d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Pro User > Jajajajajajaja
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 4 2012 10:07am
Quote (Krisnord @ 4 Aug 2012 16:55)
fedt..
men tror han har haft en jsp før..

men har i hørt om ham der boobs BG?

han spillede poker til 1,5mil også blev keylogged, recoverede sin keylogged acc og lavede en multi og sendte alle (multien havde næsten samme navn, lol) også blev han disabled.

GG


Hvor dum er man os lige? just saying. wtf rly? så har man jo ikke hjerne..
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 4 2012 10:21am
Quote (Done @ 4 Aug 2012 17:07)
Hvor dum er man os lige? just saying. wtf rly? så har man jo ikke hjerne..


Sandt.
Men han lavede bare en ny account pga. Han var bange for dem der keyloggede den, ville gøre det igen.. Hvilket jeg godt kan forstå.
Men han lavede jo en multi for at holde sine fg safe, ikke for at være en idiot osv.

Så der er intet problem der, men mods lavede bare hans acc disabled og nu stor der vailidating, så han skal bare resend validation mail også kan han få access til sin acc igen, men det har han åbenbart ikke lyst til :rofl:
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 4 2012 02:39pm
Quote (Krisnord @ 4 Aug 2012 17:21)
Sandt.
Men han lavede bare en ny account pga. Han var bange for dem der keyloggede den, ville gøre det igen.. Hvilket jeg godt kan forstå.
Men han lavede jo en multi for at holde sine fg safe, ikke for at være en idiot osv.

Så der er intet problem der, men mods lavede bare hans acc disabled og nu stor der vailidating, så han skal bare resend validation mail også kan han få access til sin acc igen, men det har han åbenbart ikke lyst til  :rofl:


Stadig du laver jo ikke et nyt acc også hedder næsten det samme, på et sted det er ulovligt at havde multi... -.-'
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Aug 4 2012 02:44pm
Quote (Krisnord @ Aug 4 2012 04:55pm)
fedt..
men tror han har haft en jsp før..

men har i hørt om ham der boobs BG?

han spillede poker til 1,5mil også blev keylogged, recoverede sin keylogged acc og lavede en multi og sendte alle (multien havde næsten samme navn, lol) også blev han disabled.

GG


Det var vel bare Paul der gjorde det. Hvis han kan spille sig op til 1,5 mio fg er han sgu ikke så dum der.
Member
Posts: 83,123
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,017.00
Aug 4 2012 03:26pm
Så vidt jeg ved så spillede ham BooboBG poker og ikke runescape.

Quote (MrLennon @ 4 Aug 2012 17:54)
det er ikke mere end 2 uger siden der var en major bug med noget dupe af penge i Runescape, jeg er 110% på at han er pro til at bruge den bug, hvis den ikke er blevet fixed endnu..
100% sikker på det er den grund der :thumbsup:
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 4 2012 06:21pm
Quote (Azeria @ 4 Aug 2012 22:26)
Så vidt jeg ved så spillede ham BooboBG poker og ikke runescape.

100% sikker på det er den grund der :thumbsup:


Har aldrig sagt han spillede runescape, læs længere oppe.
Skrev han spillede poker til 1,5mil.
Member
Posts: 37,589
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Aug 4 2012 08:09pm
Quote (Krisnord @ Aug 4 2012 03:55pm)
fedt..
men tror han har haft en jsp før..

men har i hørt om ham der boobs BG?

han spillede poker til 1,5mil også blev keylogged, recoverede sin keylogged acc og lavede en multi og sendte alle (multien havde næsten samme navn, lol) også blev han disabled.

GG


wrong facts about the multi
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 4 2012 09:41pm
Quote (Headshot @ 5 Aug 2012 03:09)
wrong facts about the multi


Nej..
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Aug 5 2012 03:32am
Quote (MrLennon @ Aug 4 2012 04:54pm)
det er ikke mere end 2 uger siden der var en major bug med noget dupe af penge i Runescape, jeg er 110% på at han er pro til at bruge den bug, hvis den ikke er blevet fixed endnu..


Sygt nok... det er mange fg, må han så godt bruge dem i DF?

det lige 7 iphones eller mer :D
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 03:43am
Quote (Krisnord @ 5 Aug 2012 05:41)
Nej..


jo

han hedder boosbo(bg)
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=187314

Go Back To Dansk Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll