Quote (Slave @ Aug 7 2012 08:03pm)
de ved jo nok at de bare sakl overstå 7 års slaveri ved en tyk og grim dansk man for så at kunne leve alene i luksus i danmark frem for det slum de har hvor de kommer fra
Quote (Legendsarmy @ Aug 7 2012 08:08pm)
Men de er bare helt pjattet med hvides dudes' penge*
Haha ja også det.. Men altså mødte mange velhavene asiater som også viste høj interesse overfor hvide og hele den vestlige kultur. Faktisk er det lidt et status symbol at være "bleg" i bl.a. asien og indien. Dem der har råd til det, smør sig selv hver dag med creme som gør dem blegere, lidt fucked up.. men altså på den anden side ligger vi jo også og tanner så når vi får muligheden..
Quote (Slave @ Aug 7 2012 08:03pm)
de ved jo nok at de bare sakl overstå 7 års slaveri ved en tyk og grim dansk man for så at kunne leve alene i luksus i danmark frem for det slum de har hvor de kommer fra
Yea, der er mange målrettet piger, som jeg også skrev fik jeg jo en del papirlapper af folk jeg ikke engang kendte ^^ Var på en guided tur på et tidspunkt, og der kom en pige hen med sådan en papirlap der, guiden fortalte mig bagefter at jeg skulle lade være med at kontakte hende fordi hun sikkert bare var en af mange som udelukkende søgte andet statsborgerskab. (ikke at jeg havde tænkt mig at kontakte hende anyway rofl)