d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Get Better > Kig Ind
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jul 12 2012 02:58am
Quote (Done @ 12 Jul 2012 10:14)
Lige præsis det der! Det pisser mange af, sry to say.. men der er du en nar... du hjælper ikke rigtig til med at få site til at være et stille og roligt site... Bare den lille sætning kan fuck det hele op... sry to say... -.-'
:wallbash:


det meste historyx skriver er bare noget donkeyshit
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 12 2012 02:59am
Quote (Done @ Jul 12 2012 09:14am)
Lige præsis det der! Det pisser mange af, sry to say.. men der er du en nar... du hjælper ikke rigtig til med at få site til at være et stille og roligt site... Bare den lille sætning kan fuck det hele op... sry to say... -.-'
:wallbash:


Gold: Locked
Trader: Scammer

- og DU hjælper folk med at være posetive?

GG
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 12 2012 03:14am
Quote (eLmasten @ 12 Jul 2012 09:59)
Gold: Locked
Trader: Scammer

- og DU hjælper folk med at være posetive?

GG


Jeg blev locked og scamemr pga en ven...
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 12 2012 05:58am
Quote (Done @ 12 Jul 2012 11:14)
Jeg blev locked og scamemr pga en ven...


ja hej det er vildt du selv tror på det
du har også scammet 200 fg i poker -_-
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jul 12 2012 06:46am
Quote (IAcid @ Jul 12 2012 12:58pm)
ja hej det er vildt du selv tror på det
du har også scammet 200 fg i poker  -_-


Hans ven fik på magisk vis adgang til hans jsp account or arrangerede en trade som han uden problemer kunne etablere. Samtidig kendte han til metoden, hvorpå man på jsp handler med hinanden.

B)
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 12 2012 07:26am
Quote (IAcid @ 12 Jul 2012 12:58)
ja hej det er vildt du selv tror på det
du har også scammet 200 fg i poker  -_-


For det første det hedder at welche når du ikke giver de fgs, og for det andet har ikke taget nogle fgs. har bare ikke givet dem jeg skulle....
og får det andet så tror jeg ikke du skal snakke for jeg ved lidt mere omkring. Btw havde lånt min m8 EwA nogle fgs han scammer så rigtigt og sender dem som han har lånt tilbage til mig + ekstra som tak for lånet, der ved tror Jsp at det er mig der står bag det hele og lukker begge acc's. thats why so pls keep talking about u bull shit u know! just saying!

Quote (Sunshines @ 12 Jul 2012 13:46)
Hans ven fik på magisk vis adgang til hans jsp account or arrangerede en trade som han uden problemer kunne etablere. Samtidig kendte han til metoden, hvorpå man på jsp handler med hinanden.

B)


Keep talking bro about something u didnt have a clue about! Cmon guys, lad vær at tale om noget i ikke ved en skid omkring pls! Det vil gå jer meget bedre i fremtiden! just saying...
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jul 12 2012 07:29am
Quote (Done @ Jul 12 2012 02:26pm)
For det første det hedder at welche når du ikke giver de fgs, og for det andet har ikke taget nogle fgs. har bare ikke givet dem jeg skulle....
og får det andet så tror jeg ikke du skal snakke for jeg ved lidt mere omkring. Btw havde lånt min m8 EwA nogle fgs han scammer så rigtigt og sender dem som han har lånt tilbage til mig + ekstra som tak for lånet, der ved tror Jsp at det er mig der står bag det hele og lukker begge acc's. thats why so pls keep talking about u bull shit u know! just saying!



Keep talking bro about something u didnt have a clue about! Cmon guys, lad vær at tale om noget i ikke ved en skid omkring pls! Det vil gå jer meget bedre i fremtiden! just saying...


Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,437.16
Jul 12 2012 08:21am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jul 11 2012 11:50pm)
Jeg har tænkt over det.. Hvorfor kan vi ikke ALLE bare tage os sammen, og behandle hinanden pænt?
Trolling er fint nok, men det er uden grænser her.. Kan vi tage og starte på en frisk, og begynde at være konstruktive, fremfor at være destruktive.

Hvad synes I, er det for højt sats?


hæhæ. Held og lykke med at få folk med på den -.-'
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jul 12 2012 11:01am
HAHAHAHAHHA
Member
Posts: 83,109
Joined: Nov 2 2007
Gold: 114,192.00
Jul 12 2012 11:51am
Med alle de danske brugere som tydeligvis ikke kan finde ud af at følge reglerne, så får vi aldrig en dansk chat igen. ;)

Quote (Whyred @ 12 Jul 2012 01:32)
Der er mange folk der mangler noget accept/succes i hverdagen som så kommer herind og spiller kong gulerod, fordi herinde kan de være den seje person, de ikke er normalt. Det er temmelig simpelt.
Det kan variere, men dybest set er jeg ikke i tvivl om at det er den slags det bunder i.

Løsningen .. Tjah, det kommer med alderen for de fleste, jeg har også været en nar på internettet en del af gange.
Smukt sagt Emil.

Quote (Done @ 12 Jul 2012 10:14)
Lige præsis det der! Det pisser mange af, sry to say.. men der er du en nar... du hjælper ikke rigtig til med at få site til at være et stille og roligt site... Bare den lille sætning kan fuck det hele op... sry to say... -.-'
:wallbash:
Jeg har selv været locked og scammer tagged og det var på grund af en ven som scammed på et account jeg gav ham for nogle år siden.

Dog synes jeg det er mærkeligt at folk går så meget op i det, for det gjorde de ikke da jeg var locked og scammer tagged. Jo folk spurgte ind til det og jeg forklarede dem min situation men det var slet ikke så meget drama om det dengang.

Så jeg tror faktisk at de folk som er ude efter dig hele tiden, er lidt misundelig på dig. ;) Jeg tror det er opmærksomheden du får, som de vil have. :rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll