d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Har Brug For En Awsome Vits <3
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 7 2012 10:31pm
Tak Markos jeg vandt bordet :)

Crazy Daisy Herning Hovsa, vi glemte da lige at finde en vinder - vi kan jo også sove over os :D
Skal vi så ikke finde 3 vindere af den grund!? ;o)

Cecilie *******
Ronnie *******
Alexander ******* *******

Der står et bord klar til jer og jeres venner, kig forbi Daisy inden kl. 00.30, så giver vi den gaaas :)

http://www.facebook.com/daisyherning


.... og hvis jeg ikke tager fejl så kommer der en hel masse billeder med mig hvor jeg er GODT snaldret :b

This post was edited by ZwiX on Jul 7 2012 10:36pm
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 8 2012 05:32am
Quote (ZwiX @ Jul 8 2012 05:31am)
Tak Markos jeg vandt bordet :)

Crazy Daisy Herning Hovsa, vi glemte da lige at finde en vinder - vi kan jo også sove over os :D
Skal vi så ikke finde 3 vindere af den grund!? ;o)

Cecilie *******
Ronnie *******
Alexander ******* *******

Der står et bord klar til jer og jeres venner, kig forbi Daisy inden kl. 00.30, så giver vi den gaaas :)

http://www.facebook.com/daisyherning


.... og hvis jeg ikke tager fejl så kommer der en hel masse billeder med mig hvor jeg er GODT snaldret :b


Gratz mate ! :D
Retired Moderator
Posts: 23,277
Joined: Feb 8 2006
Gold: 146,970.00
Trader: Trusted
Jul 8 2012 09:56am
Quote (ZwiX @ 8 Jul 2012 06:31)
Tak Markos jeg vandt bordet :)

Crazy Daisy Herning Hovsa, vi glemte da lige at finde en vinder - vi kan jo også sove over os :D
Skal vi så ikke finde 3 vindere af den grund!? ;o)

Cecilie *******
Ronnie *******
Alexander ******* *******

Der står et bord klar til jer og jeres venner, kig forbi Daisy inden kl. 00.30, så giver vi den gaaas :)

http://www.facebook.com/daisyherning


.... og hvis jeg ikke tager fejl så kommer der en hel masse billeder med mig hvor jeg er GODT snaldret :b
Jamen tillykke med det :) Håber at I havde en god aften.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jul 8 2012 10:02am
Da meget heldigt de glemte at finde en vinder for ellers havde det jo være Cecilie alene der havde vundet :)
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 8 2012 11:12am
Quote (Markos. @ 8 Jul 2012 17:56)
Jamen tillykke med det :) Håber at I havde en god aften.


Tak jeg fandt dog først ud af det da jeg kom hjem fra byen xD
Men gutterne havde fundet et super bord derinde. Og jeg sad alligevel næsten ikke ned.
Member
Posts: 12,700
Joined: May 8 2006
Gold: 3,620.00
Jul 8 2012 12:56pm
Tillykke med sejren ;) Det var nu også en god joke, så det er forståeligt at du vandt.

- Rookie
Member
Posts: 37,587
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jul 9 2012 10:32am
sandwich
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll