d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Har Hostet I Ca 5 Måneder Nu
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Aug 12 2012 05:46am
Quote (Done @ Aug 12 2012 12:19pm)
nice to know. tror du ikke godt jeg ved det? men det kan være det mavesyren som går op og irreterer... ;)


Det er sådan man har halsbrand..
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 12 2012 05:51am
Quote (Done @ Aug 12 2012 01:19pm)
nice to know. tror du ikke godt jeg ved det? men det kan være det mavesyren som går op og irreterer... ;)


Man hoster ikke af mavesyre...
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 12 2012 05:52am
Quote (TheAngel @ 12 Aug 2012 12:51)
Man hoster ikke af mavesyre...


Okay så siger vi det... -.-'
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
Aug 12 2012 05:55am
Quote (Done @ Aug 12 2012 01:19pm)
nice to know. tror du ikke godt jeg ved det? men det kan være det mavesyren som går op og irreterer... ;)


ved du overhoved hvor lungerne sidder i menneske kroppen?
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 12 2012 05:58am
Quote (Historyx @ 12 Aug 2012 12:55)
ved du overhoved hvor lungerne sidder i menneske kroppen?


Hmm, lad mig se så ja.

Pod se det her måske hjælper det:
http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/hoste.htm

TheAngel du burde os lige læste det:
Citat fra link:
"En anden hyppig årsag er mavesyre i spiserøret, hvor irritation af slimhinden via nervebaner kan udløse hostereflekser i lungerne." :P
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 12 2012 06:05am
Quote (Done @ 12 Aug 2012 13:58)
Hmm, lad mig se så ja.

Pod se det her måske hjælper det:
http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/hoste.htm

TheAngel du burde os lige læste det:
Citat fra link:
"En anden hyppig årsag er mavesyre i spiserøret, hvor irritation af slimhinden via nervebaner kan udløse hostereflekser i lungerne." :P


er det et krav for at blive unlocked at man poster i topics man ikke har noget som helst forstand på?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 12 2012 06:19am
Quote (Done @ Aug 12 2012 01:58pm)
Hmm, lad mig se så ja.

Pod se det her måske hjælper det:
http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/hoste.htm

TheAngel du burde os lige læste det:
Citat fra link:
"En anden hyppig årsag er mavesyre i spiserøret, hvor irritation af slimhinden via nervebaner kan udløse hostereflekser i lungerne." :P


Forskellen er at det ville brænde i halsen, hvis det var mavesyre..
Jeg har SELV problemer med mavesyre, så lad nu vær med at spille smartass omkring det.
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 12 2012 06:28am
Quote (IAcid @ 12 Aug 2012 13:05)
er det et krav for at blive unlocked at man poster i topics man ikke har noget som helst forstand på?


Er det et krav at man blander sig i alt som du gør?

Quote (TheAngel @ 12 Aug 2012 13:19)
Forskellen er at det ville brænde i halsen, hvis det var mavesyre..
Jeg har SELV problemer med mavesyre, så lad nu vær med at spille smartass omkring det.


Hmm lad mig se nej, min plejemor har haft det i 5 år nu og det brænder ikke i halsen. so pls... Og jeg spiller ikke smartass det er vidst dig der gør det nu...
Og IAcid...

Nice 10 warn, and i dont care :) jeg er lige glad IAcid med hvad folk har af status. ^^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.41
Aug 12 2012 06:29am
Tager du pis? Spørg du aldrig dine forældre til råds? ^^
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Aug 12 2012 06:30am
Jeg hostede hele sommerferien, så gik jeg på 3 dages druk og det var væk!
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll