Quote (Done @ 11 Aug 2012 19:25)
Hvis du fik den for 3 dage siden, så burde du stadig havde "brugsforvirringen", og det står 100% i den. så slå op i den, vi andre ved jo ikke hvilken com du bruger...
det står ikke i brugsanvisningen nogen steder.
Quote (JelleDK @ 11 Aug 2012 20:44)
Nu bruger jeg ikke spotify, og har aldrig gjort det.. Men vil mene det er fordi du ikke bruger Windows afspiller, da knapperne sikkert er programmeret til det..
Selvom du fik den for 3 dage siden, kan den godt have ligget på lageret i 3 måneder..
Prøv at brug Windows afspiller og se om de virker..
de vrker i windows, og de er nok også pogrammeret til det, problemet er bare at jeg ikke kan slette windows media center og windows media player-.-