d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dem Asians > Lol
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Aug 5 2012 09:30am
Quote (IAcid @ Aug 5 2012 04:27pm)
http://img686.imageshack.us/img686/5614/freez4.jpg

de er sku vilde nok :D


hahaha din stalker :D
det så nederen det billede, over 3 år gammelt :D
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 09:41am
Quote (eLmasten @ 5 Aug 2012 10:36)
Der er mange grunde til at asiater er bedre end alm. folk til mange ting.

I store dele af asien er det meget dårlig "karma" for børn at vandære deres familie, de vil kun opnå det bedste for at ære deres familie bedst muligt.
Derudover er der så sindssyg mange asiater så konkurrencen i mange ting bliver pludselig meget større. Hvis fx der kun er plads til 2 kinesere i en sport i fx OL, så det altså 2 kinesere ud af 1.3 mil :D

http://www.youtube.com/watch?v=8YC5dkBVaxI

den her video viser bare en lille del af hvor sindssyge forældre er i Kina når de presser deres børn til det yderste.
Plus i de største dele af Kina må forældre kun få 1 barn, så derfor presser forældrene at det ENE barn de har skal være den bedste til alt.


Syg nokt at de presser dem så hårdt, og det med et barn vidste jeg godt.
Men tror også bare vi danskere og mange andre lande er nogle dovne hunde! ;)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 09:42am
Quote (eLmasten @ 5 Aug 2012 17:30)
hahaha din stalker :D
det så nederen det billede, over 3 år gammelt :D


haha :D

upload nogle nye det ser fedt ud :thumbsup:
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 09:42am
Quote (kaspermusen @ 5 Aug 2012 16:25)
http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0


Den er så grineren^^
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 5 2012 09:51am
Quote (Krisnord @ 5 Aug 2012 16:41)
Syg nokt at de presser dem så hårdt, og det med et barn vidste jeg godt.
Men tror også bare vi danskere og mange andre lande er nogle dovne hunde! ;)


ikke at udnøtte / ødeligge sine børns liv = doevenskab?
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 5 2012 10:23am
Quote (Slave @ 5 Aug 2012 16:51)
ikke at udnøtte / ødeligge sine børns liv = doevenskab?


nej nej, men tror også de laver mere motion osv når de er voksne end f.eks vi danskere gør.
det tror jeg, men ved jeg jo ikke :)
Member
Posts: 30,531
Joined: Mar 15 2008
Gold: 771.00
Aug 5 2012 11:55am
Quote (eLmasten @ 5 Aug 2012 16:18)
Den er faktisk god nok.

Jeg skrev Studie retnings projekt om det.

Kinesisk + Kultur forståelse - Emne: Et barns politikken og dens påvirkning på det kinesiske samfund.


Det gør det endnu sværere for mig at forstå hvordan du kan mene der er 1,3 millioner mennesker i kina
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,238.66
Aug 5 2012 12:02pm
Quote (HansDenSvans @ Aug 5 2012 06:55pm)
Det gør det endnu sværere for mig at forstå hvordan du kan mene der er 1,3 millioner mennesker i kina


Tror han mener at der 1.3m modstandere inden for samme kategori.

This post was edited by berens on Aug 5 2012 12:03pm
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Aug 5 2012 12:39pm
Quote (HansDenSvans @ 5 Aug 2012 18:55)
Det gør det endnu sværere for mig at forstå hvordan du kan mene der er 1,3 millioner mennesker i kina



Han skrev 1,3 mil, det kan vel forståes som 1,3 millioner bum bum bum bum, eller 1,3 milliarder. Hvis du tænker dig godt om, kan du nok også godt se hvad han mente.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Aug 6 2012 04:02am
Quote (HansDenSvans @ Aug 5 2012 06:55pm)
Det gør det endnu sværere for mig at forstå hvordan du kan mene der er 1,3 millioner mennesker i kina


jeg skrev 1.3 mil ... MIL ... ikke MIO

:)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll