d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Så Jeg Tilbage ! > Efter 2 Uger Som Munk
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 8 2012 11:33am
Velkommen tilbage Frederik.
Håber du havde en super god tur, det ser fedt ud kunne også godt trænge til sådan en tur men jeg sidder 6 dage i lalandia istedet for ^^
Member
Posts: 105,404
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 8 2012 11:34am
Frederik clean and bless my soul :hail:
Member
Posts: 12,700
Joined: May 8 2006
Gold: 3,620.00
Jul 8 2012 12:54pm
Velkommen tilbage :) Det lyder som en fed oplevelse.

- Rookie
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 12 2012 09:36am
Velkommen tilbage :) Håber det var fedt for dig! ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll