Quote (Krisnord @ Aug 3 2012 07:52pm)
Nu kender jeg dig jo godt, og har set dig på billeder mange gange, og vil sige at den slags bygnings form du har, er det nok svært at blive markeret. Men muskler, dem kan du sagtens få, bare måske ikke så tydelige som nogle der er lidt mere robust hvis du forstår.
Mener også, at der er en gratis tråd.
Start stille og rolig ud så du kan vane dig til det, også sæt mere og mere på med tiden.
Du kunne evt købe nogle håndvægte og løfte lidt hver dag, eller gå i fitnesscenteret.
