nate dogg osv. Er alt for vilde!
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Aug 19 2012 12:36pm
Quote (Provo2100 @ Aug 19 2012 11:46am)
The Game startede i en MEGET sent alder, men kom da godt efter det. Han ansås også til, at være et kæmpe talent og blev da trukket op af Dre, men pointen er, at han er blevet stor og ikke begyndte med at rappe, før han var oppe i årene.


hehe startede game med og rappe i en sen alder ? ahhhh det tror jeg ikke lige du skal regne med ;) han var en fandens god rapper også før han blev fundet af dre der havde han bare ikke udgivet noget...
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Aug 19 2012 03:26pm
Quote (eLmasten @ 19 Aug 2012 14:22)
Hvilken form for rap vil du lave? vil du lave "nutidens" skod rap som er lil wayne osv osv..

eller vil du lave old school ordenlig rap som Nas, Rakim, KRS-one osv.


jeg føler mig selv meget inspireet af dre´s vidunderlige beats men ellers blive det nok noget i stil med Em i 1997-2001 stykker i starten og så regner jeg med at sælge ud efter et par år eller noget i den stil :P
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Aug 20 2012 12:03am
Donald duck?
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Aug 20 2012 06:54am
Quote (peanutboobs @ Aug 19 2012 10:26pm)
så regner jeg med at sælge ud efter et par år eller noget i den stil :P


Man kan kun sælge ud hvis nogle er villige til at betale for dig xD.
Member
Posts: 4,819
Joined: Jan 19 2006
Gold: 250.00
Aug 20 2012 06:59am
hej jeg er rapper bare ring til mig og laver den beste musik og spiller rap på gaden om fredag kontakt kan høre hvordan jeg lyde... rap 4 life maaaaaaaan
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Aug 20 2012 07:35am
Quote (Krisnord @ Aug 19 2012 07:20pm)
Kan virkelig ikke give dig mere ret, i at Lil Wayne er den værste rapper!
Nas, 2pac, Nate dogg osv. Er alt for vilde!


word
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 20 2012 11:39am
Quote (MischaDK @ 19 Aug 2012 20:36)
hehe startede game med og rappe i en sen alder ? ahhhh det tror jeg ikke lige du skal regne med ;) han var en fandens god rapper også før han blev fundet af dre der havde han bare ikke udgivet noget...


pics or it didn't happen
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Aug 20 2012 12:05pm
Quote (IAcid @ Aug 20 2012 07:39pm)
pics or it didn't happen


Sound or it didnt happen!
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll