d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Her Er Bare For Bedårende! :d > Aww
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 12 2012 03:06pm
Quote (Slave @ Aug 12 2012 10:58pm)
Men det er det altså :)

Lori er en finsk pige navn og det er det de har givet den der :)

Det er en lemur unge , kan ikke se hvilken art da der er over 50 arter af lemur´s


Jeg quoter lige min mate ^^

Quote
Alle aber kaldes som hovedklassificering "primater". En lemur tilhører stripsirrhini som også kaldes de vådnæsede aber. Det gør en lori også, men de tilhører ikke samme familie af strepsirrihinier. Lemur er faktisk heller ikke en abeart i sig selv, men en betegelse for en lang række forskellige aber inden for lemurfamilien. Fx en maki, en kattalemur osv. En lori er fra familien lorisidae, også kaldet dovenabe.

Link:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lorit


This post was edited by TheAngel on Aug 12 2012 03:06pm
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 12 2012 03:12pm
Quote (ZwiX @ 12 Aug 2012 22:05)
Ja ser ud som om det er en 'slow loris'

http://www.youtube.com/watch?v=w89bFK3PvBA


hmm så kan det da godt være i har ret :)

Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 12 2012 03:13pm
Quote (Slave @ Aug 12 2012 11:12pm)
hmm så kan det da godt være i har ret :)


Min mate tager meget sjældent fejl :D

This post was edited by TheAngel on Aug 12 2012 03:17pm
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Aug 12 2012 03:28pm
Synes det er synd at have den slags dyr, som kældedyr.
De høre til i naturen. :)
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Aug 12 2012 03:55pm
DE DER ØJNE :cry: so cute

Quote (TheAngel @ Aug 12 2012 10:13pm)
Min mate tager meget sjældent fejl :D


Du mener wikipedia tager sjældent fejl :D

Quote (LazyDazy @ Aug 12 2012 10:28pm)
Synes det er synd at have den slags dyr, som kældedyr.
De høre til i naturen. :)


Det gjorde hunde også en gang
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Aug 13 2012 10:24am
Hvor kan jeg købe en? B)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Aug 13 2012 11:03am
Quote (Tigerss @ 12 Aug 2012 23:55)
DE DER ØJNE  :cry: so cute


Ja og de små fluffy hænder :wub:

Men hold op den spiser langsomt xD
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Aug 13 2012 11:18am
Quote (Tigerss @ 12 Aug 2012 22:55)
DE DER ØJNE  :cry: so cute



Du mener wikipedia tager sjældent fejl :D



Det gjorde hunde også en gang


Hunde er så blevet fremavlet frem til en art, hvor de nærmest ikke ville kunne leve selv.

Den her høre til ude i naturen, hvor den kan klatre i træer, og leve som den burde, og ikke inde i et sølle bur.

Samme med fugle, hvor nederen tror du ikke de har det, inde i et lille lorte bur? :D
Member
Posts: 4,998
Joined: Jul 31 2012
Gold: 45.00
Aug 13 2012 12:51pm
fuck den er sød!
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 13 2012 01:50pm
Den er sød nok, men den burde stadig være ude i naturen end som kæledyr imo... ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll