Quote (Done @ 4 Aug 2012 17:07)
Hvor dum er man os lige? just saying. wtf rly? så har man jo ikke hjerne..
Sandt.
Men han lavede bare en ny account pga. Han var bange for dem der keyloggede den, ville gøre det igen.. Hvilket jeg godt kan forstå.
Men han lavede jo en multi for at holde sine fg safe, ikke for at være en idiot osv.
Så der er intet problem der, men mods lavede bare hans acc disabled og nu stor der vailidating, så han skal bare resend validation mail også kan han få access til sin acc igen, men det har han åbenbart ikke lyst til