Quote (IAcid @ Jul 31 2012 03:09pm)
this
det er også utroligt usundt for kroppen at od på morgenmad også vente helt ind til solen er gået ned med at spise igen
er det hvad ramadan går ud på?
jeg synes personligt det er vanvittigt ikke at indtage væske i den periode på året hvor kroppen har aller mest brug for væske
Tjaaa men folk i Afrika har heller ikke særlig meget rent vand og de har det også varmt - så ved man hvordan det er, så må det gå op for en, at det måske ville være en god ide at hjælpe folk i nød.
Quote (MischaDK @ Jul 31 2012 04:27pm)
jamen hvordan kan man hjælpe dem når de også holder ramadan ;D ?
Hvis du har prøvet at leve som fattig, så ved du hvordan de har det - og det åbner nogens øjne op, og de vil måske begynde at hjælpe

Quote (waw @ Jul 31 2012 04:44pm)
Det her skal du ihvertfald ikke gøre, du brænder bare mere energi i kroppen end du har, hvilket gør du faktisk brænder dine proteiner din krop har istedet hvilket gør du SLET ikke på nogen måde vil få noget som helst ud af din træning.
Haha, det her er også så forkert, 90%++ af muslimerne holder kun ramadan fordi hvis de ikke gør, ser deres familie ned på dem, fucking ond religion, burde forbydes. kæft hvor jeg skammer mig over den her verden ikke gør noget ved den religion.
Baseret på hvad du skriver, så bør du skamme dig - Det er folk som dig der er grunden til at verden ser ned på muslimer.
Jeg giver dig helt ret i, at der er mange muslimer som udnytter deres religion og bruger den som en form for magt overfor deres folk - hvilket er helt forkert !
Men der er også mange fredlige muslimer som ikke gør en flue fortræd. Lad dog de gode være og se og få de onde ud.
- Men det er ikke forkert det angående ramadan.
Man faster for at føle hvordan folk uden mad og drikke har det, og når man har følt det - får man lyst til at hjælpe dem. Det synes jeg er rigtig godt.
Jeg ved ikke hvad du har hørt - men hvis du er typen som kun tror på hvad nyhederne siger og mener at alle muslimer er bombemænd, så tag lige at åbne øjnene op.
( jeg er ikke selv muslim, langt fra! - Jeg er buddhist, men jeg respektere folk for den de er. )