d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hey, Jeg Er Ny På Sitet
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 3 2012 01:30pm
Quote (benjack33 @ 3 Jul 2012 20:25)
det er da ikke ligegyldigt og hilse på nogen man nok kommer til at se fremover, hvis jeg nu havde postet i et topic ville i have stemplet mig som multi.


... du ved hvad en multi er efter fem posts...

Velkommen til, fremmede!
Member
Posts: 37,595
Joined: Dec 21 2008
Gold: 12,350.69
Jul 3 2012 01:36pm
Quote (Grandebedte @ Jul 3 2012 07:30pm)
... du ved hvad en multi er efter fem posts...

Velkommen til, fremmede!


Han var ven af pod_clan.. Måske han har fået lidt viden om hvad der foregår her på forummet?

Velkommen!
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 3 2012 01:38pm
Velkommen til Benjamin på 15 :)
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,306.16
Jul 3 2012 01:39pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jul 3 2012 08:13pm)
Velkommen til. I'm the boss here, alle dem som er uenige er bare jelly.


tsh, siger bare 2012 ;)
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jul 3 2012 01:44pm
Quote (berens @ Jul 3 2012 09:39pm)
tsh, siger bare 2012  ;)


Der var vel sikkert os engang man sagde. tsh 2009? ;)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 3 2012 01:49pm
Quote (Utb @ 3 Jul 2012 21:44)
Der var vel sikkert os engang man sagde. tsh 2009? ;)


Ja men aldrig til Nikolaj :hail:
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jul 3 2012 01:50pm
Quote (ZwiX @ Jul 3 2012 09:49pm)
Ja men aldrig til Nikolaj :hail:


tshh noob 2007 <3
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 3 2012 01:59pm
Quote (Grandebedte @ Jul 3 2012 08:30pm)
... du ved hvad en multi er efter fem posts...

Velkommen til, fremmede!


han ved hvad en multi er fordi jeg sad og sagde til ham at han nok ville blive dømt som multi :p
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 3 2012 02:00pm
Quote (berens @ 3 Jul 2012 21:39)
tsh, siger bare 2012  ;)


Jeg brugte D2jsp før det blev til et forum ;) Me > You.
Member
Posts: 13,435
Joined: Oct 13 2008
Gold: 2.00
Jul 3 2012 02:00pm
Quote (berens @ Jul 3 2012 07:39pm)
tsh, siger bare 2012  ;)


siger bare 2009 :D :love:
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll