d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > 3k Fg Spent På Raffle!! > 604 Nr
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Aug 8 2012 08:58am
Quote (Kesx @ Aug 8 2012 03:49pm)
Ja, fordi så føler man da slet ikke de er wasted?  :rofl:


Det er da bedre end at bruge dem på raffle?
Føler man ikke de er mere wasted af at have tabt dem alle i raffle?
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Aug 8 2012 09:00am
Quote (PoD_Clan @ Aug 8 2012 04:58pm)
Det er da bedre end at bruge dem på raffle?
Føler man ikke de er mere wasted af at have tabt dem alle i raffle?


Det må han vel selvom? - chancen er der trods alt for at vinde :)

Det er ligesom folk, der bevidst vælger at spille ''Lotto'' :-)
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Aug 8 2012 09:06am
Quote (PoD_Clan @ 8 Aug 2012 16:16)
Fedt, et bevis på dumhed det er sådan man normalt taber alt sit fg.
Du kunne ligeså godt give dem væk til forskellige mennesker her på jsp tror det ville gøre mere gavn end at en person vinder dem i Raffle senere hen.


Jeg ville sgu hellere bruge mine fg på raffle end at smide dem efter random folk?
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Aug 8 2012 09:07am
Quote (nito5240 @ 8 Aug 2012 17:00)
Det må han vel selvom? - chancen er der trods alt for at vinde :)

Det er ligesom folk, der bevidst vælger at spille ''Lotto'' :-)


Nu tror jeg det er de færreste der bruger ALLE deres penge på lotto også dem de vinder, med mindre det er førstepræmien. Du skulle da være godt skraldet hvis du vælger at bruge hele din løn og så vinder 500.000 kr og også bruger dem.

Når man bliver ved indtil de er tabt er de i min verden wasted..
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Aug 8 2012 09:12am
Quote (Monze @ Aug 8 2012 05:07pm)
Nu tror jeg det er de færreste der bruger ALLE deres penge på lotto også dem de vinder, med mindre det er førstepræmien. Du skulle da være godt skraldet hvis du vælger at bruge hele din løn og så vinder 500.000 kr og også bruger dem.

Når man bliver ved indtil de er tabt er de i min verden wasted..


Nu tror jeg heller ikke, at han bruger sine egne penge på, at købe FG's til raffle?

- Jeg vil da hellere anvende alle mine FG's til Raffle, end jeg vil anvende alle mine egne tjente penge på ''Lotto''.

Men jeg kan stadigvæk købe en Lotto kupon én gang om ugen, og håbe på at vinde?

This post was edited by nito5240 on Aug 8 2012 09:15am
Member
Posts: 4,390
Joined: Jun 3 2011
Gold: 3,346.50
Aug 8 2012 09:21am
Quote (PoD_Clan @ Aug 8 2012 04:58pm)
Det er da bedre end at bruge dem på raffle?
Føler man ikke de er mere wasted af at have tabt dem alle i raffle?


Chancen for at han får over det dobbelte igen er der.. Tvivler på en random giver det dobbelte igen :P
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Aug 8 2012 09:38am
Quote (nito5240 @ 8 Aug 2012 17:12)
Nu tror jeg heller ikke, at han bruger sine egne penge på, at købe FG's til raffle?

- Jeg vil da hellere anvende alle mine FG's til Raffle, end jeg vil anvende alle mine egne tjente penge på ''Lotto''.

Men jeg kan stadigvæk købe en Lotto kupon én gang om ugen, og håbe på at vinde?


Han kan også købe en raffle ticket en gang om ugen. Jeg siger bare at hvis man bruger alt hvad man har og samtidig bruger det man vinder så er det det samme som at sige man smider det væk for du taber det før eller senere..

Quote (Kesx @ 8 Aug 2012 17:21)
Chancen for at han får over det dobbelte igen er der.. Tvivler på en random giver det dobbelte igen  :P


50% vinderchance ved at spille double or nothing i pokerforummet. Tror de fleste der går efter FG vil bruge den metode. Ham her vil nok hellere kunne sige han vandt raffle for matematisk korrekt er det sq ikke.

This post was edited by Monze on Aug 8 2012 09:41am
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Aug 8 2012 10:01am
Quote (nito5240 @ Aug 8 2012 04:12pm)
Nu tror jeg heller ikke, at han bruger sine egne penge på, at købe FG's til raffle?

- Jeg vil da hellere anvende alle mine FG's til Raffle, end jeg vil anvende alle mine egne tjente penge på ''Lotto''.

Men jeg kan stadigvæk købe en Lotto kupon én gang om ugen, og håbe på at vinde?


Samme princip.

Du "Tjener" Dine penge.
Du "Tjener" Dine Forum gold.

Kan ikke rigtig se hvor du vil hen med det
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Aug 8 2012 11:15am
Quote (PoD_Clan @ Aug 8 2012 06:01pm)
Samme princip.

Du "Tjener" Dine penge.
Du "Tjener" Dine Forum gold.

Kan ikke rigtig se hvor du vil hen med det


Du kan ikke se mit princip? - det er ellers meget simpelt!

Lad os sige, at du bruger alle din 'Forum Golds' på raffle. Et eksempel kan være 10.000 FG.- Disse 10.000 FG har du f.eks. tjent på items fra Diablo 2 og/eller Diablo 3.. Dvs. det har kun kostet dig tid og intet yderligere.

Nu drejer vi den lidt, og betragter det fra en anden vinkel af. Du ''tjener'' 10.000 DKK via. arbejde, kontanthjælp eller f.eks. bidrag eller SU. Disse 10.000 DKK anvender du alle på ''Lotto'' - I håb om, at få 1. Præmien.

Så hvor vil jeg hen med det? - Jo, princippet er det, at der er forskel på om de ''tjente'' penge er visuelle eller ej.

Vil du tør satse alle dine FG på raffle - eller ville du vælge, at satse alle dine ''tjente'' - og/eller bidrags penge på Lotto?...

Jeg siger jo ikke, at det er klogt, at han har anvendt alle sine FG på raffle - indtil han står i 0. Men hvis han ikke kan bruge sine FG på andre gøre mål. Så er det da en chance at tage? ... Sådan en chance tager du forhåbentlig ikke, med alle de penge du ejer / eller tjener i virkeligheden.

Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Aug 8 2012 12:15pm
Quote (nito5240 @ Aug 8 2012 06:15pm)
Du kan ikke se mit princip? - det er ellers meget simpelt!

Lad os sige, at du bruger alle din 'Forum Golds' på raffle. Et eksempel kan være 10.000 FG.- Disse 10.000 FG har du f.eks. tjent på items fra Diablo 2 og/eller Diablo 3.. Dvs. det har kun kostet dig tid og intet yderligere.

Nu drejer vi den lidt, og betragter det fra en anden vinkel af. Du ''tjener'' 10.000 DKK via. arbejde, kontanthjælp eller f.eks. bidrag eller SU. Disse 10.000 DKK anvender du alle på ''Lotto'' - I håb om, at få 1. Præmien.

Så hvor vil jeg hen med det? - Jo, princippet er det, at der er forskel på om de ''tjente'' penge er visuelle eller ej.

Vil du tør satse alle dine FG på raffle - eller ville du vælge, at satse alle dine ''tjente'' - og/eller bidrags penge på Lotto?...

Jeg siger jo ikke, at det er klogt, at han har anvendt alle sine FG på raffle - indtil han står i 0. Men hvis han ikke kan bruge sine FG på andre gøre mål. Så er det da en chance at tage? ... Sådan en chance tager du forhåbentlig ikke, med alle de penge du ejer / eller tjener i virkeligheden.


Tror du er den eneste der forstår det princip.
Mange bruger alle sine penge på spillemaskiner og lign.. Det er fuldstændig samme princip Arbejde koster dig også kun "Tid" ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll