d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Error Hjælp ! > Launcher Issues
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jul 14 2012 08:13am
Quote (Done @ Jul 14 2012 03:59pm)
hvornår opstår fejlen?


et par uger siden men har fix'd det nu tror jeg :P

Quote (Buch @ Jul 14 2012 04:02pm)
geninstall ?


too lazy :S
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 14 2012 08:15am
Quote (The_Sigan @ 14 <a in_rurl="http://www.textsrv.com/click?v=REs6MjIwNDY6MTI4Omp1bDpmYjA1ZDZiZTI0MjM5NWY3MDMyZjM5Zjc4ZTVmZDU5ZTp6LTExOTEtNTA4Njc6Zm9ydW1zLmQyanNwLm9yZw%3D%3D" href="#" style="text-decoration:underline" id="_GPLITA_1" title="Powered by Text-Enhance">Jul</a> 2012 15:13)
et par uger siden men har fix'd det nu tror jeg :P



too lazy :S


jeg mente nu mere hvornår sker fejlen i opstarten ? ^^
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jul 14 2012 08:20am
Quote (Done @ Jul 14 2012 04:15pm)
jeg mente nu mere hvornår sker fejlen i opstarten ? ^^


uhm lige når jeg clicker på d3 ikonet :)
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 14 2012 08:23am
Quote (The_Sigan @ 14 Jul 2012 15:20)
uhm lige når jeg clicker på d3 ikonet :)


Så det en fejl i start script vil jeg tro :)
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jul 14 2012 08:27am
Quote (Done @ Jul 14 2012 04:23pm)
Så det en fejl i start script vil jeg tro :)


probably :P , får stadig den der pop op men nu kan jeg da spille :)
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 14 2012 08:31am
Quote (The_Sigan @ 14 Jul 2012 15:27)
probably :P , får stadig den der pop op men nu kan jeg da spille :)


sig til hvis det bliver værre :) kan prøve at fix så :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll