d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Play Pause Næste Sang Knapper > Hvordan Bruger Jeg Dem?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Aug 11 2012 10:29am
Quote (JelleDK @ 11 Aug 2012 01:15)
Hvad bruger du til at afspille musik med ?
Er dine drivers opdateret ?
Har du prøvet at afspille musik i Windows live center, også trykke på knappen ?

Har selv knapperne på min bærbars piletaster, har bare aldrig brugt dem..


spotify

Ja, fik denne her bærbar for 3 dage siden, så de burde være opdateret

nej
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 11 2012 11:04am
Quote (mhgpwner @ 11 Aug 2012 18:29)
spotify

Ja, fik denne her bærbar for 3 dage siden, så de burde være opdateret

nej


> spotify
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 11 2012 11:25am
Quote (mhgpwner @ 11 Aug 2012 17:29)
spotify

Ja, fik denne her bærbar for 3 dage siden, så de burde være opdateret

nej


Hvis du fik den for 3 dage siden, så burde du stadig havde "brugsforvirringen", og det står 100% i den. så slå op i den, vi andre ved jo ikke hvilken com du bruger...
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Aug 11 2012 12:44pm
Quote (mhgpwner @ Aug 11 2012 05:29pm)
spotify

Ja, fik denne her bærbar for 3 dage siden, så de burde være opdateret

nej


Nu bruger jeg ikke spotify, og har aldrig gjort det.. Men vil mene det er fordi du ikke bruger Windows afspiller, da knapperne sikkert er programmeret til det..
Selvom du fik den for 3 dage siden, kan den godt have ligget på lageret i 3 måneder..
Prøv at brug Windows afspiller og se om de virker..
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Aug 11 2012 04:06pm
Quote (Done @ 11 Aug 2012 19:25)
Hvis du fik den for 3 dage siden, så burde du stadig havde "brugsforvirringen", og det står 100% i den. så slå op i den, vi andre ved jo ikke hvilken com du bruger...


det står ikke i brugsanvisningen nogen steder.

Quote (JelleDK @ 11 Aug 2012 20:44)
Nu bruger jeg ikke spotify, og har aldrig gjort det.. Men vil mene det er fordi du ikke bruger Windows afspiller, da knapperne sikkert er programmeret til det..
Selvom du fik den for 3 dage siden, kan den godt have ligget på lageret i 3 måneder..
Prøv at brug Windows afspiller og se om de virker..


de vrker i windows, og de er nok også pogrammeret til det, problemet er bare at jeg ikke kan slette windows media center og windows media player-.-
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 11 2012 04:15pm
Quote (mhgpwner @ 12 Aug 2012 00:06)
det står ikke i brugsanvisningen nogen steder.


de vrker i windows, og de er nok også pogrammeret til det, problemet er bare at jeg ikke kan slette windows media center og windows media player-.-


my god har du virkelig læst den :O ?

This post was edited by IAcid on Aug 11 2012 04:15pm
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Aug 11 2012 05:00pm
Quote (mhgpwner @ Aug 11 2012 11:06pm)
det står ikke i brugsanvisningen nogen steder.



de vrker i windows, og de er nok også pogrammeret til det, problemet er bare at jeg ikke kan slette windows media center og windows media player-.-


Nu kender jeg ikke lige spotify, om det er et program eller en hjemmeside man bruger..
Men har du prøvet at bruge iTunes, vlc eller andre afspillere, for at se om knapperne virker i dem ?
Hvis du vil slette wmp eller wmc skal du ind i kontrolpanelet og slette dem.. Men de fylder 50mb eller sådan noget..
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Aug 12 2012 09:06am
Quote (JelleDK @ 12 Aug 2012 01:00)
Nu kender jeg ikke lige spotify, om det er et program eller en hjemmeside man bruger..
Men har du prøvet at bruge iTunes, vlc eller andre afspillere, for at se om knapperne virker i dem ?
Hvis du vil slette wmp eller wmc skal du ind i kontrolpanelet og slette dem.. Men de fylder 50mb eller sådan noget..



det er et pogram

prøver lige vlc og itunes

og nej, de kan ikke slettes, heller ikke i kontrolpanel, kun genvejen kan man slette, men det er vist noget licensnoget hvor det skal være på tror jeg

og anders, jaja har lige skimmet den igennem, den er ikke særlig lang.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll