d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Styrketrænning Uden Spisning?
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jul 31 2012 09:52am
det er sgu da genialt at spise uden at træne så bliver man slank og det kan vi godt lide
regars

This post was edited by franek on Jul 31 2012 09:52am
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jul 31 2012 10:34am
Quote (waw @ Jul 31 2012 04:44pm)
Det her skal du ihvertfald ikke gøre, du brænder bare mere energi i kroppen end du har, hvilket gør du faktisk brænder dine proteiner din krop har istedet hvilket gør du SLET ikke på nogen måde vil få noget som helst ud af din træning.

Jeg har 1 råd til dig, og det er fucking at stop med at være muslim, du sulter dig selv mens du træner, hvor dum kan man være.
Hvorfor ikke bare klip hænderne af dig selv hvis du er en der spiller på klaver eller trommer.... (get it?)



Haha, det her er også så forkert, 90%++ af muslimerne holder kun ramadan fordi hvis de ikke gør, ser deres familie ned på dem, fucking ond religion, burde forbydes. kæft hvor jeg skammer mig over den her verden ikke gør noget ved den religion.



This


Har du været muslim? B)
Er du ikke fra Tyrkiet oprindeligt.
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 31 2012 10:34am
Quote (Sunshines @ 31 Jul 2012 17:34)
Har du været muslim?  B)
Er du ikke fra Tyrkiet oprindeligt.


Nej da, lol.
Member
Posts: 657
Joined: Jun 24 2009
Gold: 0.00
Jul 31 2012 10:37am
Til alle jer der har skrevet konveter og givet +1 for den osv. dette er ikke en debat om religionen men et spørgsmål om, hvordan jeg får noget ud af træningen nu hvor jeg holder ramadanen.

Alle mennesker har ret til at vælge deres trosvej, jeg har valgt min. Ramadanen går ud på, at faste så man får et reelt indblik i, hvordan de fattige har det. jeg så også en kommentar hvor, en sagde at verden burde gøre noget ved denne religion? Jeg studere islam og er mere end villig til at tage den diskussion op i et andet forum. I koranen står intet ondt om mennesker, tværtimod. Da der så er nogle mennesker som misbruger dette ved fx at føre krig i Islams navn har det ikke noget med Islam at gøre men derimod noget at gøre med at nogle kujoner forsvare deres handlinger ved at gøre det i "Islams" navn. Og lad mig derefter minde jer om at der er sorte får i alle religioner.
Hvis en af jer kan give mig et eksempel på hvor i Koranen der står at det er tilladt at dræbe eller udøve vold imod et andet menneske er jeg villig til at tage mine ord i mig igen.

Men somsagt skal det ikke være en religionsdebat. Var egentlig interreseret i om det var muligt at træne under ramadanen eller om man skulle hvile i denne måned. Håber inderligt, at religionsdiskussionen stopper nu :)

This post was edited by SunBursT on Jul 31 2012 10:39am
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 31 2012 10:39am
Quote (SunBursT @ 31 Jul 2012 17:37)
Til alle jer der har skrevet konveter og givet +1 for den osv. dette er ikke en debat om religionen men et spørgsmål om, hvordan jeg får noget ud af træningen nu hvor jeg holder ramadanen.

Alle mennesker har ret til at vælge deres trosvej, jeg har valgt min. Ramadanen går ud på, at faste så man får et reelt indblik i, hvordan de fattige har det. jeg så også en kommentar hvor, en sagde at verden burde gøre noget ved den religion? Jeg studere islam og er mere end villig til at tage den diskussion op i et andet forum. I koranen står intet ondt om mennesker, tværtimod. Da der så er nogle mennesker som misbruger dette ved fx at føre krig i Islams navn har det ikke noget med Islam at gøre men derimod noget at gøre med at nogle kujoner gemmer deres handlinger bagved Islam og lad mig derefter minde jer om at der er sorte får i alle religioner.

Men somsagt skal det ikke være en religionsdebat. Var egentlig interreseret i om det var muligt at træne under ramadanen eller om man skulle hvile i denne måned. Håber inderligt, at religionsdiskussionen stopper nu :)


Islam burde forbydes og du ved det.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jul 31 2012 10:42am
Quote (SunBursT @ Jul 31 2012 05:37pm)
Til alle jer der har skrevet konveter og givet +1 for den osv. dette er ikke en debat om religionen men et spørgsmål om, hvordan jeg får noget ud af træningen nu hvor jeg holder ramadanen.

Alle mennesker har ret til at vælge deres trosvej, jeg har valgt min. Ramadanen går ud på, at faste så man får et reelt indblik i, hvordan de fattige har det. jeg så også en kommentar hvor, en sagde at verden burde gøre noget ved denne religion? Jeg studere islam og er mere end villig til at tage den diskussion op i et andet forum. I koranen står intet ondt om mennesker, tværtimod. Da der så er nogle mennesker som misbruger dette ved fx at føre krig i Islams navn har det ikke noget med Islam at gøre men derimod noget at gøre med at nogle kujoner forsvare deres handlinger ved at gøre det i  "Islams" navn. Og lad mig derefter minde jer om at der er sorte får i alle religioner.
Hvis en af jer kan give mig et eksempel på hvor i Koranen der står at det er tilladt at dræbe eller udøve vold imod et andet menneske er jeg villig til at tage mine ord i mig igen.

Men somsagt skal det ikke være en religionsdebat. Var egentlig interreseret i om det var muligt at træne under ramadanen eller om man skulle hvile i denne måned. Håber inderligt, at religionsdiskussionen stopper nu :)


Holder de fattige så ikke ramadan B)
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Jul 31 2012 11:39am
fuck ramadan man
bare hold træningen ved lige

træning > religion
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jul 31 2012 12:37pm
spis i smu, ligesom de fleste muslimer jeg kender, gør ;)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 31 2012 01:14pm
Quote (IAcid @ Jul 31 2012 03:09pm)
this

det er også utroligt usundt for kroppen at od på morgenmad også vente helt ind til solen er gået ned med at spise igen




er det hvad ramadan går ud på?

jeg synes personligt det er vanvittigt ikke at indtage væske i den periode på året hvor kroppen har aller mest brug for væske


Tjaaa men folk i Afrika har heller ikke særlig meget rent vand og de har det også varmt - så ved man hvordan det er, så må det gå op for en, at det måske ville være en god ide at hjælpe folk i nød.

Quote (MischaDK @ Jul 31 2012 04:27pm)
jamen hvordan kan man hjælpe dem når de også holder ramadan ;D ?


Hvis du har prøvet at leve som fattig, så ved du hvordan de har det - og det åbner nogens øjne op, og de vil måske begynde at hjælpe :)

Quote (waw @ Jul 31 2012 04:44pm)
Det her skal du ihvertfald ikke gøre, du brænder bare mere energi i kroppen end du har, hvilket gør du faktisk brænder dine proteiner din krop har istedet hvilket gør du SLET ikke på nogen måde vil få noget som helst ud af din træning.

Haha, det her er også så forkert, 90%++ af muslimerne holder kun ramadan fordi hvis de ikke gør, ser deres familie ned på dem, fucking ond religion, burde forbydes. kæft hvor jeg skammer mig over den her verden ikke gør noget ved den religion.


Baseret på hvad du skriver, så bør du skamme dig - Det er folk som dig der er grunden til at verden ser ned på muslimer.
Jeg giver dig helt ret i, at der er mange muslimer som udnytter deres religion og bruger den som en form for magt overfor deres folk - hvilket er helt forkert !
Men der er også mange fredlige muslimer som ikke gør en flue fortræd. Lad dog de gode være og se og få de onde ud.
- Men det er ikke forkert det angående ramadan.
Man faster for at føle hvordan folk uden mad og drikke har det, og når man har følt det - får man lyst til at hjælpe dem. Det synes jeg er rigtig godt.
Jeg ved ikke hvad du har hørt - men hvis du er typen som kun tror på hvad nyhederne siger og mener at alle muslimer er bombemænd, så tag lige at åbne øjnene op.

( jeg er ikke selv muslim, langt fra! - Jeg er buddhist, men jeg respektere folk for den de er. )
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jul 31 2012 02:09pm
Quote (eLmasten @ Jul 31 2012 08:14pm)
Tjaaa men folk i Afrika har heller ikke særlig meget rent vand og de har det også varmt - så ved man hvordan det er, så må det gå op for en, at det måske ville være en god ide at hjælpe folk i nød.



Hvis du har prøvet at leve som fattig, så ved du hvordan de har det - og det åbner nogens øjne op, og de vil måske begynde at hjælpe :)



Baseret på hvad du skriver, så bør du skamme dig - Det er folk som dig der er grunden til at verden ser ned på muslimer.
Jeg giver dig helt ret i, at der er mange muslimer som udnytter deres religion og bruger den som en form for magt overfor deres folk - hvilket er helt forkert !
Men der er også mange fredlige muslimer som ikke gør en flue fortræd. Lad dog de gode være og se og få de onde ud.
- Men det er ikke forkert det angående ramadan.
Man faster for at føle hvordan folk uden mad og drikke har det, og når man har følt det - får man lyst til at hjælpe dem. Det synes jeg er rigtig godt.
Jeg ved ikke hvad du har hørt - men hvis du er typen som kun tror på hvad nyhederne siger og mener at alle muslimer er bombemænd, så tag lige at åbne øjnene op.

( jeg er ikke selv muslim, langt fra! - Jeg er buddhist, men jeg respektere folk for den de er. )


Istedet for at leve som fattige for at finde ud af, hvordan de har det, ville det så ikke være bedre, at spise godt og arbejde for noget velgørenhed som har til mål netop at hjælpe fattige?
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll