Quote (benjack33 @ 3 Jul 2012 20:25)
det er da ikke ligegyldigt og hilse på nogen man nok kommer til at se fremover, hvis jeg nu havde postet i et topic ville i have stemplet mig som multi.
... du ved hvad en multi er efter fem posts...
Velkommen til, fremmede!