Hvis du søger ydeevne kan du også søge efter "ydeevene" (eller "performance" hvis du har engelsk styresystem) i søgefunktionen under START.
Derefter går du ind i "Adjust the appearance and performance of Windows" - eller den danske oversættelse.

Der inde fra kan du slå alt det ubruglige Windows lir' fra og få mere ud af dit system.
Quote (Froziph @ 12 Aug 2012 18:02)
Jeg er udemærket klar over, det ikke er hvad du spørger efter, ville bare lige sige det alligevel :P..
Kunne være du skulle købe en lille SSD :), den kan bruges i din nuværende computer, og rykkes med over hvis du engang opgraderer, skulle give et stort boost. Enten bare til OS, eller også til lidt spil.. 400 for en 64 gb og 700-800 for en 128gb

Der er flere ting, der skal tages i betragtning, når du køber en SSD. Det er ikke bare at købe en tilfældig og smide den i systemet.
Du vil ikke få det største performance gain ved den, hvis du ikke har SATA6Gb/s ports og controllers i dit motherboard, da dit system ikke vil kunne følge med dens hastighed. Og siden du har en computer fra '07, kan du ikke have SATA6Gb/s.
Derudover er der stort set ingen performance at hente i spil, fordi spil ikke er i skyggen af at være optimeret til SSDer, da langt over størstedelen af verdens spillere sidder med 7200rpm og 5400rpm harddisks.
Jeg sidder selv med 2x Vertex 4 256Gb, som også har været i Raid0. Og jeg også haft Intel 520, Crucial M4 og Vertex 3.
Og husk, jo mere data du smider på en SSD, des langsommere bliver den, så med en 64gb vil du ikke få meget bang for the buck, selv hvis du havde SATA6Gb/s.