Quote (PoD_Clan @ Aug 8 2012 06:01pm)
Samme princip.
Du "Tjener" Dine penge.
Du "Tjener" Dine Forum gold.
Kan ikke rigtig se hvor du vil hen med det
Du kan ikke se mit princip? - det er ellers meget simpelt!
Lad os sige, at du bruger alle din 'Forum Golds' på raffle. Et eksempel kan være 10.000 FG.- Disse 10.000 FG har du f.eks. tjent på items fra Diablo 2 og/eller Diablo 3.. Dvs. det har kun kostet dig tid og intet yderligere.
Nu drejer vi den lidt, og betragter det fra en anden vinkel af. Du ''tjener'' 10.000 DKK via. arbejde, kontanthjælp eller f.eks. bidrag eller SU. Disse 10.000 DKK anvender du alle på ''Lotto'' - I håb om, at få 1. Præmien.
Så hvor vil jeg hen med det? - Jo, princippet er det, at der er forskel på om de ''tjente'' penge er visuelle eller ej.
Vil du tør satse alle dine FG på raffle - eller ville du vælge, at satse alle dine ''tjente'' - og/eller bidrags penge på Lotto?...
Jeg siger jo ikke, at det er klogt, at han har anvendt alle sine FG på raffle - indtil han står i 0. Men hvis han ikke kan bruge sine FG på andre gøre mål. Så er det da en chance at tage? ... Sådan en chance tager du forhåbentlig ikke, med alle de penge du ejer / eller tjener i virkeligheden.