Tak Markos jeg vandt bordet
Crazy Daisy Herning Hovsa, vi glemte da lige at finde en vinder - vi kan jo også sove over os

Skal vi så ikke finde 3 vindere af den grund!? ;o)
Cecilie *******
Ronnie *******Alexander ******* *******
Der står et bord klar til jer og jeres venner, kig forbi Daisy inden kl. 00.30, så giver vi den gaaas
http://www.facebook.com/daisyherning.... og hvis jeg ikke tager fejl så kommer der en hel masse billeder med mig hvor jeg er GODT snaldret :b
This post was edited by ZwiX on Jul 7 2012 10:36pm