d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Blizzard Trailer Til Mop... > Logo Fail?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Aug 16 2012 01:24pm
det er da en monster awesome intro ! :rofl:
jeg tror ikke MOP bliver så dårlig men har sku ikke tænkt mig at spille det :)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Aug 16 2012 02:01pm
Quote (Slave @ 16 Aug 2012 20:56)
der er så intet grind ved det spil med mindre man går efter at lave achivements - og det er der ingen grund til at gøre.

der er intet galt med humor men den tailer passer på ingen måde til spillet


Jeg ved ikke om det er anderledes med da jeg spillede det (1. expansion) var det FANDEME et grind til level 60. Og derefter begyndte det sagde man for så kunne man lave dungeons om og om igen.

IMO er var det netop om at grinde, men skal ikke kunne sige hvordan det er nu.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Aug 16 2012 02:08pm
Quote (Slave @ 16 Aug 2012 19:56)
der er så intet grind ved det spil med mindre man går efter at lave achivements - og det er der ingen grund til at gøre.

der er intet galt med humor men den tailer passer på ingen måde til spillet


hvordan kan du modbevise spillet ikke er det ene grind efter det andet?

kill 10 rats, collect 10 monkey eye balls.
lav samme raid 20 gange, så har du måske fået full armor set så du er klar de næste 6 måneder før du skal skaffe nyt pga lvl's bliver sat op.

Blizzard har nok bare camoufleret spillet godt nok til, at vise personer ikke kan se det :)

Det er 'the carrot on the stick' principet, du prøver konstant at få det bedste armor, men for aldrig guleroden.

På den måde kan de malke 100 kr ud om måneden af millioner af mennesker!

Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 16 2012 02:52pm
Quote (Monze @ 16 Aug 2012 21:01)
Jeg ved ikke om det er anderledes med da jeg spillede det (1. expansion) var det FANDEME et grind til level 60. Og derefter begyndte det sagde man for så kunne man lave dungeons om og om igen.

IMO er var det netop om at grinde, men skal ikke kunne sige hvordan det er nu.


Det er meget meget anderledes nu, har spillet det siden starten og gennem årene har billzard fjernet mere og mere grind fra spillet
kan godt huske tiden hvor det var dyrt at være i en raid guild pga repairs, flasker og potions..
Jeg har en guild nu hvor vi sælger bind on eqiup loot fra raids som ingen kan bruge, det giver penge nok til at dække alle omkostinger vi har alts guilden giver food, flasker, potions, gem og enchants til raiders, og så er der fri repair for alle i guilden også alter og social members. vi har folk der kun logger på til raid og slet ikke spiller spillet ellers. Det kunne man ikke helt klare sig med i vanilla og tbc :)

Quote (LazyDazy @ 16 Aug 2012 21:08)
hvordan kan du modbevise spillet ikke er det ene grind efter det andet?

kill 10 rats, collect 10 monkey eye balls.
lav samme raid 20 gange, så har du måske fået full armor set så du er klar de næste 6 måneder før du skal skaffe nyt pga lvl's bliver sat op.

Blizzard har nok bare camoufleret spillet godt nok til, at vise personer ikke kan se det :)

Det er 'the carrot on the stick' principet, du prøver konstant at få det bedste armor, men for aldrig guleroden.

På den måde kan de malke 100 kr ud om måneden af millioner af mennesker!



leveling i wow tager ingen tid iforhold til de fleste andre spil, har spillet aion, rift, aoc, swtor og wow var klart det hurtigste spil at level i.

Nak 10 af dit og dat er det samme i næsten alle mmorpgs..

Der er ingen der siger du skal ha fuldt sæt?, personligt raider jeg for hyggens skyld geared kommer bare ved siden af, men jeg syntes det er sjovt nok at nakke bosser så længe der er lidt udfordring i dem, men jeg farmer da ikke content bare for gear derefter

Men ja med casual raiding 2 timer i ugen det sidste halve år minus den tid jeg spillede d3 har jeg da fået guleroden selvom du mener man ikke kan få den ?

naturligvis kan du finde ting at grinde i wow hvis du vil... ligesom du kan i alle andre spil - hvis der ikke er noget at grinde efter gider folk ikke spille det er temmelig simpelt

100kr i månden kan men nemlig ligeprecis for lov at ta hvis man har et spil der er godtnok, hvis spillet ikke har noget at byde på holde det ikke med 100kr i månden - de fleste andre spil der har bygget deres økonomi på at folk skal betale 100kr om månden er gået konkurs da de ikke har kunne levere et spil folk gad betale for

This post was edited by Slave on Aug 16 2012 03:01pm
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Aug 16 2012 03:31pm
Quote (LazyDazy @ Aug 16 2012 08:08pm)
hvordan kan du modbevise spillet ikke er det ene grind efter det andet?

kill 10 rats, collect 10 monkey eye balls.
lav samme raid 20 gange, så har du måske fået full armor set så du er klar de næste 6 måneder før du skal skaffe nyt pga lvl's bliver sat op.

Blizzard har nok bare camoufleret spillet godt nok til, at vise personer ikke kan se det :)

Det er 'the carrot on the stick' principet, du prøver konstant at få det bedste armor, men for aldrig guleroden.

På den måde kan de malke 100 kr ud om måneden af millioner af mennesker!


Sikke et snæversynet opfattelse.

Ifølge den logik er alle spil hvor man kan forbedre sit equipment et "grind spil". Hvis det er spille en raid en gang om ugen (og ja, du kan ikke gøre det oftere end en gang om ugen) at "grinde", så er alle spil sgu grinding spil.

Det har ikke været det mest populære spil gennem adskillige år hvis alt man gjorde var at grinde.

This post was edited by Lot2 on Aug 16 2012 03:32pm
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Aug 16 2012 03:55pm
LazyDazy er lidt for stor Guildwars 2 fanboy til at være objektiv.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Aug 16 2012 05:02pm
synes faktisk det var en ret fed film!!

Og nice med Danmark! yay
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll