Med alle de danske brugere som tydeligvis ikke kan finde ud af at følge reglerne, så får vi aldrig en dansk chat igen.

Quote (Whyred @ 12 Jul 2012 01:32)
Der er mange folk der mangler noget accept/succes i hverdagen som så kommer herind og spiller kong gulerod, fordi herinde kan de være den seje person, de ikke er normalt. Det er temmelig simpelt.
Det kan variere, men dybest set er jeg ikke i tvivl om at det er den slags det bunder i.
Løsningen .. Tjah, det kommer med alderen for de fleste, jeg har også været en nar på internettet en del af gange.
Smukt sagt Emil.
Quote (Done @ 12 Jul 2012 10:14)
Lige præsis det der! Det pisser mange af, sry to say.. men der er du en nar... du hjælper ikke rigtig til med at få site til at være et stille og roligt site... Bare den lille sætning kan fuck det hele op... sry to say... -.-'

Jeg har selv været locked og scammer tagged og det var på grund af en ven som scammed på et account jeg gav ham for nogle år siden.
Dog synes jeg det er mærkeligt at folk går så meget op i det, for det gjorde de ikke da jeg var locked og scammer tagged. Jo folk spurgte ind til det og jeg forklarede dem min situation men det var slet ikke så meget drama om det dengang.
Så jeg tror faktisk at de folk som er ude efter dig hele tiden, er lidt misundelig på dig.

Jeg tror det er opmærksomheden du får, som de vil have.