d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Værnepligt
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jul 20 2012 06:09am
Quote (Utb @ 19 Jul 2012 23:27)
Pulled fri nummer :) nn to aftjene så


Det jo nederen at trække fri nummer .. jeg glæder mig for sygt til jeg skal næste år .. :b
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jul 20 2012 07:00am
Quote (JakazaD @ Jul 20 2012 02:09pm)
Det jo nederen at trække fri nummer .. jeg glæder mig for sygt til jeg skal næste år .. :b


Jeg var egentlig pænt godt tilfreds med ikke at skulle ind. NN motion.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jul 20 2012 07:14am
Quote (JakazaD @ Jul 20 2012 01:09pm)
Det jo nederen at trække fri nummer .. jeg glæder mig for sygt til jeg skal næste år .. :b


Det er sku da rent guld at trække frinummer.
Jeg har desuden aldrig været fan af hele rumlen ''træk din fremtid i en tombola''.
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jul 20 2012 07:25am
Quote (Sunshines @ Jul 20 2012 03:14pm)
Det er sku da rent guld at trække frinummer.
Jeg har desuden aldrig været fan af hele rumlen ''træk din fremtid i en tombola''.


kan man selv vælge hvad man vil hvis man ikke trækker fri nummer?
fx om man vil i flåden eller bare normal soldat?
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jul 20 2012 09:36am
Quote (Historyx @ Jul 20 2012 02:25pm)
kan man selv vælge hvad man vil hvis man ikke trækker fri nummer?
fx om man vil i flåden eller bare normal soldat?


Der er forskellige ting. Fx blev jeg godkendt den dag jeg var deroppe til fx at blive garder osv, men jeg ville sandsynligvis ikke kunne komme ind i flåden da jeg havde svært ved at se tal i farvemønstre.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll