d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > "pruttemanden" > Nu Må Folk Fandme Snart Stoppe ;d
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jul 23 2012 07:16pm
[QUOTE=Froziph,Jul 24 2012 01:44am]Hvis man beholder sine bukser på, prutter jeg da gerne på ham for 1000,- pr. prut :P


hehe jamen hva fanden er det for noget og spørge om ;D
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jul 24 2012 02:12am
Quote (MischaDK @ 23 Jul 2012 21:12)
haha præcis tænk på hvordan det bliver for ham i retten hvis han bliver fanget :D haha en fryd og være dommer der;P


tror nu ikke der er noget ulovligt ved at sprørge folk om de vil prutte på dig, så en ratsag bliver det nok ikke til

Og skulle prutte manden være herinde så lukker jeg da også gerne gas ud for 1000kr - kan enda give tilbud på 3 prutter 2000kr !

This post was edited by Slave on Jul 24 2012 02:13am
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Jul 24 2012 04:01am
Quote (MischaDK @ 23 Jul 2012 23:26)
er du seriøs ? ^^ wtf ja han har da et kæmpe problem ^^


jaja mener det dybt seriøst :)

han har sagt præcis det samme med 1000 kr. og alt det :)

han er syg i hovedet - han har vist også sagt noget med at hvis man ikke prutter på ham smadrer han en ^^
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jul 24 2012 04:22am
Quote (Slave @ Jul 24 2012 09:12am)
tror nu ikke der er noget ulovligt ved at sprørge folk om de vil prutte på dig, så en ratsag bliver det nok ikke til

Og skulle prutte manden være herinde så lukker jeg da også gerne gas ud for 1000kr - kan enda give tilbud på 3 prutter 2000kr !


hehe ;D

Quote (mhgpwner @ Jul 24 2012 11:01am)
jaja mener det dybt seriøst :)

han har sagt præcis det samme med 1000 kr. og alt det :)

han er syg i hovedet - han har vist også sagt noget med at hvis man ikke prutter på ham smadrer han en ^^


jamen hvorfor er der så ikke nogen der tager ved ham ? han skal sq da ikke rende og forulempe små børn det er sq noget svineri
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 24 2012 06:22am
Tror det var troll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 24 2012 07:04am
Quote (Slave @ 24 Jul 2012 10:12)
tror nu ikke der er noget ulovligt ved at sprørge folk om de vil prutte på dig, så en ratsag bliver det nok ikke til

Og skulle prutte manden være herinde så lukker jeg da også gerne gas ud for 1000kr - kan enda give tilbud på 3 prutter 2000kr !


tænker lidt over det B)
Member
Posts: 797
Joined: Jun 6 2010
Gold: Locked
Warn: 10%
Jul 24 2012 07:37am
Quote (IAcid @ Jul 24 2012 09:04am)
tænker lidt over det B)


Vi har fundet vores gerningsmand!
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 24 2012 07:56am
Quote (Ryan20 @ 24 Jul 2012 15:37)
Vi har fundet vores gerningsmand!


godt arbejde sherlock :D
Member
Posts: 13,435
Joined: Oct 13 2008
Gold: 2.00
Jul 24 2012 02:53pm
HAHAHHAHA:D
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jul 26 2012 01:27pm
Quote (IAcid @ 24 Jul 2012 14:04)
tænker lidt over det B)


Syntes du har tænkte længe nok nu, kom med et svar, du kan evt fange mig på 8888888 bare spørg efter peter
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll